Битката за купувача
Вярваме, че най-сигурно ще ги открием, ако се вгледаме в купувача.
Как мисли той. Доколко променя навиците си. Какво се случва с доходите му. Как избира да ги разпредели и къде ги харчи. Пести ли, от какво и как. Как да го привлечем, впечатлим и задържим. Кое може да накара да превключи от икономии към пазаруване. Как се държи в битността си на купувач, а в тази на потребител. На кое ниво тези му две роли се сливат. И коя трябва да е призмата в актуалния дебат за пазарната мощ на търговските вериги и опитът тя регулативно да се балансира с тази на производителите.
За нас силата на пазара всъщност е у потребителя купувач. И неговото познание е в основата на успешните пазарни стратегии.
Заради всичко това Retail in Detail 2012 е на тема "Битката за купувача".
Конференцията, която сп. "Регал" и GfK Bulgaria организират за седма поредна година, по традиция ще е разделена на две паралелни програми. Тази година единият ще е за В2C, а другият за В2B аспектите на битката. Хоризонталното деление на дневния ред ще остане "теории" и "практики". Поставили сме си за цел да надградим реномето на RiD като най-значимото събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. Бихме искали да го направим и най-доброто място за срещи и контакти в сектора. Отделили сме повече място и време, за да можете да ги проведете по време на конференцията. За организацията им отново можете да ползвате добре познатия ви модул за бизнес срещи на сайта на събитието. На по-късен етап ще обявим дали в рамките на програмата ще се проведе открита дискусия и дали тя ще е на тема "Потребители VS купувачи", каквато е идеята ни.
Очакваме ви на 25 октомври в "Кемпински хотел Зографски", София
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Анелина
СтавреваClient Sales & Service ExecutiveNielsen Bulgaria
Иво
Тодоровbusiness development managerДевин АД
Елена
МалаковаМениджър Маркетингови ПроучванияКрафт Фуудс АД
Kiril
KalevCEO KATECH Dr.Kalev technology,Bulgaria
Retail In Detail 2011 
Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.
Retail In Detail 2010 
Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.
Retail In Detail 2009 
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008 
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007 
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006 
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...
От събитието
презентации & снимкиОще от Retail in Detail |