Специалните издания на Капитал са част от концепцията на медията регулярно да фокусира вниманието си на конкретен сектор, за да отличи посоките, тенденциите и проблемните зони в него. Това от своя страна помоага на бизнеса да се информира за актуалните новости.
В периода 1 февруари - 31 март за компаниите, свързани с туристически услоги предлагаме специални пакетни предложения за реклама в сайтовете capital.bg и dnevnik.bg и в списанието Капитал Light
Двата най-сериозни бизнес всекидневника в България - Дневник и Пари, се обединяват, за да дадат на читателите си най-доброто от опита си. На 31 октомври излиза брой 1 на Капитал Daily.
Предлагаме на вашето внимание специалните ни пакети за реклама, с които ще можете да се представите пред многобройната и активна онлайн аудитория на http://www.dnevnik.bg в периода на президентските и местни избори 2011
"Икономедиа" и Bonnier сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник "Пари" вече е част от портфолиото на "Икономедиа". Вестникът ще запази бизнес позиционирането си и ще бъде значително подсилен като формат след вливането в "Икономедиа", която има богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии.
Във връзка с предстоящите национални празници през месец септември 2011 се налага промяна в сроковете за заявка за реклами в "Дневник" и "Капитал".
Цени за политическа реклама за всички издания на Икономедиа АД, валидни от 1 юли 2011
Заради почивните дни за предстоящите празници Великден и Гергьовден се налага промяна в сроковете за заявка за реклами в "Дневник" и "Капитал".
Капитал и Дневник вече имат собствени приложения за iOS. Приложенията могат да бъдат свалени безплатно от App Store. Повече в блога...