Retail in Detail 2010
Избрахме я заради тенденцията, с която ще запомним 2010 г. в сектора - битка за разширяването на пазарния дял на търговските вериги. До момента тя е насочена към независимите търговци, но в бъдеще решаващи ще са стратегиите и конкурентни предимства на самите вериги.
Важен фактор за динамиката на процесите е кризата. Без настойчиво да се фокусираме върху негативните тенденции, ще потърсим факторите за растеж и развитие.
Навлизането на нови европейски вериги и формати в лицето на дискаунтърите, разрастването на съществуващите играчи в посока на удобни магазини и наблягането върху собствените им марки променят пазарните реалности в България. Доколко и как те ще рефлектират върху отношенията на веригите с производителите и потребителите? А върху дистрибуцията? За всичко това ще говорим в програма "Тенденции".
Програма "Практики", каквато въвеждаме за пръв път, e посветена и на работата на държавата като регулатор в отношенията между производители и търговци и като гарант за качество на базата на стандарти. И на белезите на саморегулация, които наблюдаваме успоредно - под формата на различни съюзи и инициативи на бизнеса.
Друга тема са новите или слабо използвани методи като директния маркетинг, геомаркетинга, мениджмънта на категорията, мениджмънта на отношенията с клиентите, които стават все по-актуални. Ще ги представим с практически казуси.
Така че RiD 2010 по същество е конференция две в едно - програма "Тенденции" и програма "Практики".
Атрактивен пакет в условията на драматични промени.
Събитието ще се проведе на 28 октомври 2010 г. в хотел Кемпински, София
Очакваме ви.
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Катя
АладжоваГл. ескперт ТърговияРКС - Пловдив
Станислав
АтанасовуправителВивета ООД
Дарко
Вуковичдиректор "Търговия и маркетинг""Пикадили" ЕАД
Силвия
ИвановаМениджър Ключови клиентиАгива ООД
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...