Лектори
Програма в зала "Алфа"
Красимир Костов е специалист в областта на търговския маркетинг и мениджмънт с 15 годишен опит и значителен принос в увеличаване продажбите на различни сектори от пазара на бързооборотните стоки в България.
Като регионален мениджър в "Хайникен България" (2006-2011), управлява най-големия и ключов по важност регион - София, постигайки изключителен пазарен дял за региона от 52%, който и до днес не е подобрен. Също така извежда региона на водеща пазарна позиция в премиум сегмента за цялата страна.
Още
Георги Маринов е основател и изпълнителен директор на създадената през 1999 г. Българска система за електронни плащания ePay.bg , част от основната дейност на дружеството "Ипей" АД. Георги Маринов притежава над 20-годишен опит в областта на информационните технологии. От 1993 година до днес участва активно в разработването на банков софтуер, онлайн платежна система – ePay.bg, първия български интернет банков клон, система за плащане по телефон – ePayVoice, система за плащане с банкови карти през АТМ устройства – B-Pay.
Още
Вадим ръководи бизнес единицата на Kantar Retail в Русия от 2006 г. Преди това е работил като старши анализатор в основния офис на Kantar (MVI) в Бостън, където е отговарял за Wall Mart и и за развитието на изследванията на веригата. През 2003 г. става част от екипа за изследвания на търговията на дребно, създал офиса в Лондон. Негова специалност са основните анализи на Tesco, Carrefour, Metro Group.
Още
Юлиян Михов е директор "Бизнес развитие" EY ("Ърнст и Янг България" ЕООД). Има повече от 18 години опит като правен и данъчен консултант в България, Холандия и Великобрирания, включително на компании в областта на производството и дистрибуцията на бързо оборотни стоки и търговията на дребно.
Калин Кокошкаров е роден в София през 1974 г., семеен с две деца. Завършва ‘‘Стопанския факултет‘‘ към Техническия университет, магистърска степен, специалност инженер по индустриален мениджмънт. Съосновател, акционер и изпълнителен директор в компанията ‘‘Yellow taxi 91119‘‘ от създаването и до сега.
Оше
Ромео Енкарнасион е бизнес консултант с филипино-американския произход, който през последните 12 години е фокусиран върху Източна Европа. Клиентът му в България - "Фикосота", беше избрана сред най-добрите измежду 15 000 компании в European Business Awards. Той започва кариерата си като стажант "човешки ресурси" във Филипините. След това се присъединява към Colgate Palmolive Company в дъщерното й дружество в Манила. По-късно се премествя в централата за азиатския регион, а след това и в централния офис в Ню Йорк.
Още
Весела Калчишкова има осемнадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, рекламни агенции, както и в Бранд мениджмънта и Маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата Бранд мениджър на годината за 2004г
Още
Стоян Тачев e прокурист на "BILLA България", ръководител на отдел "Управление на проекти и процеси" и Координатор корпоративна отговорност. Работи в компанията от септември 2008 г. Стоян Тачев работи в бранша на търговията на дребно вече над 10 години, като има опит на различни позиции в международни търговски вериги в България, Германия, Гърция, Румъния и Хърватска.
Още
Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY (Ernst&Young) и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките и оперативната дейност на компаниите на EY за ЦИЕ. Има повече от 26-годишен опит в управлението на веригата на доставки (Supply Chain & Operations), ръководил и въвеждал големи проекти в тази област в България, Румъния, Гърция, Кипър, Македония, Албания, Турция, Литва и Украйна.
Още
Рене работи в ритейл дивизията на IBM от 2005 г., като придобива опит в различни области като бизнес развитие, продуктови иновации и иновативни решения за търговски обекти. По-късно се премества в бързорастяща организация, като се фокусира върху разработването на продукти и решения за високо взискателни и бързо променящи се ритейл среди.
Още
Джулиан има над 18 години опит в сферата на интерфейса на индустриалния дизайн и дизайн стратегиите за водещи компании в САЩ и Европа. Била е част от основния дизайнерски екип, създал самолета 787 Dreamliner, по време на работата си за Teague/Boeing. Специализира в подпомагането на
клиентите да създават прекрасни "потребителски пътувания" с добавена стойност както за клиентите, така и за бизнесите.
Още
На тази позиция Маркус е отговорен на глобално ниво за определянето на продуктите и изпълнението на портфолиото от решения на SAP за фактуриране, търговия и маркетинг. Фокусиран е върху интелигентния подход към клиента и рентабилността, управлението на лоялността, маркетинг управление на ресурси, омни-канален маркетинг и социални клиенти. Маркус има богат опит във водещи глобални организации за B2B и B2C продажби и маркетинг - включително продажби, управление на марката, маркетингови комуникации, продуктов маркетинг и развитие на бизнеса.
Още
Ева Вучева е изпълнителен директор за Централна и Източна Европа на Fashion Days Group. Тя е от основателите на компанията в България през 2011г., а по-късно заема и поста изпълнителен директор на Групата. На тази позиция г-жа Вучева отговаря за стратегическото планиране на компанията и управлява екип от специалисти, базирани в различните държави, където Fashion Days оперира.
Още
Ваня Манова е мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard и отговаря за клиентското портфолио в България, както и за реализацията на стратегическите планове на пазара. Ваня започва да работи в MasterCard през 2008 г. Преди това натрупва дълъг опит в сектора на финансовите услуги в картовия отдел на банка "Росексим" и ДЗИ Банк, а преди това в ИТ отдела на Българо-руската инвестиционна банка.
Още
Мирослава Георгиева е директор Consumer Experience и прокурист на GfK Bulgaria. Работи в GfK от 1998 г. , като едновременно с това е хоноруван преподавател по социология на всекидневнието и качествени методи на изследвания в пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Завършила е социология и телевизионна журналистика в СУ "Климент Охридски". Мирослава Георгиева участва в реализацията на множество изследователски проекти в сектора на услугите и бързооборотните стоки както на локално, така и на международно ниво, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти на база на локализирани потребителски сегменти, техните очаквания и неексплоатирани нужди.
Още
Нина Денисова е ръководител отдел качествени изследвания в "Ипсос България". Основните й отговорности са свързани с бизнес консултации и обслужването на ключови клиенти. През последните години Нина е управлявала различни качествени проекти в секторите на бързооборотните стоки, здравеопазването, в банковата и автомобилната индустрия.
Още
Програма в зала "Гама"
Рене Томова е една от основателките на Creative Shower, където помага на организации и хора да създават стойност и да решават проблемите си по креативен и иновативен начин. Самата тя е учила бизнес администрация в Америка и има MBA/MIM от два престижни университета там. След завършването на образованието си Рене работи за кратко за "Нестле" в Америка, след което започва работа в Мтел, където заема различни позиции в сферата на маркетинга, продажбите и клиентското преживяване, като последната й позиция е като директор на ритейл мрежите на оператора.
Още
Гуидо Адриансенс има диплома по клинична химия и магистърска степен по биомедицински науки. След кратка кариера във фармацевтичната индустрия и сферата на лабораторните изследвания на хранителни продукти, той се ориентира към света на потребителите. Работил е дълги години за белгийски, испански, италиански и португалски организации на потребителите в областта на здравеопазването, околната среда и тестването на продукти.
Още
Анна Драганова е ръководител администрация и покупки, както и прокурист в "дм България" ЕООД. Започва работа във фирмата още при стъпването й на българския пазар през 2008 г. и допринася много за развитието й през годините. В периода 2006-2008 година Анна Драганова заема длъжността ръководител на отдел "Контролинг и Кеш мениджмънт" в "Плюс България търговия" АД.
Още
Дискусия 1 Прекалихме ли с промоциите
Лилия Грозданова е директор на направление "Храни" в дирекция "Търговия и маркетинг" на "Кауфланд България". Завършила е УНСС-София, специалност МИО. С повече от 16 години професионален опит в ритейл сектора тя се е занимавала активно с Category Management, маркетинг стратегии и бизнес развитие, както и различни проекти от сферата на Supply Chain Management.
Даниела Узунова има над 13 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки. Професионалната й кариера започва в "Нестле България", а през 2007 г. се присъединява към "Данон България". От 8 години заема различни позиции в "Данон България", като по-голямата част от опита й преминава в отдел "Маркетинг". Като маркетинг мениджър на компанията, името на Даниела Узунова е свързано с успешното развиване на брандовете "Активиа", "Данонино", "На баба", както и с налагането на редица новаторски за българския пазар марки и продукти - "Данон за мен", ДЗП, "Данон Фантазия".
Още
Станя Георгиева има осем години опит в областта на маркетинга в три международни бързооборотни компании – Nestle; Philip Moris, L'Oreal. Сертифициран НЛП Практик от ИТА (Международна академия на НЛП треньорите), трениран от Магдалена Николова – НЛП треньор. В момента е Retail Group Marketing Manager CPD (Consumer Product Division) в L'Oreal България.
Кирил Хаджидинев отговаря за развитието на маркетинговата стратегия на портфолиото на холдинг "Белла". Има над 10-годишен опит в областта на маркетинга на бързооборотни стоки в страната и чужбина. Отговарял е за маркетинг стратегиите на "Хайнекен", "Юниливър България", "Юниливър ЮИЕ", "Данон Румъния". Преди да стане част от екипа на "Белла" е бил маркетинг директор в "Данон България".
Още
Христо Петров ечлен на Управителния съвет и директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България" от 2004 г. Завършил е УНСС-София, специалност МИО. Работил е като Асортимент мениджър "Месо и месни продукти" в METRO Cash &Cary България.
Още
Десислава Желева е завършила "Икономическа социология" в УНСС, София и после "Право" във Великотърновски Университет. Има 16 години опит в маркетинговите изследвания. Работила е по тестване и въвеждане на нови продукти и услуги на пазара, ценови изследвания, сегментационни изследвания, изследвания, свързани с потреблението и отношението към различни категории продукти, изследвания, свързани с позиционирането и препозиционираните на марки.
Още
Дискусия 2 Как да повишим имиджа на българските храни
Радослав Радев е председател на Националната лозаро-винарска камара от декември 2013. Роден е през 1968 г. в Стара Загора. Завършил право в СУ "Св. Климент Охридски" и лозаро-винарско право в Екс-ан-Прованс, Франция. Работил е като адвокат (1994-1997), главен юрисконсулт на "Винимпекс" ЕАД (1997-2003), експортен мениджър на "Белведере България" (2003-2004), изпълнителен директор на "Винимпекс" ЕАД (2004-2011), търговски директор на "Ловико Сухиндол" и Винарска изба Стамболово.
Още
Кирил Вътев е съучредител и съсобственик на месопреработвателната компания "Тандем-В" ООД от декември 1993 г. Той е дългогодишен председател на Асоциацията на месопреработвателите в България и неин почетен член, както и дългогодишен член на Държавната комисия по биологично земеделие. Участвал е в бизнес обучения в Австрия, Германия, Белгия, САЩ, Италия.
Още
Доц. д-р Десислава Димитрова е родена през 1967 г. в София. Тя завършва Биологически факултет на СУ "Св. Климент Охридски" през 1991 г. и постъпва на работа в Института по ботаника на БАН, където придобива образователната и научна степен "Доктор". Понастоящем тя е доцент в Института по биоразнообразие и екосистемни изследвания на БАН. След нейното участие в международния форум Тера Мадре тя стартира създаването на мрежа от конвивиуми, президиуми и хранителни общности на Slow Food в България.
Още
Дискусия 3 I-want-to моментите в дигиталния маркетинг
Георги Малчев има над 15 години опит в маркетинга и бизнес развитието - като бизнес консултант, мениджър, главен оперативен директор, член на борда на директорите на компании в сферата на услугите и производството. Доскоро Георги беше съсобственик и ключов фактор за растеж в една от най-големите дигитални агенции в България. Има МВА степен от AUBG и е сертифициран професионалист по управление на операциите.
Още
Иван Александров е основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg. Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като по време на шестте си години в компанията успява да увеличи оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти.
Още
Георги Сердаров е управляващия директор на сайта за ресторантски резервации с отстъпка ReZZo.bg от октомври 2013 г. Кариерата му започва през 2007 г. в централата на световната хотелска верига Golden Tulip Top Hospitality Group. Там първо е асистент по е-дистрибуция и продажби, а после - координатор маркетинг в един от хотелите. През 2009 г. става мениджър лоялни клиентски програми и онлайн продажби и развитие във веригата ресторанти Happy Bar & Grill.
Още
Огнян Попов е роден през 1983 г. Завършва Строителен техникум ''Христо Ботев'' в София, след което заминава да учи в Белгия. През 2008 г. започва работа в холандска фирма за онлайн маркетинг, която току-що е отворила офис в Антверпен. След две години се премества да живее в Айндховен, Холандия, където работи за една от водещите дигитални агенции там - Blue Mango Interactive.
Още
Дискусия 4 Защо компаниите инвестират в социални каузи
Юлия Златанова отговаря за изграждането и поддържането на корпоративната и CSR стратегия у нас на Avon – компанията, която вече близо 130 години вдъхва на жените сила и увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка една своя лична и обществена роля. Основна част от работата на Юлия включва управлението на двата основни CSR проекта, които Компанията за жени реализира у нас – кампаниите "От любов към живота - Avon срещу рака на гърдата" и "Говори открито срещу домашното насилие".
Още
Нина Владимирова е мениджър Корпоративни връзки и правни въпроси в "Загорка" АД – носител на приз "Зелен бизнес" (категория големи предприятия) в рамките на
националната кампания "Зелена България" на МОСВ за 2013 г. На позицията си Нина отговаря за развитието на програмата на "Загорка" за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие "Създаваме по-добър свят".
Представлява компанията в Съвета на директорите на "Екопак България" АД и в Управителния съвет на Асоциацията на рекламодателите в България.
Още
Людмил Каравсилев е ръководител отдел "Корпоративни комуникаци" в "МЕТРО Кеш енд Кери" от месец май 2014 г. Професионалната му кариера е изцяло посветена на връзките с обществеността и маркетинговата комуникация. В продължение на 16 години работи във водещи финансови институции като Обединена българска банка и УниКредит Булбанк.
Още
Красимира Величкова е завършила културология в СУ "Св. Климент Охридски". Директор е на "Български дарителски форум" от 2008 г. Преди това е работила като мениджър "Развитие и партньорства" в сдружение "Алтера" и като мениджър "Финансирания и развитие" във фондация "Работилница за граждански инициативи". Занимавала се е със стратегии за организационно развитие и набиране на средства за социални и културни проекти, както и с инициирането и осъществяването на проекти в сферата на културата и културните политики.
Нели Ангелова се присъединява към семейството на "Нестле" преди 22 години . Започва работа в кулинарния бизнес на компанията през 1999 г. и в продължение на 15 години тя инвестира в силен кулинарен екип, развиване на бизнеса в България и постигане на стабилни резултати. През декември 2006 г. Нели е изпратена на мисия в Nestlé Adriatic като бранд мениджър на MAGGI и THOMY в Кулинарния бизнес в региона, базирана в Загреб.
Още