Лектори
Лектори
Елица Божинова е старши експерт организатор програма за лоялни клиенти Fly More на "България Ер". Завършва висше образование със специалност Международни икономически отношения в УНСС (1999г. – 2004г.). От 2001г. до 2010г. се занимава с търговия в ИТ сферата, маркетинг и реклама, CRM с дистрибутори и крайни потребители. От 2011 г. – полетни операции, развитие на мрежата, програма за лоялни клиенти към търговската дирекция на "България Ер".
Орлин Дочев е управляващ партньор в "Некст Консулт" ООД - водеща на българския пазар компания за управленско консултиране, помагаща на клиентите си да повишат добавената стойност за бизнеса си чрез въвеждането на добри управленски практики в стратегическото и оперативното управление, както и по отношение на управлението на човешките ресурси и информационните технологии. Дочев притежава над 12-годишен консултантски опит във въвеждане на бизнес практики и инстурменти за подобряване на стратегическото управление и оперативната ефективност на компаниите.
Цветомира Сарлова e директор маркетинг купувачи и потребители, Beiersdorf Bulgaria.
Тя работи в компанията от 2001 година и заемала различни длъжности. Сред задълженията й са били поддръжка на бази данни, организация на събития и промоции, развитие на идеи, провеждане и анализ на маркетингови кампании, подготовка и провеждане на международни потребителски проучвания.
Цветомира има магистърски степени по английска и немска филология от Великотърновския университет и магистърска степен по маркетинг от Института по икономика на БАН.
Румен Гълъбов е мениджър ключови клиенти в Beiersdorf Bulgaria. Той започва кариерата си в козметичния гигант през 2007 като асистент маркетинг. Между 2008 и 2010 г. работи като търговски представител, а на настоящата си позиция е от август 2010 г.
Румен има две бакалавърски степени от УНСС – по международни икономически отношения и и управление на икономиката.
Момчил Еленков е Мениджър "Управление на взаимоотношенията с клиенти" във VIVACOM. Професионалният му път в телекома започва през февруари 2010 г. в отдел "Мобилни продукти и услуги", където задачата му е да развива нови и иновативни за пазара услуги. Той е човекът, който поддържа портфолиото от уникални мобилни решения като VIVA Bipper, VIVABooks, VIVA Care и VIVA Apps. Момчил е завършил Стопанско управление в Софийския университет "Климент Охридски" и е специализирал магистратура Мениджмънт в телекомуникациите в Нов български университет.
Милен Райков е старши мениджър "Данъчни услуги" в "Ърнст и Янг България". Притежава магистърска степен по право от СУ "Св. Климент Охридски" , член е на Софийска адвокатска колегия и е съпредседател на данъчния комитет на Американската търговска камара. Той ръководи услугите по косвени данъци и процесуално представителство по данъчни казуси в "Ърнст и Янг България".
Велизар Величков завършва НАТФИЗ със специалност актьорско майсторство през 2010 г. Има над 10 годишен опит в сферата на българския Web. През август 2010 г. участва в създаването на Grabo.bg и в момента е търговски директор на компанията.
Д-р Кристоф Шулте има повече от 12 години професионален опит, преминавайки през различни позиции като консултант по мениджмънт, собственик, предприемач и изпълнителен директор. Той е ръководел трансформации в различни индустрии с основен фокус върху продажбите и маркетинга в банкиране на дребно, автомобили, медии и търговия на едро и дребно. Кристоф притежава магистърска степен от Leipzig School of Management и докторска степен от Университета в Дюселдорф. Той е член на борда на директорите на "Метро кеш енд кери България"
Мария Янкова работи в дирекция Клиентски мениджмънт на "Метро Кеш енд Кери България" от 2010 г. Започвайки работа в отдел Жизнен цикъл клиенти и в последствие поемайки ръководството на отдел Допълнителни потребности, Мария е организирала различни лоялни програми за "Метро" клиенти. Завършила е магистратура Международен бизнес в бизнес университети "Ройтлинген" в Германия и "Реймс" във Франция. Опит в сферите на маркетинг и клиентски мениджмънт е придобила в компании "Шварцкопф Профешънъл" (Schwarzkopf Professional), Хамбург, Германия (част от "Хенкел"), както и в централата на "Мазда Мотор" в Леверкузен, Германия.
Красимир Димитров е преподавател по гражданско и семейно право в Юридическия факултет на Софийски университет "Св. Климент Охридски" (от 1992 г.) и в Русенски Университет "Ангел Кънчев" (от 1995 г.), където е бил заместник-декан, а сега е научен секретар. Преподавал е и в Юридическия факултет на УНСС. Специализирал във Вашингтон и Ню Йорк (2002 г.) През май 2002 г. е избран от Народното събрание за член на Комисията за защита на личните данни. Преизбран е за втори мандат през декември 2007 г. Представител на България в Работната група по защита на личните данни в Европейския съюз по чл.29 от Директива на Европейския Парламент и на Съвета 95/46/ЕО. Сътрудник на правната комисия в парламента (от 2009 г.) Научните му интереси са насочени към нотариалното, семейното, наследственото право, правните клиники и защитата на личните данни. Автор е на книгите "Нотариално право - Обща част", 2009 г. , "Правно положение на нотариуса и Нотариалната камара", 2012 г. Лектор на семинари и конференции.
Ивайло Фичев работи за програмата за лоялност CLUBSMART в "Shell България" ЕАД от 12 години, като от 2008 г. е неин ръководител. Свързан е със създаването и въвеждането на партньорството с "Макдоналдс", на CRM стратегии и кампании, на CLUBSMART Premium и на новите функционалности – CLUBSMART Заедно, с въвеждането на програмата във франчайз обектите на Shell. Завършва е "Бизнес администрация" от Нов Български университет, специалност "Мениджмънт на туризма". Започва работа в маркетинга и рекламата на "Пампорово" АД, а от 1998 г. влиза в системата на "Shell България" ЕАД. Преминал е множество обучения и квалификаци по маркетинг, онлайн маркетинг, управление на партньорства, лидерски умения, водене на преговори и др.
Майкъл Леандер има над 20 г. опит в директния маркетинг и забележителни резултати в дигиталния маркетинг. Той е пряк участник в редица успешни проекти в широк диапазон от сфери, включително програми за лоялност. Започва от директни продажби от врата на врата, минава през печатарския и издателския бизнес. Ръководи компания за CRM софтуер. След това основава консултантска фирма за директен маркетинг със собствена система за изпращане на масов имейл. После я продава, за да се фокусира върху консултантски услуги и обучения по цял свят. Повече за Майкъл Леандер: www.michaelleander.me
Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ "Климент Охридски". Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там става ръководител на проектите GfK Leaflet Monitor и GfK Shopping Monitor, които разглеждат промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.
След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията, които тя продължава и до днес използва за клоновете си в цял свят.
Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен маркетинг, част от френската група "La Poste". Основните му интереси са насочени към имейл маркетинг, потребителски промоции, директна поща, програми за лоялност и изграждане на качествени клиентски бази данни.
Космин Лакатусу е Изпълнителен директор на Create Direct – агенция за директен маркетинг, която предлага цялостни маркетингови решения, специализирани в програми за лоялност и директна комуникация, част от Mediapost Hit Mail Group.
Космин е на 33 години и от 12 години се занимава с директен маркетинг и реклама. Последните пет години е посветил на поощрителния маркетинг – иновативна част от стратегиите за маркетинг и продажби на компаниите. Космин е разработил всеобхватната и сложна платформа за поощрение и лоялност Rewards Direct, която се използва в Румъния от водещи международни компании.
Create Direct е член на ARMAD и InterdirectNetwork и е единствената румънска фирма, която предлага цялостни професионални решения за поощрителни програми (B2B и B2C)
Крис Джейкъбс е водещ независим консултант в областта на програмите за лоялност и управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM). Има над 35 години опит, от които 20 са фокусирани изцяло върху отношенията с клиентите. Лично е участвал в разработването на механизма и внедряването на над 80 програми за лоялност и/или CRM в Обединеното Кралство и континентална Европа. Работил е с клиенти като Boots, Barclaycard Freedom, BP, Nectar, Vodafone, O2, Oscar.
Крис е практик, който познава задълбочено множеството препятствия, които съпътстват изграждането на взаимоотношенията с клиентите в много бизнес сектори.
Авторът има над 10-годишен опит в областите на стратегически маркетинг, бизнес развитието и маркетинга - от зараждането на идея, през планирането до реализацията и развитието й като услуга, бизнес линия, бранд и компания. Георги е съдружник в ilyan.com - агенция за дигитални комуникации. За последните 12 месеца агенцията е създала и реализирала дигитални кампании за "Данон България", "Крафт Фуудс България", "Загорка", "Хенкел България", "Интерснакс България", Maxxium и други. Панелист и модератор на Retail in Detail. Преподавател по рекламен мениджмънт и по бизнес комуникации.