HR Innovation Forum 2016

- A +
Още от HR форум
За събитието:
HR Innovation Forum е едно от най-значимите събития в сферата на HR мениджмънта в България. До този момент имаше 10 издания. Събитието осигурява актуална информация за най-новите тенденции в областта на човешките ресурси и представя успешни практики на чуждестранни и български фирми чрез практически примери и казуси. Лекторите са доказани професионалисти, представители на български и международни компании.

Целта на събитието е да информира местните и регионални бизнес лидери, старши мениджъри и HR професионалисти относно това какви са бъдещите тенденции в областта на HR, и това върху което бизнес лидерите трябва да се съсредоточат през следващата година, когато става въпрос за ръководене и управление на хора. Фокусът ще бъде върху ключовите тенденции, иновации и инициативи за добри практики както на местно, така и на международно ниво.

Запазете си място, за да научите:
Кои са последните тенденции при управлението на хора
Ще "убият" ли технологиите работни места или ще създадат нови
Как по-ефективно да използваме социалните медии за подбор на персонал
Как да привличаме и задържаме таланти
Кои са иновативните подходи при обучението и развитието на хора
Как да говорим езика на поколението "Z"
Как се изгражда (стартъп) екип
Как се изгражда и развива работодателска марка (employer branding) и защо това е важно
Добри примери от практиката на различни компании

Кога и къде:
20 октомври 2016, Sofia Event Center

Формат:
1 ден - кийноти, дискусионни сесии, нетуъркинг сесии

Аудитория: 
350 участници - изпълнителни директори и старши мениджъри, HR специалисти от различни сектори на икономиката, ITпрофесионалисти, представители на консултантски фирми, агенции за подбор на персонал, публична администрация, PR специалисти, неправителствен сектор.

Регистрация до 30 септември:
Такса за участие: 120 лв. без ДДС

Регистрация след 30 септември:
Такса за участие: 180 лв. без ДДС


Краен срок за регистрация: 19 октомври