С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Икономедиа" (издател на "Дневник" и "Капитал") ще издава и бизнес всекидневника "Пари" от октомври 2011г. Публикуваме официалното съобщение на компанията за партньорството:

"Икономедиа" и Bonnier сключиха сделка за стратегическо партньорство и вестник "Пари" вече е част от портфолиото на "Икономедиа". Вестникът ще запази бизнес позиционирането си и ще бъде значително подсилен като формат след вливането в "Икономедиа", която има богат и дълъг опит в България в областта на издаване на бизнес медии.

"Икономедиа" планира да слее двата всекидневника "Дневник" и "Пари", като запази и развие допълнително най-силните страни на двете издания.
В резултат на сделката, Лилия Апостолова ще бъде новият изпълнителен директор на "Икономедиа". Елица Ангелова, която заемаше тази позиция, напуска компанията. До сега Лилия Апостолова беше изпълнителен директор и главен редактор на "Пари", а преди това е работила като журналист и управляващ редактор в "Капитал".

Андерс Ериксон, CEO на Bonnier Business Press International, каза: "Радваме се, че "Пари" ще се присъедини към "Дневник" и "Икономедиа". Заедно ще формираме по-силна комбинация по отношение на бъдещото развитие на продуктите. Bonnier очаква дългосрочното си партньорство и сътрудничество с "Икономедиа", което ще последва от подписването на днешното споразумение."
Иво Прокопиев, съсобственик на "Икономедиа", каза: "Стратегическото партньорство между "Икономедиа" и Bonnier е много добра новина за българския медиен сектор. Това ще помогне за подобряването на качествената журналистика и ще заздрави независимостта на "Пари", "Дневник", "Капитал" и останалите заглавия. Договорът ще позволи на двете компании да обменят информация, ноу-хау и най-добри практики."

Шведската Bonnier AB е частна компания с 200 годишна история. Тя контролира 150 компании, които оперират в 21 страни. Издава водещия сутрешен вестник в Швеция Dagens Nyheter (Новините на деня), както и Dagens Industri, водещият шведски бизнес ежедневник.

"Икономедиа" е водеща група за качествени и бизнес медии в България. През последните годии тя се фокусира в развитието на продукти в интернет и за мобилни устройства. В момента фирмата има над 30 информационни продукта с обща читателска аудитория над  1 400 000. Изданията на "Икономедиа" имат традиции в отстояването на независима редакционна политика и качествената журналистика. За това спомага наличието на механизъм за участие на гражданското общество в определянето на редакционната политика на изданията през органа Редакционен борд, който няма аналог на българския медиен пазар.

Бюлетин събития

Бюлетин за събитията на Икономедиа:

Абонамент