На 26 април стартира първата реклмна кампания в RSS емисиите на Dnevnik.bg. Присъствието с RSS брандинг в уеб сайта на Дневник е част от кампанията на Ирландското уиски Bushmills, анонсираща новата комуникационна платформа на марката - Bushmills Brothers. България е първата страна, в която кампанията тръгва. Основен канал в представянето на новата комуникация е Интернет пространството със силно таргетирано присъствие чрез използване на нетрадиционни и иновативни решения.
"Икономедиа" предлага за първи път възможност за позициониране на рекламно послание в RSS емисиите на най-силния си онлайн бранд.
"Каналът е изключително благоприятен и пълният му потенциал ще се развива тепърва. Показателно е, че само в първите няколко часа от пускането на кампанията, рекламното послание се радва на много голям интерес", каза Теодора Праскова- Георгиева, директор интернет реклама в "Икономедиа".
Интернет кампанията по налагане на новата комуникационна платфома Bushmills Brothers в България е разработена от уеб маркетинг агенция KnoWay. На агенцията е възложено освен стратегическото и медийно интернет планиране, включващо нестандартни банерни формати, идентифициране на иновативни и ефективни на начини за онлайн просътвие - RSS брандинг, мобилна реклама и др., така и разработване на творческите решения за втората вълна от кампанията през Май.
За повече информация за нестандартните формати и канали за интернет реклама, моля, не се колебайте да се свържете с рекламните консултанти на "Икономедиа".