9.00-9-15 |
Откриване Боряна Генчева, главен редактор, сп. "Регал" Мирослава Георгиева, мениджър на дизивия "Потребителско изживяване", GfK България Румяна Тренчева, изпълнителен директор, SAP България
|
|
9.00-9-15 |
|
Зала "Алфа" |
Зала "Гама" |
|
9.15-10.45 |
Панел 1 OMNICHANNEL Модератор: Юлиян Михов, директор "Бизнес развитие", EY |
Панел 1 ПРОМОЦИИТЕ |
9.15-10.45 |
9.15-9.45 |
Бъдещето на ритейла
Размисли и прозрения за бъдещето на търговията на дребно, базирани на три примера от сферите на банките, модата и храните, подсказващи какво ще бъде потребителското преживяване в омниканалното бъдеще
Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi потребителското преживяване в omnichannel бъдещето. |
|
|
9.45-10.15 |
Стратегия на бъдещето – клиентът в центъра на всичко
Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP |
Дискусия 1: ПРЕКАЛИХМЕ ЛИ С ПРОМОЦИИТЕ?
Модератор: Десислава Желева, мениджър "Потребители и търговци", дивизия "Потребителско изживяване", GfK България |
9.45-10.45 |
10.15-10.45 |
Как омниканалите на бъдещето се отразяват върху веригата на доставки
Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY (Ernst&Young) и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките и оперативната дейност на компаниите на EY за ЦИЕ |
Потвърдили участници: Лилия Грозданова, директор направление "Храни" в "Кауфланд България" Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла" Станя Георгиева, маркетинг мениджър "Потребителски продукти" в L'Oreal България Даниела Узунова, и.д. директор за страната в "Данон България" Магдалена Котупова, директор "Маркетинг", Mr.Bricolage |
|
10.45-11.15 |
КАФЕ ПАУЗА с подкрепата на МВL |
КАФЕ ПАУЗА с подкрепата на MBL |
10.45-11.15 |
11.15-12.45 |
Панел 2 ТЕХНОЛОГИИТЕ В РИТЕЙЛА Модератор: Димитър Димитров, партньор, Novarto |
Панел 2 КАЧЕСТВОТО НА ХРАНИТЕ |
11.15-12.45 |
11.15-11.45 |
Тенденции в търговията на дребно – все по-близо до потребителя Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата |
Сравнителните продуктови тестове За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара |
11.15-11.45 |
|
Рене Зулегер, бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за Централна и Източна Европа |
Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове |
|
11.45-12.15 |
Платежни решения за микро, малък и среден бизнес. Case study на проекти за иновативни плащания
Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard Калин Кокошаров, Изпълнителен директор на "Йелоу 333" Георги Маринов, изпълнителен директор, е-Pay |
Дискусия 2: КАК ДА ПОДОБРИМ ИМИДЖА НА БЪЛГАРСКИТЕ ХРАНИ?
Модератор: Боряна Генчева, главен редактор, "Регал" |
11.45-12.45 |
12.15-12.45 |
Case Study: "Технополис" трансформира електронната търговия с Hybris. Една история от IBM Стоян Тодоров, бизнес консултант, IBM GBS България
|
Потвърдили участници: Богомил Николов, председател Национална асоциация "Активни потребители", Симеон Присадашки, зам.-председател, Асоциация на млекопреработвателите, Радослав Радев, председател Национална лозаро-винарска камара Десислава Димитрова, координатор на Slow Food в България Кирил Вътев, съучредите и съсобственик на "Тандем -В" |
|
12.45-13.45 |
ОБЯД |
ОБЯД |
13.00-14.00 |
13.45-15.15 |
Панел 3 БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР Модератор: Красимир Костов, търговски директор "Домейн Бойар" |
Панел 3 DIGITAL |
13.45-15.15 |
13.45-14.15 |
Завръщане в бъдещето Динамика в потреблението на бързообортни стоки и в профила на потребителите през последните 10 г. Сегашната картина на пазара. Предизвикателствата на бъдещето. |
Клиентът като човек Разликата между два подхода - фокус върху продукта и фокус върху човека в създаването на клиентско преживяване в ритейла и всичките му канали |
13.45-14.15 |
|
Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
Весела Калчишкова,директор "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK България |
Рене Томова, съосновател на Creative Shower, хъб за иновации и творчество |
|
14.15-14.45 |
Градините на BILLA - да растеш заедно с доставчиците
Стоян Тачев,ръководител отдел "Управление на проекти и процеси" и координатор корпоративна отговорност в "Билла България" |
Дискусия 3: I- WANT-TO МОМЕНТИТЕ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ
Модератор: Мария Михайлова, маркетинг мениджър "Икономедиа" |
14.15-15.15 |
14.45-15.15 |
Ефекти на потребителските тенденции върху процеса на покупка Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
Нина Денисова,мениджър качествени изследвания, "Ипсос България" |
Потвърдили участници: Иван Александров, управител на еbag.bg Георги Сердаров, мениджър на Rezzo.bg Огнян Попов, управител на broshura.bg и др. Райна Парушева, изълнителен директор "Арс трейд" (център за дома "Лабиринт") Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел Парис Чилдрес, мениджър "Бизнес развитие" за България, Google |
|
15.15-15.45 |
КАФЕ ПАУЗА |
КАФЕ ПАУЗА |
15.15-15.45 |
15.45-17.15 |
Панел 4 РАСТЕЖЪТ Модератор: Юлиян Михов, директор "Бизнес развитие", EY |
Панел 4 СОЦИАЛНИТЕ КАУЗИ |
15.45-17.15 |
15.45-16.15 |
Как се генерира растеж в Централна и Източна Европа |
Фирмената философия – предпоставка за устойчиво развитие |
15.45-16.15 |
|
Вадим Хецуриани, директор "Изследвания на търговията на дребно", Kantar Retail |
Анна Драганова,прокурист, ръководител администрация и покупки, dm България |
|
16.15-16.45 |
Да свържеш точките - историята за успеха на "Фикосота" |
Дискусия 4: ЗАЩО КОМПАНИИТЕ ИНВЕСТИРАТ В СОЦИАЛНИ КАУЗИ? |
16.15-17.15 |
|
Ромео Енкарнасион, консултант на "Фикосота" от 12 години Илина Лилова, мениджър на отдел "Продукти за дома и лична грижа", "Фикосота" Илия Арбов, генерален директор на "Фикосота" за България и Румъния |
Модератор: Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България |
16.45-17.15 |
Специфики на регионалните е-пазари, степен на развитие и подход
Eва Вучева, изпълнителен директор на Fashion Days Group |
Потвърдили участници: Нина Владимирова, мениджър корпоративни връзки и правни въпроси, "Загорка" АД Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки, "Нестле България" АД Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум" Юлия Златанова, специалист "Корпоративни комуникации", AVON Людмил Каравасилев, ръководител "Корпоративни комуникации", "Метро кеш енд кери България" |
|
17.15-18.15 |
КОКТЕЙЛ |
КОКТЕЙЛ |
17.15-18.15 |