The Bulgarian publishers in Economedia Ivo Prokopiev and Philip Harmandjiev have agreed to purchase the shares of the German Verlagsgruppe Handelsblatt (VHB). Until now Ivo Prokopiev and Philip Harmandjiev owned 50% of the company.
Издателите от българска страна Иво Прокопиев и Филип Харманджиев постигнаха споразумение за изкупуване на акциите на немската Verlagsgruppe Handelsblatt в "Икономедиа" АД. Досега Иво Прокопиев и Филип Харманджиев притежаваха 50% в общото дружество.
"Икономедиа" АД представи новият си онлайн проект – Уеб 2.0 сайт за споделяне на интересни линкове в интернет. Pipe.bg e демократична медиа, отворен за всички интернет потребители. Съдържанието му се предоставя изцяло от посетителите. Те качват в сайта отправка към страница в интернет, която им е направила впечатление или гласуват за връзките, които други вече са предоставили. Pipe.bg няма редактори – посетителите му определят кои материали харесват най-много като гласуват за тях.
"Икономедиа" АД купува 60% от "София Eхо Mедия" ЕООД. След сделката към портфолиото на най-голямата българска група за бизнес медии се прибавят и издания за чужденците в България (печатни медии) и за всички чужденци, които се интересуват от страната (уеб сайтове). Това са вестник The Sofia Echo, списанието за недвижими имоти Property Wise и www.sofiaecho.com , www.propertywisebulgaria.com и www.expatinbulgaria.com.
На 14 май в 11 часа на кръстовището на ул. "Раковски" и ул. "Славянска" стартира акцията "Бърз или мъртъв по улиците на София", която има за цел да обърне внимание върху опасните пешеходни пътеки в столицата и правата на пешеходците. Акцията е една от петте, които в продължение на пет дни ще провокират софиянци към по-активно споделяне на гражданската им позиция. Останалите четири акции са "Уморих се да живея в този град. Искам нов", "Вкарай малко мисъл в този град", "Кои са най-опасните дупки на София" и "Ако не искаш да стъпиш на кучешкото...". Те насочват вниманието към някои от най-злободневните проблеми на столицата и ролята на всеки в решаването им.
"Foreign Policy" отново е на върха сред списанията в САЩ, след като за втори път получи "Ели". Наградата e аналогът на "Оскар" при списанията и се връчва от Американската асоциация на редакторите на списания.
"Дневник" е първата медиа в България, която извършва пълна интеграция между своята печатна и онлайн версия. Всички 70 журналисти, работещи за хартиеното издание, вече са активни автори в неговия сайт. Като резултат от 11 април dnevnik.bg става онлайн медиата с най-голям екип.
"Работ" търси в платените обяви на karieri.bg, jobtiger.bg, jobs.bg, itjobs.bg, jobs.neogen.bg, jobspartner.bg и rabota.bg
radar.bg индексира над 250 български интернет източници и предлага бърз достъп до всички новини, които излизат на български език в мрежата, като освен това ги подрежда, категоризира и може да ги показва спрямо интересите на всеки. Именно това позволява на потребителите да четат само новините, които ги интересуват.