Програма RID 2013

- A +
  Програма "А сега накъде" (зала Алфа)
Модератор: Мирослава Георгиева,
ръководител "Проучвания на потребителите",
GfK България
Програма "Пазаруването на бъдещето" (зала Гама)
Модератор: Елена Симеонова,
ръководител сектор "Корпоративни комуникации"
"Метро Кеш енд Кери"

9.00-9.15 Официално откриване

Панел 1 Вътрешни работи (от кухнята)  
9.15-9.45 Какво ви държи будни нощем?
Приоритети на лидерите в индустрията на производството и търговията с бързооборотни стоки, GfK Тop Topics 2013
Дирк Вандервекен, директор "Глобално бизнес развитие", GfK
 
9.45-10.15 Технологиите като фактор за растеж и като предизвикателство
Емануил Тотев, директор "Транзакции и преструктуриране", KPMG
   
10.15-10.45 Инициатива "Верига на доставки" - доброволен европейски подход за честни търговски практики
Какво представлява проектът, който седем европейски асоциации лансираха през септември
Силвия Варт, директор на офиса на Kaufland в Брюксел
   
10.45-12.15 Дискусия 1 Плюсове и минуси на ценовите промоции Панел 1 Тенденции в оборудването 10.45-12.15
  Модератор: Христо Станев, "Профи Мърчандайзинг"
Потвърдили участници:
Мая Герасимова, директор маркетинг, "Девин"
Евгения Трими, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen
Красен Пенков, Търговски директор, "Лавена мърчандайзинг"
Гено Стойнов, зам.-управител, "Национални дистрибутори"
Борислав Иванов, ръководител "Категори мениджмънт - свежи продукти", "Билла България"

Бъдещето на хладилната техника за хранителни стоки
Защо съвременните технологии на охлаждане оптимизират инвестиционните разходи и повишават продажбите на хранителни стоки?
Райнхолд Реш, дирeктор развитие, AHT cooling systems
10.45-11.15
  Глобални тенденции в модерния магазин от Toshiba Global Commerce Solutions
Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions
11.15-11.45
 
  Как да защитим печалбата чрез иновативни технически решения срещу кражби
Цветан Йорданов, управител, "Майнинг"
11.45-12.15
 
12.15-13.15 обяд 12.15-13.15
  време за бизнес срещи (организирайте си бизнес среща през модула на сайта на събитието)

Панел 2 Възможности в дигиталната ера Панел 2 Софтуер и работа с бази данни
13.15-14.00 Как пазаруват българите онлайн
Ексклузивно представяне на Google Barometer за България
Даниел Майер, директор "Пазарни проучвания" за Северна и Централна Европа, Google
Глобални сили в ритейла - дали анализът на данни е отговорът
Гавин Хил, партньор, Deloitte Bulgaria
13.15-13.45
14.00-14.30 Дигитализация на марките
Как рекламодателите използват интернет, за да насочат вниманието към нови марки и да променят възприятията за вече съществуващи
Каролин Хене, pегионален директор "Бизнес развитие" на изследването на дигиталните пазари, GfK
Подобряване на продажбите чрез дигитални техники, базирани на CRM и директен маркетинг
Практически пример от Ла Гардения, Италия
Емануеле Миони, CEO, Digital Metrics Bulgaria
13.45-14.15

  Ценови условия и стратегии в пазаруването на бъдещето
Евгения Трими, Analytic Consulting Leader Greece-Bulgaria, Nielsen
14.15-14.45
14.30-16.00 Дискусия 2 Продават ли активностите в социалните мрежи Панел 3 Е-миграция
Модератор: Цветомир Митев, партньор "Бизнес развитие", Smarketink 
 

Модератор: Георги Малчев, ilyan.com
Потвърдили участници:
Радина Шкутова, маркетинг мениджър на "Загорка"
Мария Тодорова, Co-founder, CEO & CCO of Next-DC
Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак" за България и Македония
Даниела Божинова, маркетинг мениджър, "Пикадили"
Александър Григоров, продуктов и онлайн маркетинг мениджър, "Тойота Балкани"
Константин Траев, уебмаркетинг/комуникации в социалните мрежи, "Данон"
Споделеното пазаруване или как потребителите организират покупките си
Антон Гавраилов, съосновател на Взе?ли
14.45-15.15

Добри практики при мигрирането от офлайн към онлайн търговия
Георги Линков, съсобственик, Studio X Creative
15.15-15.45

Ролята на търсенето при решението за покупка
Александър Тошков, управител, Digital Connection
15.45-16.00

16.00-16.30 кафе пауза 16.00-16.30

време за бизнес срещи (организирайте си бизнес среща през модула на сайта на събитието)

Панел 3 Потребителите сега и в бъдеще Дискусия 3: Да инвестирам ли в онлайн магазин 16.30-18.00
16.30-17.00 Crowd Sourcing в бързообротните стоки и търговията на дребно
Юлиан Захариев, управляващ партньор "Корпорации и институции", embrioo.com
Модератор: Владимир Петков, Perceptica
Потвърдили участници:
Цаньо Цанев, съосновател и управител, enoti.bg
Владимир Давчев, собственик на BGmenu.com
Калин Карабойчев, CEO на kaldata.com и bomba.bg
Петър Ванчев, управител и собственик, store.bg
Велизар Величков, търговски директор, "Грабо Медия" (Grabo.bg и Trendo.bg)

17.00-17.30 Подоходната клауза в договорите за наем
Явор Николов, от името на Българската ритейл асоциация


 

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Ирена
Янкова
Account Manager RetailGfK Bulgaria

НАДЕЖДА
ТЕРЗИЕВА
МАРКЕТИНГ СПЕЦИАЛИСТФАМИЛЕКС ООД

Mrs. Nezabravka
Atanasova
-AHT Cooling Systems

Лилия
Грозданова
Ръководител направление хранителни стокиКауфланд България

Retail In Detail 2011  

Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Основен партньор

Медийни партньори

Партньори