IFS – теория, практика, ползи
Семинар на сп. "Регал" за собственици, управители и мениджъри по качеството на производствени компании в сферата на храните. С подкрепата на LRQA.
International Featured Standards Food (IFS Food) е създаден от германските и френските търговци, за да гарантират качеството и безопасността на продуктите под собствените им марки. Делът на търговските вериги в България, най-големите от които са германски и френски, плавно нараства. Делът на собствените марки - също. За 2011 г. около 10.4% от покупките на бързооборотни стоки от домакинствата са били на Private Labels, по данни на GfK. А в полето на собствените марки, при изпилени цени, конкуренцията между търговските вериги все повече ще се измества по линия на качеството.
Така закономерно за един производител започва да става задължително (доскоро беше само препоръчително) да има IFS (или BRS), за да работи под собствена марка на международна търговска верига. Известно е, при избора на чуждестранни доставчици веригите ползват портала за сертифицирани производители по IFS, поддържан от собственика на стандарта - HDE (германският браншови съюз за търговия на дребно). Веригите, работещи в България, също започват да изискват IFS. В "Метро" го смятат за задължителен за всички производители на собствените им марки. "Кауфланд България" - за К-Classic, като предстои да стане задължителен и за останалите им Private Labels.
На този етап в Българя има 55 компании, покрили IFS. Но това е около 5% от производителите на храни в страната.
В контекста на тези факти и тенденции сп. "Регал" в партньорство с Lloyd’s Register Quality Assurance организира семинар, фокусиран върху IFS. На 18 май в "Шератон" ще можете да научите повече за изискванията на стандарта и за най-новата му шеста версия от водещия одитор на LRQA Любомир Илиев. Ще видите нещата през погледа на мениджъра по качеството на "Метро кеш енд кери" Димитър Хаджидимитров. И ще разберете повече за препъни-камъните пред една българска компания минала пътя на сертификацията от Пламен Тодоров, директор "Производство" в M. J. Dairies
ЦЕНА - 70 лева с ДДС
Записалите се получават безплатен 3-месечен абонамент за сп. "Регал"
Така закономерно за един производител започва да става задължително (доскоро беше само препоръчително) да има IFS (или BRS), за да работи под собствена марка на международна търговска верига. Известно е, при избора на чуждестранни доставчици веригите ползват портала за сертифицирани производители по IFS, поддържан от собственика на стандарта - HDE (германският браншови съюз за търговия на дребно). Веригите, работещи в България, също започват да изискват IFS. В "Метро" го смятат за задължителен за всички производители на собствените им марки. "Кауфланд България" - за К-Classic, като предстои да стане задължителен и за останалите им Private Labels.
На този етап в Българя има 55 компании, покрили IFS. Но това е около 5% от производителите на храни в страната.
В контекста на тези факти и тенденции сп. "Регал" в партньорство с Lloyd’s Register Quality Assurance организира семинар, фокусиран върху IFS. На 18 май в "Шератон" ще можете да научите повече за изискванията на стандарта и за най-новата му шеста версия от водещия одитор на LRQA Любомир Илиев. Ще видите нещата през погледа на мениджъра по качеството на "Метро кеш енд кери" Димитър Хаджидимитров. И ще разберете повече за препъни-камъните пред една българска компания минала пътя на сертификацията от Пламен Тодоров, директор "Производство" в M. J. Dairies
ЦЕНА - 70 лева с ДДС
Записалите се получават безплатен 3-месечен абонамент за сп. "Регал"