ПРОГРАМА
Програма Тенденции | Програма Практики | |
зала София 2 | зала София 3 | |
09:00-9:30 | Регистрация | |
09:30-10:00 | Откриване Елица Ангелова, изпълнителен директор на "Икономедиа" Светослав Славов, управител на GfK Bulgaria |
Откриване Елица Ангелова, изпълнителен директор на "Икономедиа" Светослав Славов, управител на GfK Bulgaria |
10:00-11:30 | Първи панел | Първи панел |
Стратегии на развитие на търговските вериги модератор Димитрина Иванчева, старши консултант бързооборотни стоки и услуги, Stanton Chase International Bulgaria |
Регулации модератор Боряна Бъчварова, главен редактор, сп. "Регал" |
|
Възходът на хард дискаунтърите: Възможни сценарии за отговор от страна на българските търговци на дребно Матиас Куек, директор проучвания Planet Retail |
Конкурентно-правни аспекти на отношенията между търговските вериги и доставчиците им Кирил Пангелов, директор на дирекция "Правни анализи и политика на конкуренцията" в КЗК Надежда Цветкова, старши експерт в дирекция "Правни анализи и политика на конкуренцията" в КЗК |
|
Нарастващата роля на въпросите за качеството и на диференцирания подход към клиентите Ян Жак, директор "Снабдяване" и член на Борда на директорите на "Метро кеш енд кери България" |
Европейски практики в областта на конкурентното право и тяхното приложение в България Анна Ризова-Клег, управляващ партньор в адвокатско дружество "Ризова и партньори", част от DLA Piper |
|
Растеж на веригите чрез различни търговски формати Николай Нешев, изпълнителен директор на "Пикадили" |
Представяне на Асоциацията за модерна търговия Андрей Евтимов, член на УС на Асоциацията за модерна търговия и изпълнителен директор на "Доверие Брико" |
|
11:30-12:00 | Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе | |
12:00-13:30 | Втори панел | Втори панел |
Експанзия на търговските вериги модератор Боряна Младенова, старши мениджър консултантски услуги, PricewaterhouseCoopers Bulgaria |
Сигурност на храните модератор Боряна Бъчварова, главен редактор, сп. "Регал" |
|
Какво да очакваме от "верижната реакция" – уроци от ЦИЕ Д-р Томаш Красни, управляващ директор, GfK - Австрия |
Функции на бъдещата Българска агенция по безопасност на храните д-р Венцeслава Тасева, директор на дирекция "Здравеопазване на животните и безопасност на храните" в МЗХ |
|
Тенденции във финансовото и пазарното представяне на веригите за бързооборотни стоки в България Владимир Чириков, мениджър пазарни проучвания и отраслови анализи в ИКАП - България |
Проектът за "Хранителна банка" в България Марина Бракалова, изпълнителен директор на ФОРА-Фондация за общностно развитие Мая Калчева, координатор на Форум хранителни банки |
|
Дигитализиране на търговските процеси с eFaktura.bg Вергиния Коларска, началник на отдел "Маркетинг и продажби" в "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" АД |
Как да представим биопродуктите в магазините - опитът в Европа и в България Петър Петров, Асоциация на биотърговците в България |
|
13:30-14:30 | Обяд - зала София 1 и конгресно фоайе | |
14:30-16:00 | Трети панел | Трети панел |
Взаимодействие на доставчиците и търговските вериги модератор Димитрина Иванчева, старши консултант бързооборотни стоки и услуги, Stanton Chase International Bulgaria |
Работни инструменти 1 модератор Владислав Колев, Consumer Tracking, GfK Bulgaria |
|
Да работим заедно, за да отговорим на нуждите на потребителя/купувача по-добре, по-бързо, при по-малко разходи и по устойчив начин Матеуш Борута, управляващ директор, ECR-Полша |
Програмата за лоялни клиенти като маркетингов инструмент: как доставчиците могат да разберат кои 50% от маркетинговите пари работят Георги Божидаров, kонсултант проект "Маркетингови справки", ЦБА АМ |
|
Предизвикателството на мениджмънта на категорията Парис Галанис, бизнес консултант за мърчандайзингови услуги за Европа в Nielsen |
Обслужването в супермаркети в България през погледа на тайните клиенти Диньо Маджаров, директор "Изследвания" в Market Eyes |
|
Отношенията между търговци на дребно и производители - диалогичният процес на управление на категориите може да съживи пазарните резултати Алфонсо Саиз Аранда, глобален директор за Carrefour в The Coca-Cola Company |
Нови практики при програмите за лоялност - в отговор на променящите се клиенти. Орлин Дочев, управител "Некст Консулт" ЕООД |
|
16:00-16:30 | Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе | |
16.30-18.00 | Четвърти панел | Четвърти панел |
Реакции на потребителите модератор Боряна Младенова, старши мениджър консултантски услуги, PricewaterhouseCoopers Bulgaria |
Работни инструменти 2 модератор Владислав Колев, Consumer Tracking, GfK Bulgaria |
|
Новата пазарна среда и факторите за избор на търговски обект Джордж Христодолидес, директор потребителски изследвания за Централна и Източна Европа в MEMRB |
Мениджмънтът на категориите в действие Васил Присадашки, мениджър "Управление на категориите" в "Кока Кола ХБК България" |
|
Преходът от купуване към преживяване в пазаруването Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria |
Как да комбинираме комуникационните канали, за да постигнем по-добър ефект Христо Радичев, управител на компанията за директен маркетинг "Медиапост Хит Мейл" |
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Николай
КоджабашевСупервайзор ПродажбиТранспрес ООД
Йорданка
ХристоваМаркетинг мениджърФТС България
Георги
Вълков НиколовРигли България ЕООД
Таня
ПетковаСтарши изследователМЕМРБ
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...