Лектори
Connected Consumers
Преподавател в СУ "Св. Климент Охридски"
Доц. д-р Стелиян Димитров е преподавател в Софийски Университет "Св. Климент Охридски" в катедра "Картография и ГИС" в Геолого-географски факултет. Има докторска степен Икономическа и социална география и Certificate of graduate studies (ниво магистър), получена Университета в Оксфорд (2001).
Доц. д-р Димитров е един от водещите експерти в страната в областта на приложението на Географските информационни системи в планирането и управлението на територията, регионалното развитие, териториално развитие и стратегическото планиране, като е бил ръководител на множество проекти в тези области.
В момента е доцент и води лекции в областта на: Основи на регионалното планиране и устройството на територията; Методи на стратегическото планиране на регионалното развитие, ГИС в регионалното развитие, Геомаркетинг и др.
Автор на редица публикации и съавтор на пет учебни и методически пособия в областта на регионалното развитие и планиране, стратегическото планиране и разработване на стратегии, на приложение на ГИС и дистанционните методи.
Стратегически директор в Saatchi Brandworks
Росен Терзиев е стратегически директор в Saatchi Brandworks – звеното за създаване, изграждане и консултиране на брандове в рамките на Saatchi & Saatchi. Той е част от екипа на агенцията от 5 години, последните три с фокус върху стратегията зад рекламите на агенцията. Преди това завършва бизнес във Великобритания и работи там като анализатор на ритейл пазара за TNS/Kantar (Tesco, Sainsbury’s и др. клиенти). Преподавател е в съвместната магистърска програма на Saatchi & Saatchi и ВУЗФ по "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт.
Любо Чолаков управлява екипа на eCommera, Linked by Isobar в България. eCommera в София се състои от повече от 170 софтуерни инженери, стратези, ръководители на проекти и екип по поддръжка, които внедряват и управляват иновативни много-канални платформи за търговия за международни брандове като Clarins, Speedo, Asda Direct, House of Fraser и много други. eCommera, Linked by Isobar е част от Dentsu Aegis Network – една от водещите компании за медийни, дигитални и креативни услуги в света.
Преди да се присъедини към eCommera, Linked by Isobar, Любо Чолаков ръководи организации за софтуерна разработка и системна интеграция в Източна Европа за компании като SAP, S&T, Printec и Infragistics. Завършил е EMBA от Cotrugli Business School има магистърски степени по международни икономически отношения и лингвистика.
Генерален мениджър на Visa за Гърция, България и Кипър
Никос Кабанопулос е генерален мениджър на Visa за Гърция, България и Кипър. Той е член на борда на директорите на Visa Hellas и Visa България. Г-н Кабанопулос отговаря за управлението на отношенията между Visa и банките – клиенти в Гърция, България и Кипър и координира различни дейности на Visa.
Основен негов приоритет е да поддържа и развива водещата позиция Visa за бъдещето на разплащанията и новите технологии, като в същото време поставя ударение върху значението на електронните разплащания в борбата срещу сивата икономика и избягването на плащането на данъци.
Г-н Кабанопулос работи за Visa от 1998, като първоначално е отговарял за управлението на отношенията с банките членове в Гърция, Кипър и Израел. Преди това има шестгодишен опит в сектора на финансовите услуги.
Ръководител дивизия "Потребителски изживявания", GfK Bulgaria
Мирослава Георгиева е директор Consumer Experience и прокурист на GfK Bulgaria. Работи в GfK от 1998 г. , като едновременно с това е хоноруван преподавател по социология на всекидневнието и качествени методи на изследвания в пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Завършила е социология и телевизионна журналистика в СУ "Климент Охридски".
Мирослава Георгиева участва в реализацията на множество изследователски проекти в сектора на услугите и бързооборотните стоки както на локално, така и на международно ниво, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти на база на локализирани потребителски сегменти, техните очаквания и неексплоатирани нужди.
От 2009 г. Мирослава Георгиева е лектор в GfK New Comer Academy във Виена, където служителите на GfK от Централна и Източна Европа, Средния Изток и Африка, преминават през едноседмично обучение, включващо най-добрите практики в областта на маркетинговите изследвания. През 2010 г. Мирослава Георгиева е номинирана от Management Board на GfK Group и участва в проект, отнасящ се за възможностите за оптимизация на компанията на глобално ниво.
Мениджър "Търговски вериги" в GfK Bulgaria
Ирена Янкова е мениджър ключови клиенти от сектор "Търговия" в GfK Bulgaria - водещ институт за пазарни проучвания в България. Има 10 години опит в маркетинговите изследвания, осем от които са свързани с изследване на развитието на навиците на пазаруване на българските потребители и тенденции в търговията на дребно. Ирена е магистър по маркетинг от Стопанска академия "Д.А.Ценов" - Свищов.
Управляващ партньор в Некст Консулт ООД
Орлин Дочев е основател и съсобственик във водещата в България консултантска компания – Некст Консулт, реализирала успешно повече от 250 проекта в сферата на бизнес консултирането и ИТ.
През февруари 2010-та година Орлин основава компанията с визия да добавя стойност на клиентите посредством въвеждане на добри световни практики в областта на продажбите, маркетинга, финансите, производството и др. По-късно привлича към екипа изявени и високо квалифицирани специалисти с опит във водещи консултантски и ИТ компании и затваря кръга от услуги в областта на управленското консултиране.
Преди учредяването на Некст Консулт, Орлин Дочев е ръководил последователно екипите за бизнес инструменти в представителството на ORACLE в България, а по късно и в Microsoft. Преди това ръководи бизнес развитието на компания в Германия по проекти за автоматизация на процеси за водещи фирми в Европа. Притежава над 18 години консултантски опит в разработването на бизнес и маркетингови стратегии, внедряване на бизнес ERP/CRM/BI системи, управление на взаимоотношенията с клиенти, програми за лоялност и др. Индустриите, в които е изпълнявал проекти, включват финансов сектор, производство, инженеринг, дистрибуция, транспорт, логистика, продажби на дребно и др.
Дискусия маркетингов микс
Старши бранд мениджър премиум марки в "ЗАГОРКА"
Христина Георгиева има над 12 години професионален опит в областта на маркетинга и продажбите във FMCG сектора, в различни международни компании.
Работила е за "Юниливър", като първоначално отговаря за цялото портфолио от нехранителни марки на компанията в България, след което става част от регионалния маркетинг екип на марката Dove. Работи и специализира в различни страни: България, Румъния, Великобритания, Русия и др. В последствие поема маркетинга на кулинарните брандове на "Юниливър Централна Източна Европа" за пазарите: България, Сърбия, Молдова, Македония, Косово и Албания.
Христина започва кариерата си в ЗАГОРКА през 2010 г., като се грижи за развитието на марката "Загорка" и има значителен принос за реализирането на различни иновационни продукти в компанията и техните кампании.
През 2016 поема примиум портфолиото на компанията, което включва марките Heineken, Amstel, Stolichno, Desperados, и др., а така също и развитието на сайдер категорията.
Mаркетинг директор на "Престиж"
Иван Стоев е маркетинг директор на "Престиж" от декември 2015 г. Отговаря за маркетинговата стратегия на компанията, в т.ч.за развитието на съществуващото портфолио, както и навлизане в нови категории и пазари.
Има маркетинг и търговски опит придобит в компании като "Кока Кола ХБК", "Глобул", "Германос", "Белла България" и "Сандоз". Преди да се присъедини към екипа на "Престиж", той е отговарял за маркетинга на ОТС портфолиото на фармацевтичната компания "Сандоз". В "Белла България" е отговарял за кулинарните брандове на компанията за България, Румъния и Гърция.
Иван има диплома по стратегическо лидерство и мениджмънт от CMI UK, диплома по маркетинг мениджмънт от CIM UK и магистърска степен по макроикономика от ПУ "Паисий Хилендарски".
Заместник управител на MediaS Com
Александър Гагов е експерт в областта на маркетинговите комуникации с 16-годишен опит в изграждането и управлението на интегрирани комуникационни стратегии и кампании на водещи международни и локални компании и марки.
Александър е заместник управител на една от най-големите медиа агенции у нас MediaS Com, която отговаря за медийните комуникации на водещи световни рекламодатели като Procter & Gamble, Загорка, Danone и ОББ.
Преди това, в продължение на 7 години, той е заемал различни мениджърски позиции в Мтел, където е отговарял за създаването и развитието на отделите за медиа планиране и управление на рекламни кампании в периода на бърз растеж на телеком бизнеса в България.
Опитът му включва и позицията медиа Директор в MPG и Universal McCann, където е започнал е кариерата си в рекламата.
Александър е ангажиран в развитието на рекламната индустрия у нас като член на Медийната комисия на БАКА и Етичната комисия към НСС, както и на журитата на EFFIE България, Euro EFFIE и ФАРА.
Управител на Xplora.bg
Георги Малчев е управител на Xplora.bg - агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган human digital. Клиенти на агенцията за целия си дигитален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Alaska, Jim Beam, Primex, Atama, Konica Minolta, Bio-Oil и други. Сред клиентите на агенцията за отделни дигитални услуги са Nestle, Musala Soft, BLD Homes и още над 20 компании.
Георги има над 15 години опит в маркетинга, комуникациите и бизнес развитието, както и в оперативното управление - като бизнес консултант, мениджър, оперативен директор, главен оперативен директор. Доскоро Георги оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел.
Преподавател в Нов Български Университет по маркетинг, реклама и комуникации.
Модератор на форуми за дигитален маркетинг и член на жури на рекламни форуми. Член на управителния съвет на IAB Bulgaria.
Основател и Управител, Проспекто Груп АД
След повече от 10 години житейски и работен опит в различни маркетинг агенции и компании в Белгия и Холандия, през 2013 г. Огнян Попов решава да се установи отново в България и да развива своя собствена компания. Идеята за нея се заражда още през 2009 г., когато той лансира в Белгия популярна и до днес онлайн платформа за дигитални брошури.
Три години по-късно, "Проспекто Груп" АД има присъствие в над 15 европейски държави, както и в някои по-екзотични пазари като Мексико и ЮАР. В България, компанията развива платформата чрез Broshura.bg, като реализира близо 2 милиона месечни посещения и вече работи тясно с над 20 от водещите търговски вериги като ИКЕА, "Мосю Бриколаж", "Фантастико", ЗОРА, BAUHAUS и други.
През юли 2016 г. "Нова Броудкастинг Груп" / "Нетинфо" придоби миноритарен дял в "Проспекто Груп" АД, което отвори нови възможности пред амбициите за експанзия в България и на международните пазари.
Огнян Попов е чест гост в различни маркетинг събития и дискусии, където споделя своята визия за развитието и тенденциите на световно и европейско ниво в сферата на дигиталния маркетинг за ритейл сектора. Той е силен евангелист за развитието на предприемаческата среда в България и вярва, че бизнесът трябва да работи все повече заедно, да дава шанс на стартиращи компании и да бъде отворен към новите възможности, които дигиталната ера предлага.
Дискусия Big Data
Старши мениджър, лидер на услугите, свързани с корпоративни злоупотреби и бизнесспорове в "EY България"
Али Пирзада има над 20 години опит в четирите големи консултански фирми и в различни индустрии в различни точки на света.
Бил е генерален финансов мениджър на Pakistan State Oil и директор по големите проекти в Борда по инвестиции и търговия на Пенджаб.
После работи като старши мениджър в "Ърнст и Янг Одит", базиран в България. А сега е лидер за услугите, свързани с корпоративни злоупотреби и бизнес спорове.
Али Пирзада е квалифициран експерт счетоводител от Institute of Chartered Accountants in England & Wales.
Има магистратура по международен бизнес и мениджмънт от King’s College London.
Съосновател и изпълнителен директор A4E
Христо Хаджичонев е съосновател и изпълнителен директор A4E, български стартъп с фокус върху retail data analytics, прогнозиране на продажби и потребителско търсене. Ритейл решението на А4Е е достъпно за безплатен тест в уебсайта на компанията. Хаджичонев има над 25 години опит в разработката на софтуер, включително за компании като Apple, KONE и Anglo American.
Христо Хаджичонев има магистърска степен по Аналитично моделиране на икономически системи чрез която задълбочава професионалните си интереси в BI системите и Data Mining решенията.
Бил е на ръководни позиции в Rila Solutions, HP Global Delivery и в Experian Decision Analytics. Той има доказана експертиза в сферата на математическото моделиране за управление на риск и взимане на решения, разработката на финансови скор карти, управлението на задължения, както и в предотвратяването на финансови измами чрез анализ на данни.
Изпълнителен директор на Доверие Брико АД (Mr. Bricolage България и Македония) от 2004 година.
Г-н Евтимов управлява верига магазини за стоки Направи-си-сам и подобрения в дома под марката Mr. Bricolage - 11 магазина в България и един в Скопие, Македония. Преди това е бил изпълнителен директор на Доверие Обединен Холдинг АД, Доверие Капитал АД, ПФ Солидарност АД и член на ръководните органи на Обединена млечна компания АД, Медика АД и други.
Завършил е УНСС, София, специалност "Социално и икономическо планиране" и е специализирал в Georgetown University, Washigton DC, USA.
Член е на УС на Институт за пазарна икономика и на УС на Института за икономическа политика "Иванка Петкова" от тяхното учредяване. Представлява Доверие Брико АД като зам. председател на Сдружението за Модерна Търговия.
Женен, с двама сина и един внук
Изпълнителен директор на SAP Labs България
Радослав Николов работи в SAP Labs България от 13 години. Радослав е изпълнителен директор на стратегическия развоен център в София и едновременно с това заема позицията старши вицепрезидент "Развойна дейност" в SAP. В компанията над 650 софтуерни професионалисти работят в областта на софтуерната разработка и по последните SAP in-memory и облачни технологии. Радослав е завършил "Математика" във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски". Специализирал е Геометрия и Информационни и комуникационни технологии, а след това е завършил и програма по лидерство във водещия университет по бизнес администрация – INSEAD.
Connected Partners
Управител на "Профи Мърчандайзинг"
Христо Станев е специалист с широки познания в областта на търговията с бързооборотни стоки
Професионалният му опит включва позиции от всички сфери и нива на търговската система – от традиционната търговия до международните вериги, от мърчандайзер до управител на компания. Работил е както за големи български производители така и за мултинационални компании. Има повече от 20 години опит във FMCG сегмента.
Преди девет години създава компанията "Профи Мърчандайзинг", лидер в предлагането на професионални мърчандайзинг услуги в националните и локални търговски вериги. Клиенти на компанията са водещи български производители и мултинационални компании от различни сектори: захарни изделия, козметика, безалкохолни и алкохолни напитки, храни, свежи продукти.
През 2015 г. Христо стартира нов проект: верига от удобни магазини под бранда "Съседите" като първият обект на веригата празнува наскоро една година от отварянето си.
Прокурист на "БИЛЛА България", ръководител на отдел " Управление на проекти и процеси" и координатор корпоративна отговорност
Стоян Тачев работи в търговията на дребно от 13 години. Има опит на различни позиции в международни търговски вериги в България, Германия, Гърция, Румъния и Хърватска.
В "БИЛЛА България" работи от септември 2008 година и се занимава с управление на проекти, стратегия и корпоративна отговорност. От септември 2013 година е прокурист на "БИЛЛА България".
Проектите, по които работи, са свързани с веригата на доставки, управление на отпадъците, корпоративен социален ангажимент и sustainability accounting. По негова идея бе разработен първият доклад по корпоративна отговорност на търговска верига в България, който бе публикуван през февруари 2016 година.
Изпълнителен директор на Progressive Flow
Янив Динур е световно признат авторитет в областта на Теорията на ограничения (TO) и е пряк ученик на д-р Голдрат от 2006 г. до последния му ден.
Г-н Динур ръководи някои от най-големите консултантски проекти през последните девет години в промишлеността, управлението на веригата за доставки, управлението на проекти по метода на критичната верига, дистрибуцията и търговията на дребно по целия свят
Преди да започне да работи като бизнес консултант в последните 20 години Янив Динур работи като вицепрезидент глобални продажби, маркетинг и бизнес развитие в няколко водещи високотехнологични компании, сред които: Comverse (Nasdaq 100, CMVT), Metalink (Nasdaq, MTLK) и Emblaze (LSE, BLZ). Работил е и като главен изпълнителен директор на новосъздадено дружество (Knownet Inc.) и директор продажби на компанията Rafael в сектор отбрана.
Янив Динур е завършил магистратура по бизнес администрация в университета Technion в Хайфа, Израел, и има бакалавърска степен от университета Bar-Ilan в Тел Авив. Той е завършил и Израелската военноморска академия с отличие и е служил дълги години като офицер в подводния флот.
Основател на архитектурното студио Cityscape
Архитект Гергана Милушева е основател на иновативно студио за архитектура, проектиране и дизайн "Ситискейп", в което съзнателно се търси безупречност и съвършена комбинация между функция и форма, визия и стойност.
Носител е на множество награди – на академични и творчески, но повечето на реализирани от талантливите и сплотени хора от екипа й, които обожават професията си.
Политика на студиото е да съпровожда до последната крачка цялостния процес на проектиране и изпълнение. Мисията - да създаде условия хората да се изразят себе си чрез необикновена архитектура.
Подходът обединява креативното въображение, уважението към нуждите на клиента и рационалната логика.
Изпълнителен директор на "Лидл България"
Милена Драгийска-Денчева стартира работата си за Lidl през 2002 г. като регионален мениджър по продажбите за регионите на Щутгарт и Карлсруе в Германия. Продължава в централата в Некарсулм с работа по международни проекти за Lidl International.
Оглавява българския клон на компанията от стартирането на дейността й в страната и води самото откриване на оперативна работа на 25.11.2010 г. досега.
Завършила право в Софийския университет. Притежава магистърска степен по право LL.M от университета в Тюбинген, Германия и MBA диплома по международен маркетинг в Business School, Ройтлинген.
Член на УС на Германо-Българската Индустриална и Търговска Камара от 2013г. През 2015г. получава членство в Съвета на жените в бизнеса в България, както и членство в УС на Сдружението за модерна търговия.
В 2 от най-популярните годишни класации на най-влиятелните жени в бизнеса в България заема 32-ро място в класацията на в. Капитал за 2012 г. и е в Топ 20 на списание Forbes за 2015 г.
Омъжена, с две дъщери.
Милена Виденова управител на Кофас за България от април 2012 г.
Професионалният й опит включва редица управленски позиции в банковата и финансовата сфера – съветник "Риск мениджмънт, проектно финансиране и еврофондове" в Хипо НОЕ Групе Банк АГ, Австрия, директор "Кредитен риск" в Финансиа Груп, ръководител "Еврофонодве, публични финанси и банково застраховане" в Уникредит Булбанк, Директор "Регионални Корпоративни Центрове и Продуктово Развитие" в Ейч Ви Би Банк Биохим и други. От юни 2014 година е избрана за заместник-председател на Асоциация на колекторските агенции в България (АКАБГ). Магистър е по международни икономически отношения от УНСС с множество специализации в страната и чужбина.
Connected Markets
Директор "Пазари, индустрии и бизнес развитие" в "Ърнст и Янг България" ЕООД (EY)
Юлиян Михов е директор "Пазари, индустрии и бизнес развитие" в Ърнст и Янг България ЕООД (EY) от 2013 г.
Преди да заеме тази позиция, Юлиян е бил старши мениджър данъчни консултации и има значителен опит в консултиране на мултинационални и регионални чуждестранни инвеститори във връзка с установяване на дейността им в България и други държави в Източна Европа.
По-специално, той има широк консултантски опит в планиране на инвестиции в областта на недвижимите имоти, търговията на дребно и едро, транспорт, технологии, развлекателна индустрия (медии и професионален спорт).
Консултант в GfK България
Димитър Начев е консултант в GfK България с дългогодишен опит в ритейла и маркетинга. Завършил е в Германия и е работил по интегрирани проекти на BASF и Siemens.
Над 7 години е работил в REWE Group, като е участвал и в международни проекти на концерна в Австрия, Румъния и Чехия.
Като част от екипа на Penny Market в България е заемал позиция ръководител отдел Shopper Marketing.
Mениджър "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK България
Гергана Маринова е мениджър обслужване на клиенти в "Потребителски панел" на GfK Bulgaria.
Консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки на базата на анализи на потребителското поведение, диагностични анализи на печалби и загуби на продуктовите категории и марки, на паралелно потребление и лоялност, планиране и оценка на ефективността на промоционални и рекламни активности, идентифициране на потенциални таргет групи.
Все по-важен аспект в изследванията, в които участва, са анализите, подпомагащи процеса на управление на продуктовите категории, идентифициращи потенциал за развитие на категориите и марките в различните вериги на база потребителско поведение в момента на покупка.
Гергана получава бакалавърска степен по международни отношения в УНСС, след което завърша магистратура по международен бизнес в La Salle International Graduate School of Ramon Llull University, Barcelona. През 2008 г. става част от екипа на GfK България.
Мениджър Развитие в международния маркетплейс отдел на eMAG
Моника Чиоланел е Мениджър Развитие в международния маркетплейс отдел на eMAG. Тя започва работа в компанията през 2012, за да създаде и развие нови бизнес линии в emag.ro, работейки директно със стратегически маркетплейс партньори. В периода 2014-2015 тя участва в успешното стартиране на маркетплейс програмата в три други държави: България, Унгария и Полша.
Преди това Моника е работела като Регионален Мениджър Проекти и се е занимавала и с проекти в сферата на туризма в тясно партньорство с различни организации от публичния и частния сектор. С над 12 години опит в бизнес развитието и консултирането на малки и средни предприятия от значими индустрии като e-commerce, туризъм, традиционни местни производства и производство на стъкло, Моника е натрупала богат опит с предизвикателствата на мултикултурната бизнес среда.
Тя е член основател на Румънско-Полската Търговска Камара.
Позиция: eMAG мениджър развитие на международен маркетплейс
Ръководител направление Strategy и Digital услуги, Indeavr, България
В качеството си на ръководител на направлението за Strategy и Digital услуги в Indeavr, Марио Страхинов отговаря за създаването на практика, която интегрира компетентността в областта на управленското консултиране и прогнозните анализи. Марио и неговият екип от консултанти и анализатори на данни (data scientists) работят по проекти, които дават възможност на бизнеса да превърне анализа на данни в реални решения, които променят ежедневното управление на компаниите. Преди да се присъедини към Indeavr през 2013 година, Марио е част от екипите на Deloitte’s Management Consulting и направление Корпоративни клиенти на Банка ДСК.
Мениджър "Бизнес развитие" на AdAlliance
Роден в Атина на 9 май 1958 г. , получил образованието си в Гърция, Англия и Шотландия, той прекарва цялата си кариера, живеейки в Гърция, но без да работи за гръцкия пазар! В продължение на 10 години заема позицията маркетинг мениджър "Експорт" в тогавашния водещ гръцки производител на цигари Papastratos, днес част от групата на Philip Morris. В това си качество пътува непрекъснато и работи по проекти в повече от 50 страни по света. Започва да рекламира цигари на пазари, където практически още няма истински рекламни и медийни агенции (вкл. в България), а после преминава в другия отбор - и започва да развива комуникационни агенции . Създава и разработва пет агенции на веригата DDB (в Румъния, Хърватия, Украйна, Кипър и Сърбия), работи в тясно сътрудничество с регионална мрежа (New Moment) и менажира друго регионално обединение (Ashley). Става президент на верига независими агенции от цял свят (In'), а към днешна дата е Мениджър Бизнес Развитие на регионален алианс от рекламни агенции в - AdAlliance : група от независими местни агенции, споделящи сходни ценности и страст към творчеството, растежа и резултатите. Целите на AdAlliance е интегрирано обслужване на марки / компании, с интерес на повече от един пазар в SEE региона. Джак е истински космополит, семеен, има един син и макар все още да живее в Атина – прекарва голяма част от времето си в чести пътувания до София.
Дискусия даряване на храни
Директор "Данъчни услуги", "Делойт България"
Георги е директор в данъчния отдел на "Делойт България". Той има широк опит в предоставянето на специализирани данъчни съвети в областта ДДС, местни данъци и такси, акцизи, корпоративен данък, както и съдействие при данъчни ревизии и проверки. Участвал е в множество проекти включващи данъчно планиране за местни и международни дружества от различни сектори като: производство, финансови услуги, недвижими имоти.
Преди да се присъедини към "Делойт" през 2005 г., Георги е бил правен съветник в Министерството на финансите.
Георги е магистър по право от Софийски университет "Св. Климент Охридски" с отличие Magna Cum Laude. Вписан е като адвокат в Софийската адвокатска колегия. Той е председател на данъчния комитет на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ).
Изпълнителен директор на Българска хранителна банка
Цанка Миланова има над 15 години опит в сферата на организационното развитие, стратегическото планиране и управление,
Завършила e "Международни икономически отношения" и "Финанси". Притежава магистърска степен по Международен бизнес и маркетинг, както и MBA диплома по финанси и банково дело.
Цанка Миланова познава световния опит в сферата на хранителното банкиране и работи за пилотирането и развитието на модела още от 2004 г. От юни 2012 г. до юли 2013 тя е председател на обществения консултативен съвет към Българска хранителна банка. От юли 2013 г. поема управлението на първата и единствена в страната организация за хранително банкиране - Българска хранителна банка като изпълнителен директор.
През 2015 г. Цанка Миланова е избрана за един от 40-те иновативни млади българи в престижната класация на Дарик радио "40 до 40".
Генерален секретар на "Каритас България" от 1993 г.
В периода 2007-2015 г. представлява "Каритас България" в Изпълнителния борд на "Каритас Европа", в два поредни мандата. Понастоящем е член на Националния съвет по въпросите на социалното включване към Министерски съвет на Република България.
"Каритас България" е създадена от Католическата църква в България, като в началото на прехода приема и разпределя хуманитарна помощ от чужбина за българското население. В най-тежките периоди за България разпределя по 5 тира храна на ден. През годините организацията се развива и днес има изградена мрежа и повече от 250 сътрудници в цялата страна. През 2015 г. "Каритас" в България подпомогна 1615 нуждаещи се хора, чрез реализирането на 33 услуги, концентрирани в дневни центрове и мобилни кабинети. Беше оказана постоянна подкрепа на: 462 болни възрастни хора; 71 жени в неравностойно положение и техните деца (общо 102); 724 деца и младежи в риск и с увреждания; 358 бездомни хора. Близо 500 бежанци и мигранти получиха психологическа помощ, обучение по български език и социални консултации. Предоставени бяха и здравни грижи и специализирано консултиране на 2283 хора, зависими от психоактивни вещества.
"Каритас България" е част от световното семейство "Каритас Интернационалис", заедно с още 162 национални организации от цял свят.
Главен икономист на Института за пазарна икономика
Десислава Николова притежава докторска степен по икономика от Университета за национално и световно стопанство, магистърска степен по икономика, специалност "Международни икономически отношения" от същия университет и магистърска степен по икономика от Централноевропейския университет. Завършила е и следдипломна квалификация в Оксфордския университет в сферата на монетарната политика, валутните кризи и валутнокурсовите режими.
Нейните професионални интереси и експертни знания са в областта на макроикономическия анализ, монетарната политика, валутните кризи, обменните курсове и иконометричното моделиране.
Преди да се присъедини към екипа на ИПИ Десислава Николова е работила като макроикономически анализатор в отдел "Инвестиционно банкиране" на Райфайзенбанк, съветник по икономическите въпроси в Британското посолство в София и старши анализатор и редактор в Интернет Секюритис, дъщерна компания на Euromoney.
Владее английски, испански и португалски.
Десислава Николова е член на Българската макроикономическа асоциация.
Дискусия регионален пазар
Управител на Lesaffre за България
С професионален опит в Белгия, Франция, Централна Европа и България Венета Писарска обича да цитира афоризма на Ралф Емерсън, че "животът е пътуване, а не дестинация". От 2016 г. г-жа Писарска е управител на Lesaffre България и член на Регионалния борд на директорите на Lesaffre (Лесафр), водещ производител на мая и подобрители за хляб.
Завършила е УНСС, престижния колеж EDHEC във Франция и притежава лиценз от Министерството на транспорта и комуникациите на Белгия за управление на международен транспорт. Има опит в дейности като импорт-експорт, подпомагане на чуждестранни инвеститори и международен транспорт, владее четири езика.
От 2002 г. работи за Lesaffre International (Франция). Там трупа опит в лансирането на нови продукти, интегрирането на екипи и преструктурирането на дейности. Член е на CCI France и Националната асоциация на хлебопроизводителите и хлебопекарите в България.
Омъжена е, с една дъщеря.
Прокурист на "Еконт Експрес"
Павел Пенчев е прокурист на "Еконт Експрес" ООД от 2000 г. Компанията е лицензиран оператор на пощенски, куриерски услуги и парични преводи, с 16 години присъствие на пазара. "Еконт Експрес" поддържа голяма клонова мрежа от над 500 офиса в България със силен екип от близо 2 500 професионалисти. През последните години компанията откри офиси и в Румъния и Гърция.Павел е в основата на разработката и внедряването на специфични услуги в областта на интернет търговията. Активната му работа по условията за свободно и независимо движение на пари, стоки и документи дава тласък на продажбите в интернет, като в момента над 5200 електорнни магазина ползват услугите на "Еконт Експрес".
Павел Пенчев е магистър по управление на транспорта, като притежава и сертификати по фирмено управление, управление на проекти и ИАТА сертификат.
Съпредседател на сдружението за иновативен мениджмънт Stoos.bg
Marketplace Manager в eMAG.bg
Огнян Лахчев заема позицията Marketplace Manager в eMAG.bg от 2014 г. Огнян работи в областта на електронната търговия от 2009 г., на различни позиции в Aukro.bg, най-голямата онлайн транзакционна платформа за времето си, преди да се присъедини към екипа на eMAG през 2013 г.
Управлява екип, отговарящ за търговци, предлагащи продуктите си в eMAG.bg Marketplace. От старта на платформата през 2014 г., над 570 компании са започнали продажби в българския сайт на eMAG.
Огнян притежава степен по Международни Икономически Отношения. Понастоящем продължава образованието си в Maastricht School of Management.
Собственик и управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс
Катя Димитрова е собственик и управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс. Магистър е по Международни Икономически Отношения от УНСС, специализирала е маркетинг и реклама в Брюксел (Белгия) и Дюселдорф (Германия), занимава се с публични комуникации вече повече от 20 години.
Понастоящем е Председател на Българската асоциация на ПР агенциите БАПРА, член на борда на директорите на Българо-Белгийски Бизнес клуб, Член на Националния съвет на Асоциацията на Индустриалния капитал в България и редови член на редица други професионални и обществени организации. Омъжена е и има син и дъщеря на 15 години.
Интерпартнерс е създадена през бурната 1992 г. като рекламна агенция за цялостно обслужване, а към днешна дата e холдинг и включва три самостоятелни компании – рекламна агенция Интерпартнерс, Интеримидж – агенция за ПР и специални събития и TVLowCost България– експертна компания в сферата на медийната реклама, насочена към малък и среден бизнес. В компанията работят 20 човека, сред основните й клиенти и партньори са Сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, Дайхман, Интерспорт, Национална Агенция за Приходите, Европейска Комисия и много други