Лектори

Програма в зала "Алфа"

Красимир Костов, търговски директор на "Домейн Бойар Интеренешънъл" Красимир Костов, търговски директор на "Домейн Бойар Интеренешънъл"

Красимир Костов е специалист в областта на търговския маркетинг и мениджмънт с 15 годишен опит и значителен принос в увеличаване продажбите на различни сектори от пазара на бързооборотните стоки в България.
Като регионален мениджър в "Хайникен България" (2006-2011), управлява най-големия и ключов по важност регион - София, постигайки изключителен пазарен дял за региона от 52%, който и до днес не е подобрен. Също така извежда региона на водеща пазарна позиция в премиум сегмента за цялата страна.

Още

Георги Маринов, изпълнителен директор на еPay.bg Георги Маринов, изпълнителен директор на еPay.bg

Георги Маринов е основател и изпълнителен директор на създадената през 1999 г. Българска система за електронни плащания ePay.bg , част от основната дейност на дружеството "Ипей" АД. Георги Маринов притежава над 20-годишен опит в областта на информационните технологии. От 1993 година до днес участва активно в разработването на банков софтуер, онлайн платежна система – ePay.bg, първия български интернет банков клон, система за плащане по телефон – ePayVoice, система за плащане с банкови карти през АТМ устройства – B-Pay.

Още

Вадим Хецуриани, директор "Изследвания на търговията на дребно", Kantar Retail Вадим Хецуриани, директор "Изследвания на търговията на дребно", Kantar Retail

Вадим ръководи бизнес единицата на Kantar Retail в Русия от 2006 г. Преди това е работил като старши анализатор в основния офис на Kantar (MVI) в Бостън, където е отговарял за Wall Mart и и за развитието на изследванията на веригата. През 2003 г. става част от екипа за изследвания на търговията на дребно, създал офиса в Лондон. Негова специалност са основните анализи на Tesco, Carrefour, Metro Group.

Още

Юлиян Михов, директор "Бизнес развитие", EY Юлиян Михов, директор "Бизнес развитие", EY

Юлиян Михов е директор "Бизнес развитие" EY ("Ърнст и Янг България" ЕООД). Има повече от 18 години опит като правен и данъчен консултант в България, Холандия и Великобрирания, включително на компании в областта на производството и дистрибуцията на бързо оборотни стоки и търговията на дребно.

Калин Кокошаров, изпълнителен директор в "Йелоу333" Калин Кокошаров, изпълнителен директор в "Йелоу333"

Калин Кокошкаров е роден в София през 1974 г., семеен с две деца. Завършва ‘‘Стопанския факултет‘‘ към Техническия университет, магистърска степен, специалност инженер по индустриален мениджмънт. Съосновател, акционер и изпълнителен директор в компанията ‘‘Yellow taxi 91119‘‘ от създаването и до сега.

Оше

Ромео Енкарнасион, консултант на "Фикосота" от 12 години Ромео Енкарнасион, консултант на "Фикосота" от 12 години

Ромео Енкарнасион е бизнес консултант с филипино-американския произход, който през последните 12 години е фокусиран върху Източна Европа. Клиентът му в България  - "Фикосота", беше избрана сред най-добрите измежду 15 000 компании в European Business Awards. Той започва кариерата си като стажант "човешки ресурси" във Филипините. След това се присъединява към Colgate Palmolive Company в дъщерното й дружество в Манила. По-късно се премествя в централата за азиатския регион, а след това и в централния офис в Ню Йорк.

Още

Весела Калчишкова, Национален мениджър "Домакински Панел", ГфК България Весела Калчишкова, Национален мениджър "Домакински Панел", ГфК България

Весела Калчишкова има осемнадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, рекламни агенции, както и в Бранд мениджмънта и Маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата Бранд мениджър на годината за 2004г

Още

Стоян Тачев, прокурист на "BILLA България" Стоян Тачев, прокурист на "BILLA България"

Стоян Тачев e прокурист на "BILLA България", ръководител на отдел "Управление на проекти и процеси" и Координатор корпоративна отговорност. Работи в компанията от септември 2008 г. Стоян Тачев работи в бранша на търговията на дребно вече над 10 години, като има опит на различни позиции  в международни търговски вериги в България, Германия, Гърция, Румъния и Хърватска.

Още

Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките

Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY (Ernst&Young) и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките и оперативната дейност на компаниите на EY за ЦИЕ. Има повече от 26-годишен опит в управлението на веригата на доставки (Supply Chain & Operations), ръководил и въвеждал големи проекти в тази област в България, Румъния, Гърция, Кипър, Македония, Албания, Турция, Литва и Украйна.

Още

Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа Рене Зулегер, Бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за района на централна и източна Европа

Рене работи в ритейл дивизията на IBM от 2005 г., като придобива опит в различни области като бизнес развитие, продуктови иновации и иновативни решения за търговски обекти. По-късно се премества в бързорастяща организация, като се фокусира върху разработването на продукти и решения за високо взискателни и бързо променящи се ритейл среди.

Още

Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi

Джулиан има над 18 години опит в сферата на интерфейса на индустриалния дизайн и дизайн стратегиите за водещи компании в САЩ и Европа. Била е част от основния дизайнерски екип, създал самолета 787 Dreamliner, по време на работата си за Teague/Boeing. Специализира в подпомагането на
клиентите да създават прекрасни "потребителски пътувания" с добавена стойност както за клиентите, така и за бизнесите.

Още

Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP

На тази позиция Маркус е отговорен на глобално ниво за определянето на продуктите и изпълнението на портфолиото от решения на SAP за фактуриране, търговия и маркетинг. Фокусиран е върху интелигентния подход към клиента и рентабилността, управлението на лоялността, маркетинг управление на ресурси, омни-канален маркетинг и социални клиенти. Маркус има богат опит във водещи глобални организации за B2B и B2C продажби и маркетинг - включително продажби, управление на марката, маркетингови комуникации, продуктов маркетинг и развитие на бизнеса.

Още

Ева Вучева, изпълнителен директор Fashion Days Group Ева Вучева, изпълнителен директор Fashion Days Group

Ева Вучева е изпълнителен директор за Централна и Източна Европа на Fashion Days Group. Тя е от основателите на компанията в България през 2011г., а по-късно заема и поста изпълнителен директор на Групата. На тази позиция г-жа Вучева отговаря за стратегическото планиране на компанията и управлява екип от специалисти, базирани в различните държави, където Fashion Days оперира.

Още

Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard

Ваня Манова е мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard и отговаря за клиентското портфолио в България, както и за реализацията на стратегическите планове на пазара. Ваня започва да работи в MasterCard през 2008 г. Преди това натрупва дълъг опит в сектора на финансовите услуги в картовия отдел на банка "Росексим" и ДЗИ Банк, а преди това в ИТ отдела на Българо-руската инвестиционна банка.

Още

Мирослава Георгиева, Division Manager Consumer Experiences, GfK Bulgaria Мирослава Георгиева, Division Manager Consumer Experiences, GfK Bulgaria

Мирослава Георгиева е директор Consumer Experience и прокурист на GfK Bulgaria. Работи в GfK от 1998 г. , като едновременно с това е хоноруван преподавател по социология на всекидневнието и качествени методи на изследвания в пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Завършила е социология и телевизионна журналистика в СУ "Климент Охридски". Мирослава Георгиева участва в реализацията на множество изследователски проекти в сектора на услугите и бързооборотните стоки както на локално, така и на международно ниво, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти на база на локализирани потребителски сегменти, техните очаквания и неексплоатирани нужди.

Още

Нина Денисова, ръководител "Качествени изследвания", "Ипсос България" Нина Денисова, ръководител "Качествени изследвания", "Ипсос България"

Нина Денисова е ръководител отдел качествени изследвания в "Ипсос България". Основните й отговорности са свързани с бизнес консултации и обслужването на ключови клиенти. През последните години Нина е управлявала различни качествени проекти в секторите на бързооборотните стоки, здравеопазването, в банковата и автомобилната индустрия.

Още

Програма в зала "Гама"

Рене Томова, съосновател на Creative Shower Рене Томова, съосновател на Creative Shower

Рене Томова е една от основателките на Creative Shower, където помага на организации и хора да създават стойност и да решават проблемите си по креативен и иновативен начин. Самата тя е учила бизнес администрация в Америка и има MBA/MIM от два престижни университета там. След завършването на образованието си Рене работи за кратко за "Нестле" в Америка, след което започва работа в Мтел, където заема различни позиции в сферата на маркетинга, продажбите и клиентското преживяване, като последната й позиция е като директор на ритейл мрежите на оператора.

Още

Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове

Гуидо Адриансенс има диплома по клинична химия и магистърска степен по биомедицински науки. След кратка кариера във фармацевтичната индустрия и сферата на лабораторните изследвания на хранителни продукти, той се ориентира към света на потребителите. Работил е дълги години за белгийски, испански, италиански и португалски организации на потребителите в областта на здравеопазването, околната среда и тестването на продукти.

Още

Анна Драганова, ръководител администрация и покупки, и прокурист в "дм България" Анна Драганова, ръководител администрация и покупки, и прокурист в "дм България"

Анна Драганова е ръководител администрация и покупки, както и прокурист в "дм България" ЕООД. Започва работа във фирмата още при стъпването й на българския пазар през 2008 г. и допринася много за развитието й през годините. В периода 2006-2008 година Анна Драганова заема длъжността ръководител на отдел "Контролинг и Кеш мениджмънт" в "Плюс България търговия" АД.

Още

Дискусия 1 Прекалихме ли с промоциите

Лилия Грозданова, директор направление "Храни", "Кауфланд България" Лилия Грозданова, директор направление "Храни", "Кауфланд България"

Лилия Грозданова е директор на направление "Храни" в дирекция "Търговия и маркетинг" на "Кауфланд България". Завършила е УНСС-София, специалност МИО. С повече от 16 години професионален опит в ритейл сектора тя се е занимавала активно с Category Management, маркетинг стратегии и бизнес развитие, както и различни проекти от сферата на Supply Chain Management.

Даниела Узунова, и.д. директор за страната на "Данон България" Даниела Узунова, и.д. директор за страната на "Данон България"

Даниела Узунова има над 13 години опит в бизнеса с бързооборотни стоки. Професионалната й кариера започва в "Нестле България", а през 2007 г. се присъединява към "Данон България". От 8 години заема различни позиции в "Данон България", като по-голямата част от опита й преминава в отдел "Маркетинг". Като маркетинг мениджър на компанията, името на Даниела Узунова е свързано с успешното развиване на брандовете "Активиа", "Данонино", "На баба", както и с налагането на редица новаторски за българския пазар марки и продукти - "Данон за мен", ДЗП, "Данон Фантазия".

Още

Станя Георгиева, маркетинг мениджър "Потребителски продукти", L'Oreal България Станя Георгиева, маркетинг мениджър "Потребителски продукти", L'Oreal България

Станя Георгиева има осем години опит в областта на маркетинга в три международни бързооборотни компании – Nestle; Philip Moris, L'Oreal. Сертифициран НЛП Практик от ИТА (Международна академия на НЛП треньорите), трениран от Магдалена Николова – НЛП треньор. В момента е Retail Group Marketing Manager CPD (Consumer Product Division) в L'Oreal България.

Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла" Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла"

Кирил Хаджидинев отговаря за развитието на маркетинговата стратегия на портфолиото на холдинг "Белла". Има над 10-годишен опит в областта на маркетинга на бързооборотни стоки в страната и чужбина. Отговарял е за маркетинг стратегиите на "Хайнекен", "Юниливър България", "Юниливър ЮИЕ", "Данон Румъния". Преди да стане част от екипа на "Белла" е бил маркетинг директор в "Данон България".

Още

Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България" Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България"

Христо Петров ечлен на Управителния съвет и директор на дирекция "Търговия и маркетинг " на "Кауфланд България" от 2004 г. Завършил е УНСС-София, специалност МИО. Работил е като Асортимент мениджър "Месо и месни продукти" в METRO Cash &Cary България.

Още

Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria

Десислава Желева е завършила "Икономическа социология" в УНСС, София и после "Право" във Великотърновски Университет. Има 16 години опит в маркетинговите изследвания. Работила е по тестване и въвеждане на нови продукти и услуги на пазара, ценови изследвания, сегментационни изследвания, изследвания, свързани с потреблението и отношението към различни категории продукти, изследвания, свързани с позиционирането и препозиционираните на марки.

Още

Дискусия 2 Как да повишим имиджа на българските храни

Радослав Радев, председател на Националната лозаро-винарска камара Радослав Радев, председател на Националната лозаро-винарска камара

Радослав Радев е председател на Националната лозаро-винарска камара от декември 2013. Роден е през 1968 г. в Стара Загора. Завършил право в СУ "Св. Климент Охридски" и лозаро-винарско право в Екс-ан-Прованс, Франция. Работил е като адвокат (1994-1997), главен юрисконсулт на "Винимпекс" ЕАД (1997-2003), експортен мениджър на "Белведере България" (2003-2004), изпълнителен директор на "Винимпекс" ЕАД (2004-2011), търговски директор на "Ловико Сухиндол" и Винарска изба Стамболово.

Още

Кирил Вътев, съучредител и съсобственик на месопреработвателната компания "Тандем-В" Кирил Вътев, съучредител и съсобственик на месопреработвателната компания "Тандем-В"

Кирил Вътев е съучредител и съсобственик на месопреработвателната компания "Тандем-В" ООД от декември 1993 г. Той е дългогодишен председател на Асоциацията на месопреработвателите в България и неин почетен член, както и дългогодишен член на Държавната комисия по биологично земеделие. Участвал е в бизнес обучения в Австрия, Германия, Белгия, САЩ, Италия.

Още

Десислава Димитрова, координатор на Slow Food в България Десислава Димитрова, координатор на Slow Food в България

Доц. д-р Десислава Димитрова е родена през 1967 г. в София. Тя завършва Биологически факултет на СУ "Св. Климент Охридски" през 1991 г. и постъпва на работа в Института по ботаника на БАН, където придобива образователната и научна степен "Доктор". Понастоящем тя е доцент в Института по биоразнообразие и екосистемни изследвания на БАН. След нейното участие в международния форум Тера Мадре тя стартира създаването на мрежа от конвивиуми, президиуми и хранителни общности на Slow Food в България.

Още

Дискусия 3 I-want-to моментите в дигиталния маркетинг

Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел

Георги Малчев има над 15 години опит в маркетинга и бизнес развитието - като бизнес консултант, мениджър, главен оперативен директор, член на борда на директорите на компании в сферата на услугите и производството. Доскоро Георги беше съсобственик и ключов фактор за растеж в една от най-големите дигитални агенции в България. Има МВА степен от AUBG и е сертифициран професионалист по управление на операциите.

Още

Иван Александров, основател и управител на ebag.bg Иван Александров, основател и управител на ebag.bg

Иван Александров е основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg. Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като по време на шестте си години в компанията успява да увеличи оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти.

Още

Георги Сердаров, управляващ директор на Rezzo.bg Георги Сердаров, управляващ директор на Rezzo.bg

Георги Сердаров е управляващия директор на сайта за ресторантски резервации с отстъпка ReZZo.bg от октомври 2013 г. Кариерата му започва през 2007 г. в централата на световната хотелска верига Golden Tulip Top Hospitality Group. Там първо е асистент по е-дистрибуция и продажби, а после - координатор маркетинг в един от хотелите. През 2009 г. става мениджър лоялни клиентски програми и онлайн продажби и развитие във веригата ресторанти Happy Bar & Grill.

Още

Огнян Попов, управител на broshura.bg Огнян Попов, управител на broshura.bg

Огнян Попов е роден през 1983 г. Завършва Строителен техникум ''Христо Ботев'' в София, след което заминава да учи в Белгия. През 2008 г. започва работа в холандска фирма за онлайн маркетинг, която току-що е отворила офис в Антверпен. След две години се премества да живее в Айндховен, Холандия, където работи за една от водещите дигитални агенции там - Blue Mango Interactive.

Още

Дискусия 4 Защо компаниите инвестират в социални каузи

Юлия Златанова, специалист корпоративни комуникации в Avon България Юлия Златанова, специалист корпоративни комуникации в Avon България

Юлия Златанова отговаря за изграждането и поддържането на корпоративната и CSR стратегия у нас на Avon – компанията, която вече близо 130 години вдъхва на жените сила и увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка една своя лична и обществена роля. Основна част от работата на Юлия включва управлението на двата основни CSR проекта, които Компанията за жени реализира у нас – кампаниите "От любов към живота - Avon срещу рака на гърдата" и "Говори открито срещу домашното насилие".

Още

Нина Владимирова, мениджър "Корпоративни връзки и правни въпроси", "Загорка" Нина Владимирова, мениджър "Корпоративни връзки и правни въпроси", "Загорка"

Нина Владимирова е мениджър Корпоративни връзки и правни въпроси в "Загорка" АД – носител на приз "Зелен бизнес" (категория големи предприятия) в рамките на
националната кампания "Зелена България" на МОСВ за 2013 г. На позицията си Нина отговаря за развитието на програмата на "Загорка" за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие "Създаваме по-добър свят".
Представлява компанията в Съвета на директорите на "Екопак България" АД и в Управителния съвет на Асоциацията на рекламодателите в България.

Още

Людмил Каравасилев, ръководител отдел "Корпоративни комуникаци" в "МЕТРО Кеш енд Кери" Людмил Каравасилев, ръководител отдел "Корпоративни комуникаци" в "МЕТРО Кеш енд Кери"

Людмил Каравсилев е ръководител отдел "Корпоративни комуникаци" в "МЕТРО Кеш енд Кери" от месец май 2014 г. Професионалната му кариера е изцяло посветена на връзките с обществеността и маркетинговата комуникация. В продължение на 16 години работи във водещи финансови институции като Обединена българска банка и УниКредит Булбанк.

Още

Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум" Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум"

Красимира Величкова е завършила културология в СУ "Св. Климент Охридски". Директор е на "Български дарителски форум" от 2008 г. Преди това е работила като мениджър "Развитие и партньорства" в сдружение "Алтера" и като мениджър "Финансирания и развитие" във фондация "Работилница за граждански инициативи". Занимавала се е със стратегии за организационно развитие и набиране на средства за социални и културни проекти, както и с инициирането и осъществяването на проекти в сферата на културата и културните политики.

Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки", "Нестле България" Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки", "Нестле България"

Нели Ангелова се присъединява към семейството на "Нестле" преди 22 години . Започва работа в кулинарния бизнес на компанията през 1999 г. и в продължение на 15 години тя инвестира в силен кулинарен екип, развиване на бизнеса в България и постигане на стабилни резултати. През декември 2006 г. Нели е изпратена на мисия в Nestlé Adriatic като бранд мениджър на MAGGI и THOMY в Кулинарния бизнес в региона, базирана в Загреб.

Още