Битката за купувача

- A +
Възможен ли е растежът в ситуация като сегашната и до какви граници. Как ще изглежда пазарът утре. В условията на ресурси, изтънени от криза, рецесия и стагнация, намирането на верните отговори става особено важно, за да се оцелее днес и да се влезе в крак с бъдещето.
Вярваме, че най-сигурно ще ги открием, ако се вгледаме в купувача.

Как мисли той. Доколко променя навиците си. Какво се случва с доходите му. Как избира да ги разпредели и къде ги харчи. Пести ли, от какво и как. Как да го привлечем, впечатлим и задържим. Кое може да накара да превключи от икономии към пазаруване. Как се държи в битността си на купувач, а в тази на потребител. На кое ниво тези му две роли се сливат. И коя трябва да е призмата в актуалния дебат за пазарната мощ на търговските вериги и опитът тя регулативно да се балансира с тази на производителите.

За нас силата на пазара всъщност е у потребителя купувач.  И неговото познание е в основата на успешните пазарни стратегии.
Заради всичко това Retail in Detail 2012 е на тема "Битката за купувача".

Конференцията, която сп. "Регал" и GfK Bulgaria организират за седма поредна година, по традиция ще е разделена на две паралелни програми. Тази година единият ще е за В2C, а другият за В2B аспектите на битката. Хоризонталното деление на дневния ред ще остане "теории" и "практики". Поставили сме си за цел да надградим реномето на RiD като най-значимото събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България. Бихме искали да го направим и най-доброто място за срещи и контакти в сектора. Отделили сме повече място и време, за да можете да ги проведете по време на конференцията. За организацията им отново можете да ползвате добре познатия ви модул за бизнес срещи на сайта на събитието. На по-късен етап ще обявим дали в рамките на програмата ще се проведе открита дискусия и дали тя ще е на тема "Потребители VS купувачи", каквато е идеята ни.

Очакваме ви на 25 октомври в "Кемпински хотел Зографски", София



 

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Георги
Янков
Национален Мениджър ПродажбиСИС Технология АД

Мариян
Таков
финансист"Сторко Трейд енд Дистрибюшън"ЕООД

Владислав
Цанев
Pricing Services Manager, Retailer ServicesNielsen

Снежана
Тодорова
МаркетингSAP България

Retail In Detail 2011  

Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Медийни партньори

Още от Retail in Detail