Лектори
Лектори
Шигеру Tанигучи е генерален мениджър на отдел Развитие на продукта в звеното за млечни продукти на Мейджи Корп. - лидер на японския пазар в производството на млечни продукти, предимно на прясно и кисело мляко. Той се присъединява към фирмата през 1982 г., след като завършва образованието си във факултета по селско стопанство към университета Кобе. Кариерата му в Мейджи включва много позиции, но той остава отдаден най-вече на дейности като изследване и развитие, и технологии. Верен на японската традиция за доживотна заетост, той работи в фармацевтичния отдел, както и в отдела за разработване на нови материали към R&D звеното (като мениджър). В последите години той е от ключовите лица в стартирането на такива успешни продукти като серията кисело мляко "Мейджи България 0 мазнини", "LG 21" (пробиотично кисело мляко за регулиране функциите на червата) и "R-1" (с доказан имуностимулиращ ефект срещу грип).
Боян Мартинов е Мениджър продажби на най-успешния Microsoft Dynamics партньор в България - Intelligent Systems Bulgaria. Притежава магистърска степен по компютърни системи и технологии от Техническия университет в София, както и сертификати от завършени квалификационни курсове по продажби и маркетинг. Започва кариерата си в IT бранша, като консултант, а по-късно и търговец в ОмегаСофт. В началото на 2004г., заедно с още четирима свои колеги създават Intelligent Systems Bulgaria, където поема длъжността Мениджър продажби. Боян има над 12 години опит с интегрирани бизнес решения за управление на бизнеса. По време на участието си в различни проекти е натрупал значителна експертиза и ноу-хау за бизнес процесите, ключовите показатели и предизвикателствата, пред които се изправят българските компании.
Матю Уилкинсън е старши съветник корпоративни отношения към международната природозащитна организация WWF. Завършил фармакология, той работи повече от 20 години в сферата на общественото здравеопазване и околната среда. Преди 10 години той се присъединява към международната природозащитна организация WWF – една от най-големите и уважавани екологични неправителствени организации в света. Матю Уилкинсън е съветник към екип, който стратегически ангажира фирми, работейки с тях, за да докаже, че положителният принос към околната среда има значение за бизнеса. Той има особена роля в разработването и координирането на съвместната работа на Световният фонд за дивата природа с търговци на дребно по целия свят.
Денис Моро, 37 г., шест години работи за "индустрията". След това решава да се обърне към "природата". Заема се с пчеларство и после става градинар в долината на Лоара. Работи няколко месеца с друг фермер - Винсент Фавро, който работи изцяло за една структура на Community-Supported Agriculture (CSA). След това решава да продължи с него в системата на солидарното земеделие. Сега двамата заедно имат около 100 потребители.
Франсин Фрелон, 62 г. Бивша учителка. Потребител в CSA, която по думите й е щастлива да открие система, която й позволява да не ходи в супермаркета.
Инж.Кирил Калев e генерален представител на AHT cooling systems/Austria, "КАТЕХ д-р Калев технологии" ООД. Д-р Кирил Калев завършва инженерното си образование в Техническия университет Магдебург,Германия. Работи в БАН, а след 1990 г. започва предприемаческа и консултантска дейност.Като създател и изпълнителен директор на семейната фирма "КАТЕХ д-р Калев технологии" представлява и изгражда бизнеса в България на фирми от Германия и Австрия, сред които LINDE, "AHT cooling systems" и други. Един от създателите и изпълнителен директор на първата частна електронна медия в България - "Радио FM PLUS". 1997-2001 г. е посланик на България в Австрия. През последните години управлява и консултира инвестиционни проекти в областта на маркетинга и корпоративните комуникации.
Благой Лашев е мениджър продажби в Bar Code Systems България ООД - една от водещите фирми в България в областта на мобилните бизнес информационни системи и баркод продуктите и технологиите. Той е отговорен за системни решения в областта на логистиката и управлението на веригата за доставки. Той има над 10 години опит в тази сфера, на различни позиции във водещи български компании за търговия на дребно, дистрибуция и производство. Той е завършил Бизнес логистика в Университета за национално и световно стопанство.
Тобиас Шедиви е генерален мениджър "Проучване на потребителите" за Централна и Източна Европа в GfK, една от водещите групи за проучване на пазара в световен мащаб. Базиран в регионалното седалище на компанията във Виена, той отговаря за потребителските панели в 14 страни от Централна и Източна Европа и е член на Международния съвет за Проучване на потребителите на GfK. Потребителският панел на GfK предоставя на производители и търговци на дребно на бързооборотни стоки задълбочени познания за купувачите и потребителите, посредством международно хармонизирани услуги и глобални знания. Тобиас Шедиви е магистър по икономика и социални науки от Vienna University of Economics.
Давид специализира основно в търговията на дребно и производството на бързооборотни стоки, където има богат опит с проекти, свързани с извеждане и оценка на стратегически опции, управление на веригата на доставките, управление на човешките ресурси, подобряване на ефективността, оптимизация на разходите и програми за лоялни клиенти. Преди да се присъедини към екипа на PwC, Давид е работил за втората най-голяма верига в Словения Engrotus d.d, като оперативен директор, отговорен за магазинната мрежа. Преди това Давид ръководи и веригата от магазини на международния дискаунтър Aldi в Словения, като подпомага компанията още при нейното навлизане на словенския пазар.
Катерина Якшич работи в областта на маркетинговите изследвания от 13 години. Предишният и опит е свързан с психологията. Нейният опит като изследовател е в сферата на брандинга, развитието на концепции, оценка на комуникация и сегментация. От 2010 година заема позицията Директор "Сенсидиам" за Централна и Източна Европа. От тогава тя ръководи бизнес развитието на тази методология, както и обучението на изследователите в региона.
Николай Беров притежава повече от 14 годишен опит на ръководни позиции в големи електронни компании, специализирани в екологични и "зелени" проекти. Има диплома от Технически Университет в София, както и серия допълнителни специализации като MBA от университета в Чадуик. От 2007г. до момента той е изпълнителен директор на "Соларпро" АД. Член е и на Борда на директорите на "Соларпро Холдинг" АД. За периода 1997-2007г. Николай Беров е изпълнителен директор на EPIQ ООД, част от EPIQ n.v. Group. От 2005 до 2007г. заема позицията индустриален мениджър на EPIQ Груп. От 1993 до 1996 Николай Беров е изпълнителен директор на "Сигма Делта България" ООД, от 1991 до 1992 той е консултант на Coopers & Lybrand по повод намерения за участие на чуждестранни инвеститори в приватизационни сделки. Кариерата му започва като технически директор на "Микроелектроника" Благоевград през 1977г., където работи до 1990г.
Ерикян Лантинк е главен оперативен директор в "Делез България" от лятото на 2011 г. Той идва в София от Food Lion, поделение на "Делез Америка". Като вицепрезидент за югоизточните пазари на компанията той е отговарял за 260 магазина и над 2 млрд. долара продажби. Ерикян се включва в екипа на Food Lion през август 2007 г. като вицепрезидент "Обучение и развитие". Преди това е работил като директор "Обучение" в "Делез груп" в Белгия. Първата позиция, която заема в "Делез груп", е изпълнителен директор "Операции и маркетинг" в "Делвита" в Чехия. Започва кариерата си през 1998 г., като създава собствена консултантска фирма в Чехия, чрез която стартира професионалното си сътрудничество с "Делез груп". Ерикян има степен по бизнес икономикс от Университета в Гронинген, Холандия.
Д-р Кристоф Шулте е директор "Клиентски мениджмънт" и член на борда на директорите на "Метро Кеш енд Кери България". Започва работа за "Метро" през есента на 2009 г. Преди това е съдружник в малка немска маркетингова агенция. Професионалната кариера на д-р Шулте започва през 2001 в дюселдорфското представителство на консултантската компания "McKinsey". Защитава докторат на тема – "Теория на ктапиталовите пазари". Завършил е бизнес-администрация в Икономически институт. Обича добрата храна, червеното вино и съвременното изкуство.
Инж. Ерик Карл Тупи е Мениджър партньорска мрежа, маркетинг и бизнес услуги за ритейл сектора в IBM за Централна и Източна Европа. Инж.Ерик Карл Тупи се присъединява към IBM през 1992 г. Има богат международен опит в областта на управлението, продажбите и като експерт в различни области. Като мениджър бизнес развитие, през 2006 г. той започва да развива решения за Цифрово Видеонаблюдение (Digital Video Surveillance) като ново предложение на IBM, работейки с международен доставчик на решения, IBM лаборатория и търговски екипи. С встъпването му в настоящата позиция в дивизията Systems & Technology Group на IBM, той допринася със своята експериза в областта на сигурността в установяването на специфично портфолио на IBM обхващащо решения за сигурност в търговските обекти.
Владимир Чириков е мениджър на отдел "Пазарни проучвания и отраслови анализи" в "ИКАП България" ЕАД, дъщерна компания на ИКАП Груп - една от водещите организации за предоставяне на бизнес информация и управленско консултиране в Югоизточна Европа. Дейността на отдела е свързана с предоставянето на специфична пазарна информация за развитието на различни иднустрии и представянето на основните играчи в тях. Чириков започва да работи за ИКАП в началото на 2008 г., като успява да развие продуктите, услугите и клиентската база на компанията в България. През седем годишната си консултантска практика натрупва богат опит и поглед върху редица браншове на българската икономика. Завършил е Стопански факултет на СУ "Св. Климент Охридски" със специалност бакалавър "Стопанско управление" и магистър "Управление и икономика на публичния сектор".
Владислав Танчев е маркетинг и търговски директор в "Домейн Бойар". Той е магистър по социално-икономическа география. Има над 12 години опит в търговията и маркетинга на бързооборотни стоки. Кариерата му започва като търговски представител хорека канала в "Загорка" АД. Работи по развитието на структурата на вътрешния пазар в "Домейн Бойар" АД (2002 - 2005 г.). Бил е управител на магазините на "Метро кеш енд кери" в Русе и Велико Търново и ръководител оперативна работа с клиенти (2005 - 2010 г.). От юли 2010 г. се връща в "Домейн Бойар" АД като маркетинг и търговски директор. От декември е член на борда на директорите.
Юлиан Добрев е директор "Изследвания" в Агенция "Прагматика" и съсобственик във фирмата. Има над 12 години стаж в маркетинговите изследвания. Автор е на над 120 статии с маркетингова насоченост. Част от проектите, в които е участвал през последните три години, са за HP. KFC, "Рено", Globul, "Белла България", "Компас", "Захарни заводи Горна Оряховица", AstraZeneka, AMGEN, БАИ, Банка ДСК, "Деликатес Житница"
Стоилко Апостолов е доктор по ветеринарна медицина. От 1996 г. се занимава с развитие на устойчиво и биологично земеделие в България. От 1997 г. е Управител на Фондация за биологично земеделие "Биоселена". Организацията се занимава с консултации и обучение на биологични фермери, преработватели и търговци на био продукти, както и с лобиране за био храните сред потребители и държавни органи. Фондацията финансира дейностите си основно от международни проекти (Швейцарска програма за сътрудничество, Норвежка програма, ЕС програми). За последните 15 г. е изпълнила проекти за над 8 млн. швейцарски франка.
Радина Желязкова е адвокат в сътрудничество с правна кантора Шонхерр от 2007 г., където специализира в областта на правните регулации на храни и хранителни продукти и вещното право. Тя консултира клиенти в сферата на търговията по отношение на материалите, които влизат в контакт с храни(те), на хранителните и здравословни претенции, както и на етикетирането на хранителни продукти. Радина съветва и чуждестранни инвеститори по всички въпроси, свързани с Търговския регистър.Tя е компетентна и в областта на придобиване и развитие на недвижими имоти в България. Радина e завършила Пловдивския университет, както и университета Humboldt в Берлин. Член е на Адвокатската колегия от 2008 г.
Елена Тодорова е адвокат в сътрудничество с правна кантора Шонхерр от 2006 г. Тя има дългогодишен опит с акцент в областта на правните регулации на храни и хранителни продукти, вещното право и инфраструктурните проекти. Елена често консултира европейски търговски фирми във връзка с изискванията на местните органи за контрол върху безопасността на храните, хранителните и здравословни претенции и етикетирането на хранителни продукти. Друга нейна основна дейност е консултирането на предприемачи и производители на електричество от възобновяеми енергийни източници във връзка със свързаните с вещното право въпроси. Елена е завършила магистърската си степен в Софийския университет "Св. Климент Охридски". Тя е член на Софийската адвокатска колегия от 2003 г.
Д-р Алесандро Зампаня завършва аграрни науки в Университета в Болоня и получава Магистърска и Докторска степен по развитие на селските райони в University College Dublin. Има обширен международен опит. Говори свободно италиански, английски, френски и испански. Работил е две години в Конго по проект към НПО за развитие на селските райони. След натрупан опит като ръководител на Отдел проекти в няколко центъра за услуги в аграрния сектор, той става международен консултант по агробизнес. В момента е генерален директор на Centuria, публично-частен Център за иновации, които предлага консултантски услуги на 60 местни индустриални групи в селскостопанския и производствения сектори. Сред другите роли, той е оценител по проекти към ЕК по Рамковата програма за научни изследвания, както и член на оценителната комисия за Наградата за иновации на Macfrut - международно изложение, посветено на отглеждането, транспорта и търговията с плодове и зеленчуци.
Милена Драгийска-Денчева завършва право в СУ "Св. Климент Охридски" през 1997 г. и започва работа в адвокатска кантора "Борислав Боянов & Сие". После придобива международно призната магистърска степен по право (LL.M.) в Университета в Тюбинген в Германия (1999 г.) и MBA международен маркетинг в Business School Ройтлинген в Германия (2001 г.). Дипломант е на SwissCom (Switzerland Telecom). През 2002 г. започва да работи за "Лидл" като регионален мениджър продажби за регионите Щутгарт и Карлсруе. Продължава в централата в Некарсулм и в структурата на "Лидл Австрия" в отделите експанзия и администрация. През 2005 г., когато "Лидл" установява бизнеса си в България, идва в страната. Когато компанията временно се оттегля през 2006 г., тя се връща в централата на "Лидл" и работи в сферата на управлението на качеството и мениджмънта на проекти. От януари 2007 г. отново е начело на "Лидл България" като управител.
Фридрих Граф е експерт по търговия на дребно в областите международни покупки и продажби, управление на веригата на доставки, продуктов мениджмънт и управление на категорията. Има над 25 години опит в сферата на търговията на дребно. Работил е за различни търговски компании, включително и за най-голямата търговска верига в света Wal Mart. Участвал е в множество проекти, сред които развитие и внедряване на програми за собствени марки и мениджмънт на категорията. От 2008 г. е нeзависим консултант и се занимава с външен мениджмънт в F.J.G. Consulting & Interim Management.