Програма
Р А Б О Т Н А П Р О Г Р А М А* | ||
08:30-9:00 | Регистрация | |
9:00-9:30 | Откриване | |
Тенденции | ||
Програма B2C | Програма B2B | |
Панел 1.1 Макротенденции Модератор: Десислава Желева, Мениджър "Бързооборотни стоки и търговия" в GfK Bulgaria |
Панел 2.1 Е-потребители Модератор: Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com |
|
9:30-10:00 | Да спечелим потребителя в чисто новия ред Марк Йомънс, Партньор в Ernst & Young, Европа, Близкия Изток, Индия и Африка |
Бързооборотните стоки - на един клик разстояние Георги Мандичев, изследовател в GfK Bulgaria |
10:00-10:30 | Какво могат да ни разкажат макроикономическите и демографските индикатори за потребителското поведение и какво остава неказано Рудолф Бретшнайдер, консултант и акционер в GfK Austria |
Бъдещето на разплащанията - потребителят ще избере Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България |
10:30-11:00 | Виж бъдещето! Преглед на основните тенденции, влияещи върху поведението на потребителите Отилия Дьорнией, експерт потребителски проучвания, GfK |
Как да организираме нашия дигитален маркетинг микс? Александър Варов, консултант за дигитални медии и дигитален маркетинг |
11:00-11:30 | Мисията възможна чрез иновации и оптимални разходи Ханс Ааге Йоргенсен, главен изпълнителен директор на AHT Group (Презентация на генералния спонсор) |
Превърнете мобилния телефон в мобилен портфейл - уникални решения за мобилна търговия и разплащания Светослав Иванов, директор "Продажби" в "Целум България" |
11:30-12:00 | Кафе пауза и безнессрещи | |
Практики | ||
Програма B2C | Програма B2B | |
Панел 1.2 Купувачите в България Модератор: Десислава Желева, Мениджър "Бързооборотни стоки и търговия" в GfK Bulgaria |
Панел 2.2 През призмата на бизнеса Модератор: Юлиян Михов, старши мениджър "Данъчна политика", "Ърнст и Янг България" |
|
12:00-12:30 | Персперктивата на глокалните купувачи: Глобални идеи с местни приложения Мартина Щайнбергер-Ворачек, вицепрезидент продажби на перилни и почистващи препарати, Henkel Централна и Източна Европа, Надежда Димитрова, мениджър търговски маркетинг, Henkel България |
Международни тенденции при собствените марки Жан-Жак Дюпа, президент на Axial Pacific |
12:30-13:00 | Какво прави българинът с разполагаемия си доход (Работно заглавие) Кирил Бъчваров, директор "Обслужване и удовлетвореност на клиентите", УниКредит Булбанк |
Успешно управление на марките, за да оцелеят и просперират в рецесията, евтино и ефективно Гордън Чезарео, творчески директор, Design Board |
13:00-13:30 | Образа на веригите за бързооборотни стоки в българските традиционни и социални медии Мартин Милиев, мениджър "Проекти" в Perceptica Media Research |
Потребление и управление в условията на криза Васил Мирчев, председател на Съвета на директорите на "ВМ Финанс Груп" |
13:30-14:30 | Обяд | |
Панел 1.3 В точката на продажба Модератор: Деница Пинтева, маркетинг мениджър България, "Фикосота Синтез" |
Панел 2.3 Регулации Модератор: Борис Смолянов, Мениджър/Адвокат, Адвокатско съдружие "Ърнст и Янг" |
|
14:30-15:00 | Къде пазаруват потребителите - пътят към покупката Вайос Диморагас, изпълнителен директор на Nielsen Bulgaria |
Сила на купувача - кога и защо може да доведе до нарушения на лоялната конкуренцията на пазара? Христина Данчева, Charles River Associates, и Десислава Фесенко, CMS Reich-Rohrwig Hainz |
15:00-15:30 | Пазаруването в дигиталния и пост-дигиталния свят Джон Райън, редактор "Магазини" в британското списание Retail Week |
Случаят на КЗК "Търговски вериги" - представяне и изводи за конкурентната среда в сектора на модерната търговия в България Дарин Станков, директор "Антитръст и концентрации" в КЗК |
15:30-16:00 | Как програмата за трафик може да повлияе върху клиентското преживяване в магазина Оливър Бук, директор "Изследвания", ShopperTrak |
Въпроси и отговори |
16:00-16:30 | Пауза | |
16:30-18:00 | Обяваване на резултатите от проучването-класация "Най-голeмите корпоративни дарители сред търговските вериги" "Кемпински хотел Зографски" |
|
* Възможни са размествания и допълвания. След като програмата бъде финализирана, хората, записали се само за един панел, ще имат възможност да направят корекция в изобра си, ако желаят. |
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Величко
ПопадийскиМениджър Ключови КлиентиКарол Фернандес Мийт ООД
Павел
ПавловНационален мениджър продажби"Димитър Маджаров - 2" ЕООД
Радион
ЦаковМениджър активиЕвропейски Търговскио Център ЕООД
Tzvetelina
DimitrovaRetailer Services Group Account ManagerNielsen
Retail In Detail 2011
Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.
Retail In Detail 2010
Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...