ПРОГРАМА

- A +

9.00-9-15 Откриване
Боряна Генчева,
главен редактор, сп. "Регал"
Мирослава Георгиева,
мениджър на дизивия "Потребителско изживяване", GfK България
Румяна Тренчева,
изпълнителен директор, SAP България

9.00-9-15
  Зала "Алфа" Зала "Гама"  
9.15-10.45 Панел 1 OMNICHANNEL
Модератор: Юлиян Михов, директор
"Бизнес развитие", EY
Панел 1 ПРОМОЦИИТЕ 9.15-10.45
9.15-9.45 Бъдещето на ритейла

Размисли и прозрения за бъдещето на търговията на дребно, базирани на три примера от сферите на банките, модата и храните, подсказващи какво ще бъде потребителското преживяване в омниканалното бъдеще

Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi потребителското преживяване в omnichannel бъдещето.
   
9.45-10.15 Стратегия на бъдещето – клиентът в центъра на всичко

Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
Дискусия 1: ПРЕКАЛИХМЕ ЛИ С ПРОМОЦИИТЕ?

Модератор:
Десислава Желева, мениджър "Потребители и търговци", дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
9.45-10.45
10.15-10.45 Как омниканалите на бъдещето се отразяват върху веригата на доставки

Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY (Ernst&Young) и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките и оперативната дейност на компаниите на EY за ЦИЕ
Потвърдили участници:
Лилия Грозданова, директор направление "Храни" в "Кауфланд България"
Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла"
Станя Георгиева, маркетинг мениджър "Потребителски продукти" в L'Oreal България
Даниела Узунова, и.д. директор за страната в "Данон България"
Магдалена Котупова, директор "Маркетинг", Mr.Bricolage
 
10.45-11.15 КАФЕ ПАУЗА
с подкрепата на МВL
КАФЕ ПАУЗА
с подкрепата на MBL
10.45-11.15
11.15-12.45 Панел 2
ТЕХНОЛОГИИТЕ В РИТЕЙЛА
Модератор: Димитър Димитров,
партньор, Novarto
Панел 2
КАЧЕСТВОТО НА ХРАНИТЕ
11.15-12.45
11.15-11.45 Тенденции в търговията на дребно – все по-близо до потребителя
Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата
Сравнителните продуктови тестове
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара
11.15-11.45
  Рене Зулегер, бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за Централна и Източна Европа Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове  
11.45-12.15 Платежни решения за микро, малък и среден бизнес. Case study на проекти за иновативни плащания

Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard
Калин Кокошаров, Изпълнителен директор на "Йелоу 333"
Георги Маринов, изпълнителен директор, е-Pay
Дискусия 2: КАК ДА ПОДОБРИМ ИМИДЖА НА БЪЛГАРСКИТЕ ХРАНИ?

Модератор:
Боряна Генчева, главен редактор, "Регал"
11.45-12.45
12.15-12.45 Case Study: "Технополис" трансформира електронната търговия с Hybris. Една история от IBM
Стоян Тодоров
, бизнес консултант, IBM GBS България
Потвърдили участници:
Богомил Николов, председател Национална асоциация "Активни потребители",
Симеон Присадашки, зам.-председател, Асоциация на млекопреработвателите,
Радослав Радев, председател Национална лозаро-винарска камара
Десислава Димитрова, координатор на Slow Food в България
Кирил Вътев, съучредите и съсобственик на "Тандем -В"
 
12.45-13.45 ОБЯД ОБЯД 13.00-14.00
13.45-15.15 Панел 3 БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР
Модератор: Красимир Костов, търговски директор "Домейн Бойар"
Панел 3 DIGITAL 13.45-15.15
13.45-14.15 Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението на бързообортни стоки и в профила на потребителите през последните 10 г. Сегашната картина на пазара. Предизвикателствата на бъдещето.
Клиентът като човек
Разликата между два подхода - фокус върху продукта и фокус върху човека в създаването на клиентско преживяване в ритейла и всичките му канали
13.45-14.15
  Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България

Весела Калчишкова,директор "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK България
Рене Томова, съосновател на Creative Shower, хъб за иновации и творчество  
14.15-14.45 Градините на BILLA - да растеш заедно с доставчиците

Стоян Тачев,ръководител отдел "Управление на проекти и процеси" и координатор корпоративна отговорност в "Билла България"
Дискусия 3: I- WANT-TO МОМЕНТИТЕ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ

Модератор:
Мария Михайлова, маркетинг мениджър "Икономедиа"
14.15-15.15
14.45-15.15 Ефекти на потребителските тенденции върху процеса на покупка Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите

Нина Денисова,мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"
Потвърдили участници:
Иван Александров, управител на еbag.bg
Георги Сердаров, мениджър на Rezzo.bg
Огнян Попов, управител на broshura.bg и др.
Райна Парушева, изълнителен директор "Арс трейд" (център за дома "Лабиринт")
Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел
Парис Чилдрес, мениджър "Бизнес развитие" за България, Google
 
15.15-15.45 КАФЕ ПАУЗА КАФЕ ПАУЗА 15.15-15.45
15.45-17.15 Панел 4 РАСТЕЖЪТ
Модератор: Юлиян Михов, директор
"Бизнес развитие", EY
Панел 4 СОЦИАЛНИТЕ КАУЗИ 15.45-17.15
15.45-16.15 Как се генерира растеж в Централна и Източна Европа Фирмената философия – предпоставка за устойчиво развитие 15.45-16.15
  Вадим Хецуриани, директор "Изследвания на търговията на дребно", Kantar Retail Анна Драганова,прокурист, ръководител администрация и покупки, dm България  
16.15-16.45 Да  свържеш точките - историята за успеха на "Фикосота" Дискусия 4: ЗАЩО КОМПАНИИТЕ ИНВЕСТИРАТ В СОЦИАЛНИ КАУЗИ?  16.15-17.15
  Ромео Енкарнасион, консултант на "Фикосота"  от 12 години
Илина Лилова, мениджър на отдел "Продукти за дома и лична грижа", "Фикосота"
Илия Арбов, генерален директор на "Фикосота" за България и Румъния
 Модератор: Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
16.45-17.15 Специфики на регионалните е-пазари, степен на развитие и подход

Eва Вучева, изпълнителен директор на Fashion Days Group
Потвърдили участници:
Нина Владимирова, мениджър корпоративни връзки и правни въпроси, "Загорка" АД
Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки, "Нестле България" АД
Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум"
Юлия Златанова, специалист "Корпоративни комуникации", AVON
Людмил Каравасилев, ръководител "Корпоративни комуникации", "Метро кеш енд кери България"
 
 17.15-18.15 КОКТЕЙЛ  КОКТЕЙЛ  17.15-18.15

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Боряна
Кирилова
Мениджър комуникации БДФ

Диана
Ангелова
Мениджър онлайн търговияДекатлон България

Стоян
Каранлъков
ДиректорБТК ЕАД

Христо
Асенов
Директор Брокерски услугиЕм Би Ел ЕООД

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Основен партньор

Медийни партньори

Партньори