Работна програма
П Р О Г Р А М А | |||
Програма Тенденции |
Програма Практики Модератор: Емануил Тотев, старши мениджър транзакции и преструктуриране "КПМГ България" |
Допълнителна програма начало: 13:00 край: 16:30 |
|
9:00-9:30 | Регистрация |
||
9:30-10:00 | Откриване |
|
|
10:00-12:00 | Панел 1: ГЛОБАЛНИ И РЕГИОНАЛНИ ТЕНДЕНЦИИ Модератор: Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг", Белла България |
Панел 1: ФИРМЕНИ СТРАТЕГИИ И ПРАКТИКИ |
|
10:00-10:30 | Отговорът на веригите на сегашната икономическа криза и ефектът върху производителите на бързооборотни стоки Давид Ковачич, старши мениджър, PwC, Югоизточна Европа |
"Диференцирай или умри!" Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Делез България" |
|
10:30-11:00 | Ролята на търговците да изхранят 9 млрд. население и да съхранят планетата Матю Уилкинсън, старши съветник "Корпоративни отношения", WWF International |
Програмата на "Метро" в помощ на кварталните магазини Кристоф Шулте, директор "Клиентски маркетинг" в "Метро Кеш енд Кери България" |
|
11:00-11:30 | Тенденции в потребителското поведение 2011/ 2012 Катарина Якшич, регионален директор Censydiam, Централна и Източна Европа в "Синовейт" |
Достъпът до информация - най-бързият печели Боян Мартинов, мениджър продажби, Intelligent Systems Bulgaria |
|
11:30-12:00 | Адаптиране към променящия се пейзаж: тенденции и критерии за успеха на международната търговия с бързооборотни стоки Тобиас Шедеви, генерален мениджър "Потребителски проучвания" за Централна и Източна Европа в GfK Grpoup |
Защо българското кисело мляко на "Мейджи" успя в Япония Шигеру Танигучи, генерален мениджър "Развитие на продуктите" в млечната дивизия на "Мейджи Корп." |
|
12:00-13:00 | Обяд - зала София 1 и конгресно фоайе | ||
13:00-14:30 | Панел 2: БЪЛГАРСКИТЕ РЕАЛНОСТИ Модератор: Диана Славкова, директор "Продажби", Белла България |
Панел 2: ЗАЕДНО С ПАРТНЬОРИТЕ | Ефективни решения за търговци |
13:00-13:30 | Печеливши и губещи от променящите се навици на пазаруване Гергана Маринова, консултант-изследовател в "Потребителски панел", GfK Bulgaria |
Конкуренция, конкурентноспособност и развитието на агро-индустриален клъстър (Примерът на Емилия-Романия и веригата на плодове и зеленчуци) д-р Алесандро Зампаня, генерален директор на Centuria, публично-частен Център за иновации |
SAP CRM и светът на ритейла Ян Ферио, мениджър бизнес развитие, SAP CEE |
13:30-13:45 | "Лидл" или как дискаунтърите променят средата в търговията на дребно Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България" |
Данъчни въпроси, свързани с развитието на ритейл бизнеса в България Юлиян Михов и Милен Райков, старши мениджъри данъчна политика в "Ърнст и Янг България" ЕООД |
По пътя на продукта: информационни системи за по-бързото му достигане от производител до потребител. Системни решения за етикиране, управление на складове, мобилни продажби и поръчки, събиране на мърчандайзингова информация и ползите от тях. Благой Лашев, мениджър продажби на "Баркод Системи България" ООД |
13:45-14:00 | Развитие и перспективи пред пазара на храни и напитки Владимир Чириков, мениджър "Пазарни проучвания и отраслови анализи", "ИКАП България" |
||
14:00-14:30 | Новите стандарти за храните от гледна точка на потребителите Юлиан Добрев, директор "Изследвания" в Агенция "Прагматика" |
Ценово позициониране, стратегия и преговори – област на напрежение между производителите и търговците на дребно Фридрих Граф, консултант по външен мениджмънт в F.J.G. Consulting & Interim Management |
Хладилната техника на AHT - три в едно: енергоефективно, екологично, удобно инж. Кирил Калев, генерален представител на AHT cooling systems/Austria, "КАТЕХ д-р Калев технологии" ООД |
14:30-15:00 | Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе | ||
15:00-16:30 | Панел 3: ДИРЕКТНО ДО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ |
Панел 3: ОТ КУХНЯТА |
ЕФЕКТИВНИ РЕШЕНИЯ ЗА ТЪРГОВЦИ |
15:00-15:30 | Директни продажби на храни, произведени във фермата, вече и в България д-р Стоилко Апостолов, управител на Фондация за биологично земеделие "Биоселена" |
Производство и износ под собствени марки на търговски вериги в чужбина Владислав Танчев, маркетинг и търговски директор в "Домейн Бойар" |
Готови решения за малки фотоволтаични централи. Покривни инсталации до 30 кВт и наземни до 200 кВт. Законова рамка и перспективи. Николай Беров, изпълнителен директор на "Соларпро" АД |
15:30-16:00 | Храненето локално е възможно Как производителят и потребителят си партнират така, че хората да се хранят с местни храни, без да прибягват до услугите на супермаркетите Денис Моро, фермер от долината на Лоара, включен в системата на солидарното земеделие Франсин Фрелон, потребител, включен в системата на солидарното земеделие |
Етикетирането на храни – как производителите да отговорят на предизвикателството на закона Радина Желязкова, Елена Тодорова, адвокати в сътрудничество с правна кантора "Шонхерр" |
Самозареждане на рафта - съвременен модел за увеличаване на продажбите и оптимизиране на разходите. Доброслава Мирчева, управител на HL Display България |
16:00-16:30 | Загуби и кражби в търговските обекти инж. Ерик Карл Тупи, мениджър партньорска мрежа, маркетинг и бизнес услуги за ритейл сектора в IBM за Централна и Източна Европа |
Предстои уточняване на темата и лектора. | |
16:30-16:45 | Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе | ||
16.45-18.15 | КРЪГЛА МАСА Модератор: Руслан Стефанов, "Център за изследване на демокрацията" |
||
|
Проекторегулациите в отношенията вериги - доставчици - форми и възможни ефекти Участници в кръглата маса - браншови асоциации, търговски вериги, държавни институции и правни кантори. Представяне на опита на някои европейски страни в това отношение. |
||
* Достъпът до програмата в зала Киото е свободен за регистрираните участници в конференцията. |
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Васил
ШишковАсистент на Мениджъра по Качеството''Амер Спорс България'' ЕООД
Евгения
ЗехтинскаGroup Account ManagerЕй Си Нилсън България
Асен
ЖелязковИзп. директорАсоц. на Млекопреработвателите в България
Мая
КалчеваКоординатор "Форум хранителни банки"ФОРА Фондация за общностно развитие
Retail In Detail 2010
Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...