Програма
09:00 – 09:30 Регистрация и кафе
Водещ и консултант по съдържанието: Ева Вучева, основател и изпълнителен директор, Contento.tech
09:30 – 09:50 Как технологиите променят начина, по който пазаруваме: Общ поглед на тенденциите по света
Марек Кемпка, директор Shopper Technology, Nielsen
09:50 – 10:30 Защо съдържанието разрушава пазарния модел за електронна търговия
Ребека Лийб, стратегически консултант
10:30 – 10:50 Микромоменти и пътуването на един клиент
Алекс Божинов, акаунт мениджър за България, Google
10:50 – 11:10 Популярният маркетинг умря
Мат Смит, съосновател и директор отдел "Стратегии", The Viral Factory
11:10 – 11:30 Как да изберете правилния бизнес партньор
Илиан Георгиев, Изпълнителен директор и член на УС, Българо-американска кредитна банка
11:30 – 12:00 Кафе-пауза и време за срещи
12:00 – 12:30 Как да създадем устойчив онлайн бизнес
Петър Илиев, CTO, CloudCart
12:30 – 12:45 Тенденции при електронните плащания
Ваня Манова, директор за България и Македония, MasterCard
12:45 – 13:00 Иновации в логистиката при електронната търговия
Алина Събева, директор Търговска дирекция, ЕКОНТ
13:00 – 13:30 Бъдещето на търговията е търговия на марки
Ления Каралус, мениджър и консултант по продажби на дребно, eCommera (Isobar)
13:30 – 14:30 Обяд и време за срещи
14:30 – 14:45 Обслужване на клиенти на световния пазар. Правни капани, от които да се пазите
Волфганг Тихи, съдружник, Schönherr (член на екипа на newTech и Real Estate Practice Group)
14:45 – 15:05 Историята на нашия успех
Джуъл Спаркс, глобален управител, Innovation Scouting (и бизнес иновации за Metro AG)
15:05 – 15:20 MOBILE FIRST като стратегия за успех в електронната търговия
Евгения Маркова, директор "Бранд маркетинг", Fashion Days Group
15:20 – 15:35 Електронната търговия е там, където са хората: Бързият преход към мобилно пазаруване и продаване
Спас Сливков, Изпълнителен директор OLX & Shedd за България
15:35 – 15:50 Омни-канали: новата потребителска реалност – идея, стратегия, приложение
Диана Ангелова, управител отдел "Електронна търговия", Decathlon Bulgaria
15:50 – 16:05 Клиентско преживяване – ценни съвети за доволни клиенти
Иван Александров, учредител, Ebag.bg
16:05 – 16:35 Тема - tbc
Стефан Лангфорд, ръководител на електронната търговия в сайта George.com
Симон Туденхам, продуктов мениджър, ASDA
Гергана Атанасова, програмен мениджър, eCommera
16:35 – 16:50 Автоматизация на маркетинга за сайтовете с електронна търговия – как да получите по-добри резултати с по-малко усилия
Христо Радичев, управител, Mediapost Hit Mail за България
16:50 Закриване
Уъркшоп 1
10:00 – 11:30 Ключови стъпки при започване на онлайн магазин
Петър Илиев, CTO, CloudCart
Ивелина Манова, управляващ директор, Accella Digital (Google AdWords's Digital Agency)
Уъркшоп 2
14:00 – 16:00 Google Brandlab
Николай Бонев, акаунт стратег, Google България
*Забележка: програмата може да бъде допълнително променяна.
Водещ и консултант по съдържанието: Ева Вучева, основател и изпълнителен директор, Contento.tech
09:30 – 09:50 Как технологиите променят начина, по който пазаруваме: Общ поглед на тенденциите по света
Марек Кемпка, директор Shopper Technology, Nielsen
09:50 – 10:30 Защо съдържанието разрушава пазарния модел за електронна търговия
Ребека Лийб, стратегически консултант
10:30 – 10:50 Микромоменти и пътуването на един клиент
Алекс Божинов, акаунт мениджър за България, Google
10:50 – 11:10 Популярният маркетинг умря
Мат Смит, съосновател и директор отдел "Стратегии", The Viral Factory
11:10 – 11:30 Как да изберете правилния бизнес партньор
Илиан Георгиев, Изпълнителен директор и член на УС, Българо-американска кредитна банка
11:30 – 12:00 Кафе-пауза и време за срещи
12:00 – 12:30 Как да създадем устойчив онлайн бизнес
Петър Илиев, CTO, CloudCart
12:30 – 12:45 Тенденции при електронните плащания
Ваня Манова, директор за България и Македония, MasterCard
12:45 – 13:00 Иновации в логистиката при електронната търговия
Алина Събева, директор Търговска дирекция, ЕКОНТ
13:00 – 13:30 Бъдещето на търговията е търговия на марки
Ления Каралус, мениджър и консултант по продажби на дребно, eCommera (Isobar)
13:30 – 14:30 Обяд и време за срещи
14:30 – 14:45 Обслужване на клиенти на световния пазар. Правни капани, от които да се пазите
Волфганг Тихи, съдружник, Schönherr (член на екипа на newTech и Real Estate Practice Group)
14:45 – 15:05 Историята на нашия успех
Джуъл Спаркс, глобален управител, Innovation Scouting (и бизнес иновации за Metro AG)
15:05 – 15:20 MOBILE FIRST като стратегия за успех в електронната търговия
Евгения Маркова, директор "Бранд маркетинг", Fashion Days Group
15:20 – 15:35 Електронната търговия е там, където са хората: Бързият преход към мобилно пазаруване и продаване
Спас Сливков, Изпълнителен директор OLX & Shedd за България
15:35 – 15:50 Омни-канали: новата потребителска реалност – идея, стратегия, приложение
Диана Ангелова, управител отдел "Електронна търговия", Decathlon Bulgaria
15:50 – 16:05 Клиентско преживяване – ценни съвети за доволни клиенти
Иван Александров, учредител, Ebag.bg
16:05 – 16:35 Тема - tbc
Стефан Лангфорд, ръководител на електронната търговия в сайта George.com
Симон Туденхам, продуктов мениджър, ASDA
Гергана Атанасова, програмен мениджър, eCommera
16:35 – 16:50 Автоматизация на маркетинга за сайтовете с електронна търговия – как да получите по-добри резултати с по-малко усилия
Христо Радичев, управител, Mediapost Hit Mail за България
16:50 Закриване
Уъркшоп 1
10:00 – 11:30 Ключови стъпки при започване на онлайн магазин
Петър Илиев, CTO, CloudCart
Ивелина Манова, управляващ директор, Accella Digital (Google AdWords's Digital Agency)
Уъркшоп 2
14:00 – 16:00 Google Brandlab
Николай Бонев, акаунт стратег, Google България
*Забележка: програмата може да бъде допълнително променяна.