Гид за свободното време "След 5" и фотогалерия "Голямата снимка" са част от пакет подобрения на dnevnik.bg.
В редакцията на "Капитал" са получени сигнали от читатели, че на различни места в София и страната липсва новия брой на вестника. Според информацията, с която разполага "Капитал", казусите са идентични - човек минава през разпространителските пунктове (будки за вестници, бензиностанции и т.н.) и изкупува всички налични бройки на вестника. "Капитал" моли читателите, които имат информация за подобни случаи да се обаждат на Димитър Йорданов 0899905209 или да пишат на [email protected]
За периода юли-август 2009 Дневник и Капитал предлагат рекламни пакети, предлагащи лесно решение за достигане до общата аудитория на двете медии по двата канала – принт и онлайн.
"Задачата ми през годините, в които работих за "Икономедиа" беше да структурирам и да развия компанията. Това се случи и аз съм спокоен за нейното бъдеще, защото фирмата има силен мениджмънт екип. От началото на тази година положихме усилия да минимизираме ефектите от финансовата и икономическа криза, предприехме мерки, които да позволят на фирмата да се концентрира върху основния си бизнес и да успее да премине през кризата като един от най-силните играчи на медийния пазар в България", коментира Бисер Боев. Той напуска и бордовете на дъщерните дружества, на които е член.
Всички новини, коментари, анализи, прогнози и дискусии за предстоящите избори ще бъдат събрани на едно място за удобство на читателит
На 26 април стартира първата реклмна кампания в RSS емисиите на Dnevnik.bg. Присъствието с RSS брандинг в уеб сайта на Дневник е част от кампанията на Ирландското уиски Bushmills, анонсираща новата комуникационна платформа на марката - Bushmills Brothers. България е първата страна, в която заработи кампанията.
На 4 април "Икономедиа" представи изцяло обновен сайт на КАРИЕРИ, платформата на "Капитал" за работа, мениджмънт, обучение и човешки ресурси.
Сайтът предлага на посетителите си възможност да спечелят шест екскурзии до Турция, Египет, Тунис, Малта и Кипър. Печелят тези, които са добавили връзките с най-много гласове от април до ноември
На 27 февруари излезе първи брой на списание "НЕЯ". "НЕЯ" е първото българско списание за деловата жена. Ще излиза 12 пъти в годината, всеки четвърти петък от месеца, само с вестник "Дневник". Цената на вестника и списанието е общо 2 лева. В първи брой на "НЕЯ" на корица е Димана Ранкова, заместник-председател на Комисията по финансов надзор. Рекламната кампания за старта на списанието събра още 9 делови жени от различни сектори на бизнеса в България, за да покажат с лицата си заявката на екипа, какви ще бъдат героите и историите в новото списание.
Първият брой за 2009 година на специалното приложение за автомобилен бизнес на "Капитал" - "Капитал Авто" излезе на 20 февруари едновременно в печатен и интернет вариант.