|
Програма "А сега накъде" (зала Алфа) Модератор: Мирослава Георгиева, ръководител "Проучвания на потребителите", GfK България |
Програма "Пазаруването на бъдещето" (зала Гама) Модератор: Елена Симеонова, ръководител сектор "Корпоративни комуникации" "Метро Кеш енд Кери" |
|
9.00-9.15 |
Официално откриване |
|
|
Панел 1 Вътрешни работи (от кухнята) |
|
|
9.15-9.45 |
Какво ви държи будни нощем? Приоритети на лидерите в индустрията на производството и търговията с бързооборотни стоки, GfK Тop Topics 2013 Дирк Вандервекен, директор "Глобално бизнес развитие", GfK |
|
|
9.45-10.15 |
Технологиите като фактор за растеж и като предизвикателство Емануил Тотев, директор "Транзакции и преструктуриране", KPMG |
|
|
10.15-10.45 |
Инициатива "Верига на доставки" - доброволен европейски подход за честни търговски практики Какво представлява проектът, който седем европейски асоциации лансираха през септември Силвия Варт, директор на офиса на Kaufland в Брюксел |
|
|
10.45-12.15 |
Дискусия 1 Плюсове и минуси на ценовите промоции |
Панел 1 Тенденции в оборудването |
10.45-12.15 |
|
Модератор: Христо Станев, "Профи Мърчандайзинг" Потвърдили участници: Мая Герасимова, директор маркетинг, "Девин" Евгения Трими, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen Красен Пенков, Търговски директор, "Лавена мърчандайзинг" Гено Стойнов, зам.-управител, "Национални дистрибутори" Борислав Иванов, ръководител "Категори мениджмънт - свежи продукти", "Билла България"
|
Бъдещето на хладилната техника за хранителни стоки Защо съвременните технологии на охлаждане оптимизират инвестиционните разходи и повишават продажбите на хранителни стоки? Райнхолд Реш, дирeктор развитие, AHT cooling systems |
10.45-11.15 |
|
Глобални тенденции в модерния магазин от Toshiba Global Commerce Solutions Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions |
11.15-11.45 |
|
|
Как да защитим печалбата чрез иновативни технически решения срещу кражби Цветан Йорданов, управител, "Майнинг" |
11.45-12.15 |
|
12.15-13.15 |
обяд |
12.15-13.15 |
|
време за бизнес срещи (организирайте си бизнес среща през модула на сайта на събитието) |
|
|
Панел 2 Възможности в дигиталната ера |
Панел 2 Софтуер и работа с бази данни |
|
13.15-14.00 |
Как пазаруват българите онлайн Ексклузивно представяне на Google Barometer за България Даниел Майер, директор "Пазарни проучвания" за Северна и Централна Европа, Google |
Глобални сили в ритейла - дали анализът на данни е отговорът Гавин Хил, партньор, Deloitte Bulgaria |
13.15-13.45 |
14.00-14.30 |
Дигитализация на марките Как рекламодателите използват интернет, за да насочат вниманието към нови марки и да променят възприятията за вече съществуващи Каролин Хене, pегионален директор "Бизнес развитие" на изследването на дигиталните пазари, GfK |
Подобряване на продажбите чрез дигитални техники, базирани на CRM и директен маркетинг Практически пример от Ла Гардения, Италия Емануеле Миони, CEO, Digital Metrics Bulgaria |
13.45-14.15 |
|
|
Ценови условия и стратегии в пазаруването на бъдещето Евгения Трими, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen |
14.15-14.45 |
14.30-16.00 |
Дискусия 2 Продават ли активностите в социалните мрежи |
Панел 3 Е-миграция Модератор: Цветомир Митев, партньор "Бизнес развитие", Smarketink |
|
|
Модератор: Георги Малчев, ilyan.com Потвърдили участници: Радина Шкутова, маркетинг мениджър на "Загорка" Мария Тодорова, Co-founder, CEO & CCO of Next-DC Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак" за България и Македония Даниела Божинова, маркетинг мениджър, "Пикадили" Александър Григоров, продуктов и онлайн маркетинг мениджър, "Тойота Балкани" Константин Траев, уебмаркетинг/комуникации в социалните мрежи, "Данон" |
Споделеното пазаруване или как потребителите организират покупките си Антон Гавраилов, съосновател на Взе?ли
|
14.45-15.15 |
|
Добри практики при мигрирането от офлайн към онлайн търговия Георги Линков, съсобственик, Studio X Creative |
15.15-15.45 |
|
Ролята на търсенето при решението за покупка Александър Тошков, управител, Digital Connection |
15.45-16.00 |
|
16.00-16.30 |
кафе пауза |
16.00-16.30 |
|
време за бизнес срещи (организирайте си бизнес среща през модула на сайта на събитието) |
|
|
Панел 3 Потребителите сега и в бъдеще |
Дискусия 3: Да инвестирам ли в онлайн магазин |
16.30-18.00 |
16.30-17.00 |
Crowd Sourcing в бързообротните стоки и търговията на дребно Юлиан Захариев, управляващ партньор "Корпорации и институции", embrioo.com |
Модератор: Владимир Петков, Perceptica Потвърдили участници: Цаньо Цанев, съосновател и управител, enoti.bg Владимир Давчев, собственик на BGmenu.com Калин Карабойчев, CEO на kaldata.com и bomba.bg Петър Ванчев, управител и собственик, store.bg Велизар Величков, търговски директор, "Грабо Медия" (Grabo.bg и Trendo.bg) |
|
17.00-17.30 |
Подоходната клауза в договорите за наем Явор Николов, от името на Българската ритейл асоциация |
|
|
|
|