Програма
08:45 - 9:15 Регистрация и кафе
Зала "Алфа" | Зала "Гама" | |||
9:15 – 9:30 | Откриване | |||
Първи панел CONNECTED CONSUMERS |
Първи панел CONNECTED CONSUMERS |
|||
9:30 – 10:00 | Свързаният потребител Мирослава Георгиева, ръководител дивизия "Потребителски преживявания, GfK Bulgaria |
Следващата вълна иновации в търговията Любомир Чолаков, генерален мениджър на еCommera Linked by Isobar за България |
09:30 – 10:00 | |
10:00 – 10:25 | Създаване на уникално клиентско преживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие Орлин Дочев, управляващ партньор в Next Consult |
Географията има значение: Подходи, методи и приложения на геомаркетинговите изследвания доц. д-р Стелиян Димитров, преподавател СУ "Св.Климент Охридски" |
10:00 – 10:25 | |
10:25 – 10:50 | Ритейл успехът в дигиталната икономика Никос Кабанопулос, генерален мениджър на Visa за Гърция, България и Кипър |
Всяко решение има значение: Изследвания с виртуално пазаруване Ирена Янкова, мениджър "Търговски вериги", GfK Bulgaria |
10:25 – 10:50 | |
10:50 – 11:20 | Кафе пауза | Кафе пауза | ||
11:20 – 12:20 | Дискусия: Как да влияем върху все по-свързаните потребители - възможности на различните канали в маркетинг микса Модератор: Емилия Стефанова, управляващ директор и партньор в All Channels Участници: Христина Георгиева, старши бранд мениджър "Примиум марки" в "Загорка" АД Георги Малчев, управител на Xplora.bg Огнян Попов, основател и управител "Проспекто Груп" АД (broshura.bg) Иван Стоев, маркетинг директор на "Престиж 96" Александър Гагов, зам. управител на MediaS Com |
Прогнозните анализи – новата жизнена енергия на ритейл индустрията Как и защо Mr. Bricolage България започна да ги използва и какво очаква да получи чрез тях Марио Страхинов, ръководител направление Strategy и Digital услуги, Indeavr, България |
11:20 – 11:45 | |
12:20 – 12:45 | В синхрон с "честотата" на най-вероятния ни потребител Маркетингови стратегии и комуникации, базирани на коефициента за маркетинговата сила на марките и психографски профили на потребителите Росен Кутелов, основател и управител на "Прогрес консулт" |
Големите данни са нищо без малките прозрения Росен Терзиев, стратегически директор на Saatchi Brandworks |
11:45 – 12:10 | |
12:45 – 13:10 | Как "да си отмъкнеш" място в социалните медии Ангел Искрев, Digital Creative, All Channels |
Дискусия: Big Data – какво представляват и знаем ли как да ги използваме Модератор: Радослав Николов, изпълнителен директор на SAP Labs, България Участници: Андрей Евтимов, изпълнителен директор, "Доверие Брико" Али Пирзада, старши мениджър, лидер на услугите, свързани с корпоративни злоупотреби и бизнесспорове в "EY България" Румен Желязков, бензиностанции "Газпром" Христо Хаджичонев, а4еveryone.com и др. |
12:10 – 13:10 | |
13:10 – 14:10 | Обяд | Обяд | ||
Втори панел CONNECTED PARTNERS Модератор: Христо Станев, управител на "Профи Мърчандайзинг" |
Втори панел CONNECTED MARKETS Модератор: Юлиян Михов, директор "Пазари, индустрии и бизнесразвитие", ЕY България |
|||
14:10 – 14:35 | Как производителите могат да създадат решаващо конкурентно предимство когато доставят стоки за ритейлъри. Възможно ли е да се постигне пълна синхронизация, отговаряща на нуждите от двете страни на веригата за доставки? Янив Динур, изпълнителен директор, Progressive Flow |
България и световният ритейл Иво Петров, международен ритейл консултант |
14:10 – 14:35 | |
14:35 – 15:00 | "Лидл": устойчиво развитие на малки и средни български компании Милена Драгийска, изпълнителен директор на "Лидл България" |
Общото и различното между пазарите в Югоизточна Европа Гергана Маринова, мениджър "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK Bulgaria, Димитър Начев, Research Consultant, GfK Bulgaria |
14:35 – 15:00 | |
15:00 – 15:25 | Рискове от неплащане в търговията: Случаят "Карфур"в България и Гърция Милена Виденова, управител на "Кофас" за България |
Румъния – предизвикателства на ритейл пазара Флорин Фрасинеану, създател и мениджър на brandprivat.ro |
15:00 – 15:25 | |
15:25 – 15:50 | Кафе пауза | |||
15:50 – 16:15 | Красота и функция - зависими бизнеси за архитектура и ритейл арх. Гергана Милушева, основател и управител на архитектурно бюро Cityscape |
Възможности и предизвикателства на трансграничните онлайн продажби – опитът на Еmag Моника Чиоланел, мениджър развитие, International Marketplace, еMAG |
15:50 – 16:15 | |
16:15 – 16:40 | Устойчивият бизнес - подходът на "Билла България" Стоян Тачев, прокурист на "БИЛЛА България" |
"Регионализиране" на местни марки vs "Локализиране" на глобални марки Джак Адамис, мениджър "Бизнес развитие" в AdAlliance |
16:15 – 16:40 | |
16:40 – 17:40 | Дискусия: Промени в данъчната среда за даряване на храни - рискове и възможности Модератор: Десислава Николова, главен икономист на Института за пазарна икономика Участници: Цанка Миланова, изпълнителен директор Българска хранителна банка Милена Драгийска, изпълнителен директор "Лидл България" Антоанета Божинова, изпълнителен директор на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци Георги Симеонов, "Делойт България" Емануил Паташев, генерален секретар, "Каритас България" |
Дискусия: Общият балкански пазар - мит или реалност Модератор: Катя Димитрова, собственик и управляващ съдружник, "Интерпартнерс Комюникейшънс", председател на Българската асоциация на ПР агениците (БАПРА) Участници: Eлена Герганова, член на съвета на директорите на "Гимел" Венета Писарска, управител на Lesaffre за България Здравко Минчев, съсобственик и мениджър бизнес развитие на сладкарници "Неделя" Огнян Лахчев, Marketрlace мениджър в еMAG България Павел Пенчев, прокурист на "Еконт" |
16:40 – 17:40 |
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Трифон
УзуновМениджър Вътрешни Сухопътни Решения Юнимастърс Лоджистикс Ес Си Ес
Дилян
КонстантиновКатегори мениджърЕвромастер Импорт Експорт ООД
Vasil
ChaliovskimanagerVitaminka
Стоян
ТачевпрокуристБИЛЛА България ЕООД