Програма RID 2013

- A +
  Програма "А сега накъде" (зала Алфа)
Модератор: Мирослава Георгиева,
ръководител "Проучвания на потребителите",
GfK България
Програма "Пазаруването на бъдещето" (зала Гама)
Модератор: Елена Симеонова,
ръководител сектор "Корпоративни комуникации"
"Метро Кеш енд Кери"

9.00-9.15 Официално откриване

Панел 1 Вътрешни работи (от кухнята)  
9.15-9.45 Какво ви държи будни нощем?
Приоритети на лидерите в индустрията на производството и търговията с бързооборотни стоки, GfK Тop Topics 2013
Дирк Вандервекен, директор "Глобално бизнес развитие", GfK
 
9.45-10.15 Технологиите като фактор за растеж и като предизвикателство
Емануил Тотев, директор "Транзакции и преструктуриране", KPMG
   
10.15-10.45 Инициатива "Верига на доставки" - доброволен европейски подход за честни търговски практики
Какво представлява проектът, който седем европейски асоциации лансираха през септември
Силвия Варт, директор на офиса на Kaufland в Брюксел
   
10.45-12.15 Дискусия 1 Плюсове и минуси на ценовите промоции Панел 1 Тенденции в оборудването 10.45-12.15
  Модератор: Христо Станев, "Профи Мърчандайзинг"
Потвърдили участници:
Мая Герасимова, директор маркетинг, "Девин"
Евгения Трими, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen
Красен Пенков, Търговски директор, "Лавена мърчандайзинг"
Гено Стойнов, зам.-управител, "Национални дистрибутори"
Борислав Иванов, ръководител "Категори мениджмънт - свежи продукти", "Билла България"

Бъдещето на хладилната техника за хранителни стоки
Защо съвременните технологии на охлаждане оптимизират инвестиционните разходи и повишават продажбите на хранителни стоки?
Райнхолд Реш, дирeктор развитие, AHT cooling systems
10.45-11.15
  Глобални тенденции в модерния магазин от Toshiba Global Commerce Solutions
Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions
11.15-11.45
 
  Как да защитим печалбата чрез иновативни технически решения срещу кражби
Цветан Йорданов, управител, "Майнинг"
11.45-12.15
 
12.15-13.15 обяд 12.15-13.15
  време за бизнес срещи (организирайте си бизнес среща през модула на сайта на събитието)

Панел 2 Възможности в дигиталната ера Панел 2 Софтуер и работа с бази данни
13.15-14.00 Как пазаруват българите онлайн
Ексклузивно представяне на Google Barometer за България
Даниел Майер, директор "Пазарни проучвания" за Северна и Централна Европа, Google
Глобални сили в ритейла - дали анализът на данни е отговорът
Гавин Хил, партньор, Deloitte Bulgaria
13.15-13.45
14.00-14.30 Дигитализация на марките
Как рекламодателите използват интернет, за да насочат вниманието към нови марки и да променят възприятията за вече съществуващи
Каролин Хене, pегионален директор "Бизнес развитие" на изследването на дигиталните пазари, GfK
Подобряване на продажбите чрез дигитални техники, базирани на CRM и директен маркетинг
Практически пример от Ла Гардения, Италия
Емануеле Миони, CEO, Digital Metrics Bulgaria
13.45-14.15

  Ценови условия и стратегии в пазаруването на бъдещето
Евгения Трими, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen
14.15-14.45
14.30-16.00 Дискусия 2 Продават ли активностите в социалните мрежи Панел 3 Е-миграция
Модератор: Цветомир Митев, партньор "Бизнес развитие", Smarketink 
 

Модератор: Георги Малчев, ilyan.com
Потвърдили участници:
Радина Шкутова, маркетинг мениджър на "Загорка"
Мария Тодорова, Co-founder, CEO & CCO of Next-DC
Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак" за България и Македония
Даниела Божинова, маркетинг мениджър, "Пикадили"
Александър Григоров, продуктов и онлайн маркетинг мениджър, "Тойота Балкани"
Константин Траев, уебмаркетинг/комуникации в социалните мрежи, "Данон"
Споделеното пазаруване или как потребителите организират покупките си
Антон Гавраилов, съосновател на Взе?ли
14.45-15.15

Добри практики при мигрирането от офлайн към онлайн търговия
Георги Линков, съсобственик, Studio X Creative
15.15-15.45

Ролята на търсенето при решението за покупка
Александър Тошков, управител, Digital Connection
15.45-16.00

16.00-16.30 кафе пауза 16.00-16.30

време за бизнес срещи (организирайте си бизнес среща през модула на сайта на събитието)

Панел 3 Потребителите сега и в бъдеще Дискусия 3: Да инвестирам ли в онлайн магазин 16.30-18.00
16.30-17.00 Crowd Sourcing в бързообротните стоки и търговията на дребно
Юлиан Захариев, управляващ партньор "Корпорации и институции", embrioo.com
Модератор: Владимир Петков, Perceptica
Потвърдили участници:
Цаньо Цанев, съосновател и управител, enoti.bg
Владимир Давчев, собственик на BGmenu.com
Калин Карабойчев, CEO на kaldata.com и bomba.bg
Петър Ванчев, управител и собственик, store.bg
Велизар Величков, търговски директор, "Грабо Медия" (Grabo.bg и Trendo.bg)

17.00-17.30 Подоходната клауза в договорите за наем
Явор Николов, от името на Българската ритейл асоциация


 

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Юлиана
Попова
РисърчърСтантън Чейс Интернешънъл България ООД

Владислав
Аврамов
ТърговецЕВН Трейдинг Саут Ийст Юръп ЕАД

Венета
Германова
Client Business PartnerЕй Си Нилсън България ЕООД

Йорданка
Зангова
организатор производство"ВАЛСИНЕД"ЕООД

Retail In Detail 2011  

Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Основен партньор

Медийни партньори

Партньори