Работна програма

- A +
П Р О Г Р А М А
  Програма Тенденции

 
Програма Практики

Модератор:
Емануил Тотев, старши мениджър транзакции и преструктуриране "КПМГ България"
Допълнителна програма

начало: 13:00
край: 16:30

 
9:00-9:30  
                           Регистрация
9:30-10:00   
                           Откриване
 
 
 
 
 
 
10:00-12:00 Панел 1:
ГЛОБАЛНИ И
РЕГИОНАЛНИ ТЕНДЕНЦИИ


Модератор:
Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг", Белла България
Панел 1:
ФИРМЕНИ СТРАТЕГИИ И ПРАКТИКИ
10:00-10:30 Отговорът на веригите на сегашната икономическа криза и ефектът върху производителите на бързооборотни стоки

Давид Ковачич, старши мениджър, PwC, Югоизточна Европа
"Диференцирай или умри!"

Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Делез България"

 
10:30-11:00 Ролята на търговците да изхранят 9 млрд. население и да съхранят планетата

Матю Уилкинсън, старши съветник "Корпоративни отношения", WWF International
Програмата на "Метро" в помощ на кварталните магазини

Кристоф Шулте, директор "Клиентски маркетинг" в "Метро Кеш енд Кери България"
 
11:00-11:30 Тенденции в потребителското поведение 2011/ 2012

Катарина Якшич, регионален директор Censydiam, Централна и Източна Европа в "Синовейт"
Достъпът до информация - най-бързият печели

Боян Мартинов, мениджър продажби, Intelligent Systems Bulgaria
 
11:30-12:00 Адаптиране към променящия се пейзаж: тенденции и критерии за успеха на международната търговия с бързооборотни стоки

Тобиас Шедеви,               
генерален мениджър "Потребителски проучвания" за Централна и Източна Европа в GfK Grpoup
     
Защо българското кисело мляко на "Мейджи" успя в Япония

Шигеру Танигучи, генерален мениджър "Развитие на продуктите" в млечната дивизия на "Мейджи Корп."
12:00-13:00 Обяд - зала София 1 и конгресно фоайе
13:00-14:30 Панел 2: БЪЛГАРСКИТЕ РЕАЛНОСТИ

Модератор:
Диана Славкова,
директор "Продажби", Белла България
Панел 2: ЗАЕДНО С ПАРТНЬОРИТЕ Ефективни решения за търговци
13:00-13:30 Печеливши и губещи от променящите се навици на пазаруване

Гергана Маринова, консултант-изследовател в "Потребителски панел", GfK Bulgaria
Конкуренция, конкурентноспособност и развитието на агро-индустриален клъстър (Примерът на Емилия-Романия и веригата на плодове и зеленчуци)  

д-р Алесандро Зампаня, генерален директор на Centuria, публично-частен Център за иновации          
SAP CRM и светът на ритейла

Ян Ферио, мениджър бизнес развитие, SAP CEE
13:30-13:45 "Лидл" или как дискаунтърите променят средата в търговията на дребно

Милена Драгийска-Денчева,           управител на "Лидл България"
Данъчни въпроси, свързани с развитието на ритейл бизнеса в България

Юлиян Михов и Милен Райков, старши мениджъри данъчна политика в "Ърнст и Янг България" ЕООД
По пътя на продукта: информационни системи за по-бързото му достигане от производител до потребител. Системни решения за етикиране, управление на складове, мобилни продажби и поръчки, събиране на мърчандайзингова информация и ползите от тях.

Благой Лашев, мениджър продажби на "Баркод Системи България" ООД

 
13:45-14:00 Развитие и перспективи пред пазара на храни и напитки

Владимир Чириков, мениджър "Пазарни проучвания и отраслови анализи", "ИКАП България"
14:00-14:30 Новите стандарти за храните от гледна точка на потребителите

Юлиан Добрев, директор "Изследвания" в Агенция "Прагматика"
Ценово позициониране, стратегия и преговори – област на напрежение между производителите и търговците на дребно

Фридрих Граф, консултант по външен мениджмънт в F.J.G. Consulting & Interim Management
Хладилната техника на AHT - три в едно: енергоефективно, екологично, удобно

инж. Кирил Калев, генерален представител на AHT cooling systems/Austria, "КАТЕХ д-р Калев технологии" ООД
14:30-15:00 Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе
15:00-16:30 Панел 3: ДИРЕКТНО ДО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Панел 3: ОТ КУХНЯТА

ЕФЕКТИВНИ РЕШЕНИЯ ЗА ТЪРГОВЦИ
15:00-15:30 Директни продажби на храни, произведени във фермата, вече и в България

д-р Стоилко Апостолов, управител на Фондация за биологично земеделие "Биоселена"

Производство и износ под собствени марки на търговски вериги в чужбина

Владислав Танчев, маркетинг и търговски директор в "Домейн Бойар"
Готови решения за малки фотоволтаични централи. Покривни инсталации до 30 кВт и наземни до 200 кВт. Законова рамка и перспективи.

Николай Беров, изпълнителен директор на "Соларпро" АД
15:30-16:00 Храненето локално е възможно

Как производителят и потребителят си партнират така, че хората да се хранят с местни храни, без да прибягват до услугите на супермаркетите

Денис Моро, фермер от долината на Лоара, включен в системата на солидарното земеделие

Франсин Фрелон, потребител, включен в системата на солидарното земеделие
Етикетирането на храни – как производителите да отговорят на предизвикателството на закона

Радина Желязкова, Елена Тодорова, адвокати в сътрудничество с правна кантора "Шонхерр"
Самозареждане на рафта - съвременен модел за увеличаване на продажбите и оптимизиране на разходите.

Доброслава Мирчева, управител на HL Display България
16:00-16:30 Загуби и кражби в търговските обекти

инж. Ерик Карл Тупи, мениджър партньорска мрежа, маркетинг и бизнес услуги за ритейл сектора в IBM за Централна и Източна Европа
Предстои уточняване на темата и лектора.
16:30-16:45 Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе
16.45-18.15 КРЪГЛА МАСА
Модератор: Руслан Стефанов, "Център за изследване на демокрацията"
 
 
 
 
Проекторегулациите в отношенията вериги - доставчици - форми и възможни ефекти

Участници в кръглата маса - браншови асоциации, търговски вериги, държавни институции и правни кантори.
Представяне на опита на някои европейски страни в това отношение.
 

* Достъпът до програмата в зала Киото е свободен за регистрираните участници в конференцията.

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Васил
Шишков
Асистент на Мениджъра по Качеството''Амер Спорс България'' ЕООД

Евгения
Зехтинска
Group Account ManagerЕй Си Нилсън България

Асен
Желязков
Изп. директорАсоц. на Млекопреработвателите в България

Мая
Калчева
Координатор "Форум хранителни банки"ФОРА Фондация за общностно развитие

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки