Retail in Detail 2010
Избрахме я заради тенденцията, с която ще запомним 2010 г. в сектора - битка за разширяването на пазарния дял на търговските вериги. До момента тя е насочена към независимите търговци, но в бъдеще решаващи ще са стратегиите и конкурентни предимства на самите вериги.
Важен фактор за динамиката на процесите е кризата. Без настойчиво да се фокусираме върху негативните тенденции, ще потърсим факторите за растеж и развитие.
Навлизането на нови европейски вериги и формати в лицето на дискаунтърите, разрастването на съществуващите играчи в посока на удобни магазини и наблягането върху собствените им марки променят пазарните реалности в България. Доколко и как те ще рефлектират върху отношенията на веригите с производителите и потребителите? А върху дистрибуцията? За всичко това ще говорим в програма "Тенденции".
Програма "Практики", каквато въвеждаме за пръв път, e посветена и на работата на държавата като регулатор в отношенията между производители и търговци и като гарант за качество на базата на стандарти. И на белезите на саморегулация, които наблюдаваме успоредно - под формата на различни съюзи и инициативи на бизнеса.
Друга тема са новите или слабо използвани методи като директния маркетинг, геомаркетинга, мениджмънта на категорията, мениджмънта на отношенията с клиентите, които стават все по-актуални. Ще ги представим с практически казуси.
Така че RiD 2010 по същество е конференция две в едно - програма "Тенденции" и програма "Практики".
Атрактивен пакет в условията на драматични промени.
Събитието ще се проведе на 28 октомври 2010 г. в хотел Кемпински, София
Очакваме ви.
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Богомил
НиколовИзпълнителен директорАсоциация Активни потребители
Станислав
АтанасовуправителВивета ООД
Румяна
ПоповаИзпълнителен ДиректорАлпина
Николай
НиколовТърговски ДиректорАлпина
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...