RiD 2013: А сега накъде?
Търговците искаха по-големи отстъпки на доставните цени. А производителите по-добри преференциални условия в търговските обекти. Търговците и доставчиците влязоха в "студена война". Напоследък обаче се забелязват и случаи на "разведряване" - съвместни проекти, отново в името на потребителите. Искаше се намеса на държавата. "Избухнаха" активности в точката на продажба. Както и продажбите по интернет.
Подходът към потребителите стана все по-прецизно таргетиран, офертите към тях - все по-персонализирани, а хората от бизнеса - все по-добри професионалисти.
Накъде обаче сега? Дали е възможен растеж при припознатия модел или нещо радикално трябва да се промени. Кои ще са перспективните модели и как ще изглежда търговията на утрешния ден. Какъв ще е магазинът на бъдещето. Каква ще е новата тоналност в отношенията търговци доставчици.
Накратко казано "А сега накъде?" е заглавието на конференцията Retail in Detail 2013 г., която сп. "Регал" и GfK Bulgaria организират съвместно през октомври.
Първите седем години на конференцията минаха. Затова и сега, през осмата, сме решили наред с презентациите и демонстрациите да наблегнем на дискусиите. Правим го и с надеждата, че диалогът в сектора е достигнал етапа, на който това е възможно да се случи.
Очакваме ви на Retail in Detail 2013 на 24 октомври в Sofia Event Center, мол "Парадайс"!
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Павлинка
ГеоргиеваПроектантЕС ДЖИ ГРУП ЕООД
Янина
ДимитроваМаркетинг и продажби BTCЛесафр България ЕООД
Веселин
ГеоргиевМениджър ключови клиентиАй Би Ес България
Малина
ДанаиловасътрудникСкин Дистрикт ООД
Retail In Detail 2011
Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.
Retail In Detail 2010
Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...
От събитието
презентации & снимкиОще от Retail in Detail |