Лектори

Юкари Суджияма Юкари Суджияма

Юкари Суджияма се присъединява към Google през 2009 г. като Deal Operations Specialist. В тази своя роля тя предоставя съвети и насоки на клиентите на Google Cloud в Северна Америка. След това се премества в Google Япония, където работи за клиентите на Google от Азия и Тихоокеанския регион. В този период Юкари отдадено помага на служителите на клиенти на Google да осъзнаят ползите от облачните технологии и инструментите за сътрудничество (collaboration tools) в тяхната ежедневна работа. През 2016 г. Юкари се присъединява към отдел Промяна и трансформация в Google for Work в Лондон, където отговаря за подпомагането на японския и европейския бизнес с процесите, свързани с цифрова трансформация. Юкари пише в популярен блог за управление на промените в японския бизнес и е редовен лектор по темата за организационна промяна и трансформация на бизнеса. Юкари е завършила Университета на Илинойс в Урбана-Шампейн с диплома от Колежа по комуникации и е била в Списъка на декана в продължение на три последователни години.

Ив Шнойли Ив Шнойли

Ив се присъединява към Универсум през 2010 г., а в момента е управляващ директор на компанията за Швейцария и Централна и Източна Европа. Известен е като е един от водещите експерти по изграждане на работодателска марка и "мисловни лидери" в Швейцария и Източна Европа. Ив работи по редица значими проекти за големи, средни и малки компании и често е канен за лектор по различни теми, свързани с управление на таланти. Той е бакалавър по спортни науки към Университета в Базел и има Executive MBA.

Универсум е глобален лидер в изграждането и развитието на работодателска марка. Повече от 28 години Универсум помага на компаниите да заздравят работодателска марка в дългосрочен план, както и да привлекат и задържат правилните таланти. Универсум е най-големият в световен мащаб работодател в сферата на изграждане на работодателска марка и търсене на таланти.

Вилем Вейнанс Вилем Вейнанс

Вилем работи в Improbable.io - стартъп, базиран в Лондон и финансиран от Andreesen Horowitz (a16z).
Ментор е към Rockstart и помага на стартиращи компании да изградят измерими модели за наемане на персонал, като открива технологични таланти през github, snapchat, producthunt, airbnb, instagram & couchsurfing. Вилем е привърженик на използването на различни инструменти за подбор на персонал и понякога пише за тях.

Говори за изграждане и ангажиране на силни технологични екипи, подбор чрез идентифициране на профили и създаване на иновативни стратегии за наемане на персонал, както и за технологиите в сферата на човешките ресурси.

Вилем препоръчва:
Уебсайтове: hackernews, github, angellist, quora, product hunt.
Полезни инструменти: lever, workable, connectifier, contextscout, asana, trello, momentumdash, slack. 

Занимава се с бягане, колоездене, плуване, йога, медитация, обича да пътува, да говори пред публика, да пише и да споделя знанията си.

Дейвид Д'Суза Дейвид Д'Суза

Дейвид Д'Суза е ръководител на Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) в Лондон. Списание Workplace Insight го описва като "един от най-влиятелните HR специалисти и анализатори на работното място във Великобритания". Той е уважаван лектор и автор на прогресивни работни практики.
Има опит в широк спектър от области, включително организационно развитие, обучение и развитие, управление на таланта и представянето, технологии, ангажираност на служителите и работна среда.
Преди да се присъедини към CIPD, е работил като независим консултант по организационно развитие, заемал е позиция и като директор на отдел "Развитие на човешките ресурси" в Metrobank, както и различни HR позиции в международна фирма за финансови услуги.

Хенри Жилар Хенри Жилар

Анри Жилар има повече от 15 години опит в сферата на човешките ресурси. 
Неговата кариера започва във Ferreo в Люксембург и Сидни. Преди 5 години той се присъединява към екипа на Содексо – Световен лидер в предоставянето на услуги за подобряване качеството на живот, като през последните 2 години заема позицията на VP HR на Содексо за региона Северна, Централна и Източна Европа. 
Ролята му е да подпомага изграждането на стратегия за управление на ЧР  във всяка една от деветте държави в региона. Той участва в процесите по  придобиване и интегриране на нови компании. Друга негова задача е откриването и развитието на таланти в Содексо на средно и висше управленско ниво .
Какво казва за работата си: "Моята страст към развитието на хората и екипите, ми дава възможност истински да се наслаждавам на възможността да трансформирам и подобрявам работата в HR отделите в различните страни, с които работя. За да постигам това успешно, аз се стремя да идентифицирам основните движещи сили за всеки бизнес, като отправна точка за изграждането на  адекватна HR стратегия. 
За мен работата ми в такава международна среда и възможността да виждам влиянието на HR проектите върху хората и бизнеса са повече от мотивиращи фактори.
И не на последно място –твърдо убеден съм, че Качеството на живот е ключов фактор за успех както на хората, така и на организациите."

Мария Атанасова Мария Атанасова

Глобален бизнес партньор "Човешки капитал", Progress  
Мария Атанасова става част от HR екипа на Telerik през 2010 г. В отговор на бързия растеж на компанията и динамично променящата се софтуерна индустрия, кариерният път на Мария преминава през различни роли в областта на човешките ресурси. След като Progress придобива Telerik през 2014 г., Мария поема ролята на глобален HR бизнес партньор. На тази позиция Мария отговаря за стратегическото развитие на човешкия капитал на инженерните екипи на Progress в световен мащаб. Тя има богат опит в пълния спектър на управление на човешките ресурси - подбор, назначаване и задържане на кадри, както и подобряване на ключови за компанията процеси, свързани с обучението и развитието на служителите, компенсацията и допълнителните придобивки. През последната една година Мария се фокусира върху оценяване на талантите, планиране приемствеността на ключови в компанията роли и развитие на лидерските умения на служители, заемащи ръководни позиции. Мария има бакалавърска степен по управление на човешките ресурси от Американския университет в България. Рецептата й за успех, която тя следва при всяка HR програма или процес, е: "иницииран от HR и валидиран от служителите".

Борислава Георгиева Борислава Георгиева

Борислава Георгиева е мениджър "Човешки ресурси" в NaXex Technological Development. Като част от висшия мениджмънт на NaXex Technological Development, тя ръководи екип от изявени HR професионалисти и внедрява иновативни стратегии за привличане на най-добрите ИТ таланти в България във водещата софтуерна компания за финансовата и инвестиционна индустрия. Борислава Георгиева има над 9-годишен опит в сферата на управлението и развитието на фирмен персонал и организационна култура. В своята кариера тя заема редица ръководни позиции във водещи компании като Logical Factor Bulgaria и Avus Capital, където ръководи дейностите свързани с управление и привличане на персонал и отговаря за всички корпоративни събития. Борислава Георгиева има магистърска степен по Бизнес администрация от Института Кук за електроника и инженерство, клон Джаксън Мисисипи.







Георги Гергинов Георги Гергинов

Георги Гергинов е главен изпълнителен директор на NaXex Technological Development.
Г-н Гергинов е един от най-изявените мениджъри и професионалисти в технологичния и софтуерен сектори в България с дългогодишен опит в управлението на софтуерни отдели и проекти. Като изпълнителен директор в NaXex Technological Development, г-н Гергинов отговаря за стратегическото и оперативно управление на компанията, чиято развойна дейност и иновации при технологичните решения за финансовата и инвестиционна индустрия, осигуряват забележителното развитие на международната финансовата група Invesus.
Г-н Гергинов започва кариерата си като софтуерен инженер и през 2003 г. започва работа в SAP Labs България. В германския софтуерен гигант, г-н Гергинов бързо преминава през управленската стълбица като се издига до ръководител на развойната дейност на SAP HANA Cloud, ключова част от облачната платформа на SAP.
Г-н Гергинов активно работи за устойчивото развитие на една от важните за България индустрии и от 2015 г. е председател на борда на директорите на Innovations in Software Technologies Association (ISTA).
Георги Гергинов има магистърска степен по компютърни технологии от Технически Университет София и множество специализации по мениджмънт и софтуерен инженеринг.

Андрей Николов Андрей Николов

Андрей Николов е изпълнителен директор на компютърната академия IT Steps Academy. Той е бизнес-обучител, коуч и мотивационен лектор. Има опит като мениджър и консултат в ИТ компании, медии, както и в организации за професионални обучения в Източна Европа и Общността на независимите държави (ОНД).
Специализира в коучинг на меки умения, лидерство, комуникации, бизнес процедури.

Съосновател е на Open International Training Festival, както и на годишни конференции за човешки ресурси в сферата на информационните технологии.
Участвал е в мастър класове на Стивън Кови, Робърт Каплан, Робин Шарма, Джон Вон Ейкен и др., както и в Silicon Valley Management Tour (2007). Има сертификат за инвестиции в технологиите от Haas School of Business (Universityof Berkeley, California, U.S.). 

Автор е на множество статии за организационен мениджмънт, обучения и развитие.

Мирослав Долапчиев Мирослав Долапчиев

Мирослав Долапчиев е управляващ съдружник в IBS. Работи по проекти свързани с решенията за съвместна работа, комуникации и управление на знанието повече от 15 години. Присъединява се към IBS като директор на отдел Collaboration Services, а днес управлява всички софтуерни проекти на компанията. Ръководи процесите по анализ, проектиране, изграждане и внедряване на цялостни информационни системи за управление на знанието в български и международни компании. 

София Медникарова София Медникарова

София Медникарова е HR експерт с 9 годишен опит в развитието и управлението на хора. Професионалната й кариера започва в държавния сектор, преминава през банковия, а към днешна дата продължава професионалното си развитието в ИТ индустрията, като мениджър "Човешки ресурси" в софтуерната компания "ММ Солушънс".
Тя има богат опит във всички сфери на управлението на човешките ресурси - подбор, администриране, оценка на представянето, социална политика, тийм билдинг програми, охрана на труда и т.н. През последните 4 години активно инициира и реализира благотворителни кампании, насочени към деца в неравностойно положение.
Медникарова е магистър от Софийския университет със специалности "Трудови пазари и развитие на човешките ресурси" и "Публична администрация".

Даря Добрева Даря Добрева

Даря Добрева има богат професионален опит в областта на човешките ресурси и цялата палитра от дейности: подбор, възнаграждения и придобивки, управление на представянето, мотивация, развитие на талантите. Благодарение на работата си в компании от финансовия, аутсорсинг и ИТ сектора има широк поглед върху нуждите на бизнеса. През последните 5 години специализира в обучение и развитие, за което й помага завършването на едногодишна квалификационна програма за обучители и фасилитатори в център за оценка.

Преди 2 години приема предизвикателството да оглави новосъздаденото направление "Обучение и развитие" в HR екипа на MentorMate. За този период успява да изгради L&D модела в организацията, като отделя специално внимание на неформалните подходи на учене с цел да се насърчат служителите към сътрудничество, споделяне на знания и инициативност.

Даря обича да се запознава с работата на колегите си от първо лице. Затова не се колебае да влезе в ролята на мениджър на ИТ проекта MentorNet, чрез който за първи път в компанията се въвежда игровизация.   

Ирена Жотева Ирена Жотева

Ирена Жотева е управител на HILL International Bulgaria, част от австрийската консултантска група HILL International GmbH с около 50 офиса в повече от 30 държави. HILL e Вашият надежден партньор, когато имате нужда от експертни решения в обаластта на търсене и подбор; развитие на таланти, идентифициране на ключови служители и лидери; корпоративна ЧР стратегия. Вече 25 години HILL развива дейност в България.

Ирена се присъединява към компанията в началото на 2002 г. като психолог, след това две години е Ръководител "Приложна психология". 2004 г. става изпълнителен директор, а пет години по-късно - управляващ съдружник и управител. От април 2015 е едноличен собственик.  

Вече 17 години работи в областта на Управление на човешките ресурси, от които 15 години като консултант. Преди HILL International, е била специалист "Човешки ресурси" в производствена компания. Има магистърска степен по психология от Софийски университет "Св. Климент Охридски" и магистърска степен по бизнес администрация от CITY University, Seattle, Washington. 

Професионален коуч към Erickson College International, акредитиран към Международната коучинг федерация (ICF). 

От 2006 преподава в магистърската програма "Трудови пазари и развитие на човешките ресурси" на СУ. 

Член е на Съвета на жените в бизнеса в България.

Добромира Манасиева Добромира Манасиева

Добромира Манасиева е новият ръководител на екипа по човешки ресурси в компанията за разработка на аналитични решения и инструменти Experian. Тя има над 15 години опит в сферата на човешките ресурси, десет от които на управленски позиции в компании от технологичния сектор. Преди да се присъедини към Experian, е работила като директор "Човешки ресурси" в БТК, където е управлявала процеси, свързани с организационната транформация, разпознаваемостта на компанията като добър работодател, привличането на талантливи професионалисти и пр. Също така е член на управителния съвет на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) и съпредседател на Комитета по човешки ресурси в Американската търговска камара в България (AmCham).

Манасиева има магистърска степен по "Икономика на човешките ресурси" от Университета за национално и световно стопанство (УНСС) и MBA по Международен мениджмънт от University of London.

Христо Бояджиев Христо Бояджиев

Христо е изключително енергичен бизнес лидер и социален предприемач, който винаги е готов да даде максумума за своя екип.
Образованието му в сферата на IT и мениджмънта в комбинация с богатия опит в различни сектори (дигитален, консултантски, финансов, неправителствен) му дава уникална перспектива, както в технологичната, така и в комерсиалната сфера. За това допринася и страстта му към дигиталния свят, уеб технологиите и стартъп инициативите.
Възпитаник на ESADE Business School в Барселона и Kogod School of Business at American University във Вашингтон, в момента Христо прилага успешно разнообразните си умения на сцената на международните дигитални агенции като CEO на Despark, full-service дигитална агенция с множество награди и офиси в София и Лондон. Неговите отговорности включват обединяване на leadership екипа и ръководене на компанията на ежедневно ниво.
Освен това, Христо е дълбоко обвързан с Tук - Там, неправителствена организация, която съосновава през 2008. Той непрестанно подпомага борда с идеи относно визията на организацията, както и с намирането на финансиране за устойчивото развитие на Тук-Там и нейните над 50 доброволеца по целия свят. Христо също е и съосновател на Фондация 3, НПО която има за цел да донесе социална промяна чрез различни образователни проекти. 

Мануел Белсолел Мануел Белсолел

Мануел Белсолел e официален партньор за Испания и мениджър за страната на компанията, специализирана в областта на бизнес симулациите Business Today Simulations. Той има над 18 г. опит в сферата на обученията по B2B продажби и консултантските услуги в широк диапазон от сектори – индустриално производство, минна индустрия, търговия на дребно. Работил е за редица мултинационални компании и тези с най-голяма пазарна капитализация в света като PepsiCo, HP, Danone, Tetra Pak, American Express, Santander, Goodyear, Telefonica, GE, RB, RioTinto, Toyota, Honda и VW Audi. Реализирал е проекти за 27 компании, част от списъка на най-големите 500 - Fortune 500.
През 2004 г. създава своя собствена компания за обучения и консултантски услуги, специализирана в грижата за потребителите и обученията по продажби с акцент върху обученията, базирани на симулации.
Има бакалавърка степен по "Бизнес администрация" от Еuropean Business and Management School, част от San Jose State University.

Петър Иванов Петър Иванов

Изпълнителен директор на Microsoft за България, Македония и Косово

Петър Иванов се присъединява към Microsoft като изпълнителен директор за България, Македония и Косово през юни 2013 г. През това време той демонстрира изключителни лидерски умения и новаторски подход към операциите на компанията.
Петър е изключителен професионалист с богат опит в ICT сектора в Централна и Източна Европа и развиващите се пазари, с повече от 17 години опит на лидер-визионер, експертиза за развитие на бизнеса и забележителни резултати. Преди да се присъедини към Microsoft, Петър прекарва 14 години в Cisco, където ръководи бизнеса на компанията за България, Словакия, Словения, Хърватия, Сърбия, Черна гора и Балтийските републики за периода от 2008 до 2010 г. Последната му роля в Cisco е директор Оперативна стратегия и планиране в Cisco Великобритания, където отговоря за източната част на регион Европа, Близък Изток и Африка.
Петър Иванов има магистърска степен от Нов български университет, София, и следдипломна квалификация по Управленско развитие и промяна от The Open University във Великобритания и притежава сертификат IMD.
Петър активно участва в бизнес общността на страната като член на борда на БФБЛ, Джуниър Ачийвмънт България, AmCham.
Петър Иванов е женен и има дъщеря. Той посвещава свободното си време на семейството си и се интересува от уиндсърфинг, гмуркане, пешеходен туризъм, офроуд, тенис, ски и риболов.

Анита Станоева Анита Станоева

Анита Станоева е Мениджър Човешки ресурси за Източна Европа в немската компания за производтво на софтуерни технологии Софтуер АГ. Стартира кариерата си в Човешките ресурси преди 17 години, преминавайки през всички нива и функции в бранша, което й дава възможност да придобие опит във всички области на човешките ресурси. В последните 6 години заема различни ръководни постове, както в България, така и в чужбина. Професионалният й стаж преминава през три мултинационални компании. Най-голямото предизвикателство, което е срещнала в професионалния си път, е работата й в ИКТ сферата. През 2008 година печели приза "Мениджър Човешки ресурси на годината" отличен от списание "Човешки ресурси".
 

Анелия Димитрова Анелия Димитрова

Анелия Димитрова е управляващ директор на компанията за развитие и подбор на персонал "Катро България", която е част от австрийската Catro Personalberatung. Тя е и един от 12-те финалисти в конкурса за млади мениджъри и предприемачи на "Капитал" и "Кариери" Next Generation 2015 и вече е сред EMBA студентите на City College - международния факултет на University of Sheffield в специалност Управление на Човешките ресурси.

Завършила е бакалавърска и магистърска степен по "Политология, икономика и международно право" в Хайделберг, Германия. След дипломирането си работи по европейски проекти в сферата на образованието и обучението в различни организации, сред които Центъра за европейски икономически изследвания ZEW и Европейския център за развитие на професионалното образование и обучение (CEDEFOP). През 2008 г. започва работа като старши консултант в новооткрития тогава отдел "Европейски грантове и финансови стимули" на консултантската компания "Делойт България",а от 2010 г. поема управлението на "Катро България". Има специализация по организационно консултиране от Дружеството на психолозите в България. Притежава и сертификат за НЛП практик с коучинг умения от Международната НЛП академия в Лондон.