Retail in Detail 2011
Възможности пред българските компании в условията на глобална конкуренция, ценови ръст и натиск от веригите
Досегашните конференции Retail in Detail бяха посветени предимно на развитието на търговските вериги. През 2011 г., в шестата поредна от тях, бихме искали да погледнем на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите. Причината е, че с развитието на пазара и особено с навлизането на дискаунтърите, балансът на силите видимо се измества в полза на веригите за сметка на техните партньори. А съдбата на българските (широкия смисъл на това понятие) производители не ни е безразлична. Под този знак на RiD2011 ще разгледаме:
- Някои макро тенденции – като глобалното поскъпване на цените, зелените стратегии и преоткриването на локалните партньорства, иновациите в условията на криза
- Конкретни стратегии на производители и на търговски вериги
- Отношенията производители - търговски вериги и замислените регулации за тях
- Въпросите за цената и качество и потребностите на потребителите
- Как веригите биха могли да подпомогнат своите доставчици
- Как производителите биха могли да продават пряко на потребителите чрез директни доставки, онлайн продажби и др.
- Дизайн и съдържание на опаковките, стратегии за изграждане на лоялни потребители.
RiD 2011 ще се проведе на 13 октомври 2011 г в Кемпински Хотел Зографски, София. Също като миналата година програмата ще е целодневна, разделена в две основни части - Тенденции и Практики. През тази година планираме да засилим дискусионното начало. За втора поредна година ще има възможност за организиране на бизнессрещи между участниците в конференцията през сайта й.
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Maria
PavlovaKey AccountAmeta Holding
Ваня
Костадинова Маркетинг Мениджър"Водолей-13"
ЙОНЧО
ИВАНОВТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛВЕДА ООД
Светла
Чамовасекторен референт, член на Инициативен комитет за честна търговияАМБ
Retail In Detail 2010
Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...