ПРОГРАМА

- A +
П Р О Г Р А М А
  Програма Тенденции Програма Практики
   зала София 2  зала София 3
09:00-9:30 Регистрация
09:30-10:00 Откриване
Елица Ангелова, изпълнителен директор на "Икономедиа"
Светослав Славов, управител на GfK Bulgaria
Откриване
Елица Ангелова, изпълнителен директор на "Икономедиа"
Светослав Славов, управител на GfK Bulgaria 
10:00-11:30 Първи панел          Първи панел
  Стратегии на развитие на търговските вериги
модератор Димитрина Иванчева,
старши консултант бързооборотни стоки и услуги, Stanton Chase International Bulgaria
Регулации
модератор Боряна Бъчварова, главен редактор, сп. "Регал"
  Възходът на хард дискаунтърите: Възможни сценарии за отговор от страна на българските търговци на дребно
Матиас Куек, директор проучвания Planet Retail
Конкурентно-правни аспекти на отношенията между търговските вериги и доставчиците им
Кирил Пангелов, директор на дирекция "Правни анализи и политика на конкуренцията" в КЗК
Надежда Цветкова, старши експерт в дирекция "Правни анализи и политика на конкуренцията" в КЗК
  Нарастващата роля на въпросите за качеството и на диференцирания подход към клиентите
Ян Жак, директор "Снабдяване" и член на Борда на директорите на "Метро кеш енд кери България"
 
Европейски практики в областта на конкурентното право и тяхното приложение в България
Анна Ризова-Клег, управляващ партньор в адвокатско дружество "Ризова и партньори", част от DLA Piper
  Растеж на веригите чрез различни търговски формати
Николай Нешев, изпълнителен директор на "Пикадили"
Представяне на Асоциацията за модерна търговия
Андрей Евтимов, член на УС на Асоциацията за модерна търговия и
изпълнителен директор на "Доверие Брико"
11:30-12:00 Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе
12:00-13:30 Втори панел        Втори панел
  Експанзия на търговските вериги
модератор Боряна Младенова, старши мениджър консултантски услуги,
PricewaterhouseCoopers Bulgaria
Сигурност на храните
модератор Боряна Бъчварова, главен редактор, сп. "Регал"
  Какво да очакваме от "верижната реакция" – уроци от ЦИЕ
Д-р Томаш Красни, управляващ директор, GfK - Австрия
Функции на бъдещата Българска агенция по безопасност на храните
д-р Венцeслава Тасева, директор на дирекция "Здравеопазване на животните и безопасност на храните" в МЗХ
  Тенденции във финансовото и пазарното представяне на веригите за бързооборотни стоки в България
Владимир Чириков, мениджър пазарни проучвания и отраслови анализи в ИКАП - България
Проектът за "Хранителна банка" в България
Марина Бракалова, изпълнителен директор на ФОРА-Фондация за общностно развитие
Мая Калчева, координатор на Форум хранителни банки
  Дигитализиране на търговските процеси с eFaktura.bg
Вергиния Коларска, началник на отдел "Маркетинг и продажби" в "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" АД
Как да представим биопродуктите в магазините - опитът в Европа и в България
Петър Петров, Асоциация на биотърговците в България
13:30-14:30 Обяд - зала София 1 и конгресно фоайе
14:30-16:00 Трети панел Трети панел
  Взаимодействие на доставчиците и търговските вериги
модератор Димитрина Иванчева,
старши консултант бързооборотни стоки и услуги, Stanton Chase International Bulgaria
Работни инструменти 1
модератор Владислав Колев, Consumer Tracking, GfK Bulgaria
  Да работим заедно, за да отговорим на нуждите на потребителя/купувача по-добре, по-бързо, при по-малко разходи и по устойчив начин
Матеуш Борута, управляващ директор, ECR-Полша
Програмата за лоялни клиенти като маркетингов инструмент: как доставчиците могат да разберат кои 50% от маркетинговите пари работят
Георги Божидаров, kонсултант проект "Маркетингови справки", ЦБА АМ
  Предизвикателството на мениджмънта на категорията
Парис Галанис, бизнес консултант за мърчандайзингови услуги за Европа
в Nielsen
Обслужването в супермаркети в България през погледа на тайните клиенти
Диньо Маджаров, директор "Изследвания" в Market Eyes
  Отношенията между търговци на дребно и производители - диалогичният
процес на управление на категориите може да съживи пазарните резултати
Алфонсо Саиз Аранда, глобален директор за Carrefour в The Coca-Cola Company
Нови практики при програмите за лоялност - в отговор на променящите се клиенти.
Орлин Дочев, управител "Некст Консулт" ЕООД
 
16:00-16:30 Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе
16.30-18.00 Четвърти панел Четвърти панел
  Реакции на потребителите
модератор Боряна Младенова, старши мениджър консултантски услуги,
PricewaterhouseCoopers Bulgaria
Работни инструменти 2
модератор Владислав Колев, Consumer Tracking, GfK Bulgaria
  Новата пазарна среда и факторите за избор на търговски обект
Джордж Христодолидес, директор потребителски изследвания за Централна и Източна Европа в MEMRB
Мениджмънтът на категориите в действие
Васил Присадашки, мениджър "Управление на категориите" в "Кока Кола ХБК България"
  Преходът от купуване към преживяване в пазаруването
Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria
 
Как да комбинираме комуникационните канали, за да постигнем по-добър ефект
Христо Радичев, управител на компанията за директен маркетинг "Медиапост Хит Мейл"

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Николай
Коджабашев
Супервайзор ПродажбиТранспрес ООД

Йорданка
Христова
Маркетинг мениджърФТС България

Георги
Вълков
НиколовРигли България ЕООД

Таня
Петкова
Старши изследователМЕМРБ

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор