Лектори

Лектори

Д-р Румяна Желева, зам.-управител Brand New Ideas Д-р Румяна Желева, зам.-управител Brand New Ideas

Тя е дипломиран доктор по маркетинг. Също така е преподавател по "Управление на рекламната кампания" в УНСС. От 2004г. до 2013г. работи в рекламния бранш в агенция Saatchi&Saatchi (2004 – 2009) и "Бранд Ню Айдиъс" (2009 – 2013).

 

Елица Божинова, старши експерт организатор Fly More Елица Божинова, старши експерт организатор Fly More

Елица Божинова е старши експерт организатор програма за лоялни клиенти Fly More на "България Ер". Завършва висше образование със специалност Международни икономически отношения в УНСС (1999г. – 2004г.). От 2001г. до 2010г. се занимава с търговия в ИТ сферата, маркетинг и реклама, CRM с дистрибутори и крайни потребители. От 2011 г. – полетни операции, развитие на мрежата, програма за лоялни клиенти към търговската дирекция на "България Ер".

 

Орлин Дочев, управляващ партньор, "Некст Консулт" Орлин Дочев, управляващ партньор, "Некст Консулт"

Орлин Дочев е управляващ партньор в "Некст Консулт" ООД - водеща на българския пазар компания за управленско консултиране, помагаща на клиентите си да повишат добавената стойност за бизнеса си чрез въвеждането на добри управленски практики в стратегическото и оперативното управление, както и по отношение на управлението на човешките ресурси и информационните технологии. Дочев притежава над 12-годишен консултантски опит във въвеждане на бизнес практики и инстурменти за подобряване на стратегическото управление и оперативната ефективност на компаниите.
 

Цветомира Сарлова, маркетинг директор, Beiersdorf Bulgaria Цветомира Сарлова, маркетинг директор, Beiersdorf Bulgaria

Цветомира Сарлова e директор маркетинг купувачи и потребители, Beiersdorf Bulgaria.

Тя работи в компанията от 2001 година и заемала различни длъжности. Сред задълженията й са били поддръжка на бази данни, организация на събития и промоции, развитие на идеи, провеждане и анализ на маркетингови кампании, подготовка и провеждане на международни потребителски проучвания.

Цветомира има магистърски степени по английска и немска филология от Великотърновския университет и магистърска степен по маркетинг от Института по икономика на БАН.  
 

Румен Гълъбов, мениджър ключови клиенти, Beiersdorf Bulgaria Румен Гълъбов, мениджър ключови клиенти, Beiersdorf Bulgaria

Румен Гълъбов е мениджър ключови клиенти в Beiersdorf Bulgaria. Той започва кариерата си в козметичния гигант през 2007 като асистент маркетинг. Между 2008 и 2010 г. работи като търговски представител, а на настоящата си позиция е от август 2010 г.

Румен има две бакалавърски степени от УНСС – по международни икономически отношения и и управление на икономиката.  
 

Момчил Еленков, мениджър CRM, Vivacom Момчил Еленков, мениджър CRM, Vivacom

Момчил Еленков е Мениджър "Управление на взаимоотношенията с клиенти" във VIVACOM. Професионалният му път в телекома започва през февруари 2010 г. в отдел "Мобилни продукти и услуги", където задачата му е да развива нови и иновативни за пазара услуги. Той е човекът, който поддържа портфолиото от уникални мобилни решения като VIVA Bipper, VIVABooks, VIVA Care и VIVA Apps. Момчил е завършил Стопанско управление в Софийския университет "Климент Охридски" и е специализирал магистратура Мениджмънт в телекомуникациите в Нов български университет.



 

Милен Райков, старши мениджър "Данъчни услуги", "Ърнст и Янг България" Милен Райков, старши мениджър "Данъчни услуги", "Ърнст и Янг България"

Милен Райков е старши мениджър "Данъчни услуги" в "Ърнст и Янг България". Притежава магистърска степен по право от СУ "Св. Климент Охридски" , член е на Софийска адвокатска колегия и е съпредседател на данъчния комитет на Американската търговска камара. Той ръководи услугите по косвени данъци и процесуално представителство по данъчни казуси в "Ърнст и Янг България".
 

Велизар Величков - търговски директор и share-holder към "Грабо Медия" ООД Велизар Величков - търговски директор и share-holder към "Грабо Медия" ООД

Велизар Величков завършва НАТФИЗ със специалност актьорско майсторство през 2010 г. Има над 10 годишен опит в сферата на българския Web. През август 2010 г. участва в създаването на Grabo.bg и в момента е търговски директор на компанията. 

Д-р Кристоф Шулте, директор Kлиентски маркетинг, "Метро кеш енд кери България" Д-р Кристоф Шулте, директор Kлиентски маркетинг, "Метро кеш енд кери България"

Д-р Кристоф Шулте има повече от 12 години професионален опит, преминавайки през различни позиции като консултант по мениджмънт, собственик, предприемач и изпълнителен директор. Той е ръководел трансформации в различни индустрии с основен фокус върху продажбите и маркетинга в банкиране на дребно, автомобили, медии и търговия на едро и дребно.  Кристоф притежава магистърска степен от Leipzig School of Management и докторска степен от Университета в Дюселдорф. Той е член на борда на директорите на "Метро кеш енд кери България"

Мария Янкова, дирекция Клиентски мениджмънт "Метро Кеш енд Кери" Мария Янкова, дирекция Клиентски мениджмънт "Метро Кеш енд Кери"

Мария Янкова работи в дирекция Клиентски мениджмънт на "Метро Кеш енд Кери България" от 2010 г. Започвайки работа в отдел Жизнен цикъл клиенти и в последствие поемайки ръководството на отдел Допълнителни потребности, Мария е организирала различни лоялни програми за "Метро" клиенти. Завършила е магистратура Международен бизнес в бизнес университети "Ройтлинген" в Германия и "Реймс" във Франция. Опит в сферите на маркетинг и клиентски мениджмънт е придобила в компании "Шварцкопф Профешънъл" (Schwarzkopf Professional), Хамбург, Германия (част от "Хенкел"), както и в централата на "Мазда Мотор" в Леверкузен, Германия.
 

Красимир Димитров, представител на България в работната група в ЕС по защита на личните данни Красимир Димитров, представител на България в работната група в ЕС по защита на личните данни

Красимир Димитров е преподавател по гражданско и семейно право в Юридическия факултет на Софийски университет "Св. Климент Охридски" (от 1992 г.) и в Русенски Университет "Ангел Кънчев" (от 1995 г.), където е бил заместник-декан, а сега е научен секретар. Преподавал е и в Юридическия факултет на УНСС. Специализирал във Вашингтон и Ню Йорк (2002 г.) През май 2002 г. е избран от Народното събрание за член на Комисията за защита на личните данни. Преизбран е за втори мандат през декември 2007 г. Представител на България в Работната група по защита на личните данни в Европейския съюз по чл.29 от Директива на Европейския Парламент и на Съвета 95/46/ЕО. Сътрудник на правната комисия в парламента (от 2009 г.) Научните му интереси са насочени към нотариалното, семейното, наследственото право, правните клиники и защитата на личните данни. Автор е на книгите "Нотариално право - Обща част", 2009 г. , "Правно положение на нотариуса и Нотариалната камара", 2012 г. Лектор на семинари и конференции.
 

Ивайло Фичев, мениджър програма за лоялност, "Shell България" ЕАД Ивайло Фичев, мениджър програма за лоялност, "Shell България" ЕАД

Ивайло Фичев работи за програмата за лоялност CLUBSMART в "Shell България" ЕАД от 12 години, като от 2008 г. е неин ръководител. Свързан е със създаването и въвеждането на партньорството с "Макдоналдс", на CRM стратегии и кампании, на CLUBSMART Premium и на новите функционалности – CLUBSMART Заедно, с въвеждането на програмата във франчайз обектите на Shell. Завършва е "Бизнес администрация" от Нов Български университет, специалност "Мениджмънт на туризма". Започва работа в маркетинга и рекламата на "Пампорово" АД, а от 1998 г. влиза в системата на "Shell България" ЕАД. Преминал е множество обучения и квалификаци по маркетинг, онлайн маркетинг, управление на партньорства, лидерски умения, водене на преговори и др.
 

Майкъл Леандер, консултант директен и дигитален маркетинг Майкъл Леандер, консултант директен и дигитален маркетинг

Майкъл Леандер има над 20 г. опит в директния маркетинг и забележителни резултати в дигиталния маркетинг. Той е пряк участник в редица успешни проекти в широк диапазон от сфери, включително програми за лоялност. Започва от директни продажби от врата на врата, минава през печатарския и издателския бизнес. Ръководи компания за CRM софтуер. След това основава консултантска фирма за директен маркетинг със собствена система за изпращане на масов имейл. После я продава, за да се фокусира върху консултантски услуги и обучения по цял свят. Повече за Майкъл Леандер: www.michaelleander.me
 

Христо Радичев, управител за България на "Медияпост Хит Мейл" Христо Радичев, управител за България на "Медияпост Хит Мейл"

Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ "Климент Охридски". Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там става ръководител на проектите GfK Leaflet Monitor и GfK Shopping Monitor, които разглеждат промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията, които тя продължава и до днес използва за клоновете си в цял свят.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен маркетинг, част от френската група "La Poste". Основните му интереси са насочени към имейл маркетинг, потребителски промоции, директна поща, програми за лоялност и изграждане на качествени клиентски бази данни.

Космин Лакатусу, изпълнителен директор на Create Direct Космин Лакатусу, изпълнителен директор на Create Direct

Космин Лакатусу е Изпълнителен директор на Create Direct – агенция за директен маркетинг, която предлага цялостни маркетингови решения, специализирани в програми за лоялност и директна комуникация, част от  Mediapost Hit Mail Group.

Космин е на 33 години и от 12 години се занимава с директен маркетинг и реклама.  Последните пет години е посветил на поощрителния маркетинг – иновативна част от стратегиите за маркетинг и продажби на компаниите. Космин е разработил всеобхватната и сложна платформа за поощрение и лоялност Rewards Direct, която се използва в Румъния от водещи международни компании.

Create Direct е член на ARMAD и  InterdirectNetwork и е единствената румънска фирма, която предлага цялостни професионални решения за поощрителни програми (B2B и B2C)

Крис Джейкъбс, консултант програми за лоялност и CRM Крис Джейкъбс, консултант програми за лоялност и CRM

Крис Джейкъбс е водещ независим консултант в областта на програмите за лоялност и управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Има над 35 години опит, от които 20 са фокусирани изцяло върху отношенията с клиентите. Лично е участвал в разработването на механизма и внедряването на над 80 програми за лоялност и/или CRM в Обединеното Кралство и континентална Европа. Работил е с клиенти като Boots, Barclaycard Freedom, BP, Nectar, Vodafone, O2, Oscar.

Крис е практик, който познава задълбочено множеството препятствия, които съпътстват изграждането на взаимоотношенията с клиентите в много бизнес сектори.  

Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com

Авторът има над 10-годишен опит в областите на стратегически маркетинг, бизнес развитието и маркетинга - от зараждането на идея, през планирането до реализацията и развитието й като услуга, бизнес линия, бранд и компания. Георги е съдружник в ilyan.com - агенция за дигитални комуникации. За последните 12 месеца агенцията е създала и реализирала дигитални кампании за "Данон България", "Крафт Фуудс България", "Загорка", "Хенкел България", "Интерснакс България", Maxxium и други. Панелист и модератор на Retail in Detail. Преподавател по рекламен мениджмънт и по бизнес комуникации.