Програма
Модул 1 Финансов мениджмънт (19-20 февруари) - Анализ на счетоводните отчети: използване на финансови коефициенти за вземане на информирани управленски решения - Практически техники за бюджетиране и контрол на резултатите - Планиране и контрол на паричните потоци - Как да оценим риска и как да го контролираме? Преподавател: Георги Кирилов FCCA, CF MDV Professional Education Работен език: български - Практически казуси и упражнения за проектно моделиране, планиране, финансиране и отчетност Преподавател: Якуб Гутнер, Ph.D., FCCA, CF BPP Professional Education, Ineo Czech Republic Работен език: английски |
Модул 2 Техники за финансов анализ (26-27 февруари) - Симетрия и логика на счетоводния баланс - основни принципи на финансовата отчетност - Скритите послания на финансовите отчети, когато не разбираме от счетоводство - Forensic accounting - лесни счетоводни техники за предотвратяване на стопански измами в предприятието - Адекватна и оптимална отчетност към специфични потребители като банка кредитор, регулатор и др. Преподаватели: Линкълн Майлс, BA Hons, FCCA, FCMI, FCIS BPP Professional Education Таня Коточева, дипломиран експерт-счетоводител Grant Thornton Bulgaria Работен език: български и английски |
Модул 3 Правен наръчник на мениджъра (11-12 март) - Търговско право и ЗЗД - Договори - Дружествено право - Правна защита срещу gадминистративни актове - Защита на правата на дружеството Преподавател: Илия Грозданов, MJur, aдвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници" Работен език: български Трудово, осигурително право и данъчно преструктуриране - Трудово и осигурително право - инструмент за мотивация на персонала или защита на стопанския интерес на работодателя - Безопасни условия на труд - Данъчно реструктуриране - Елегантни техники за данъчно оптимизиране Преподаватели: Илия Грозданов, MJur, aдвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници" адв. Весела Кабатлийска, aдвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници" адв. Атанас Михайлов, Wolf Theiss - Sofia Работен език: български |
Модул 4 Маркетинг и стратегия (18-19 март) Маркетинг - Разработване на маркетингов план и стратегия за увеличаване на продажбите и генериране на печалба - Техники за обезоръжаване на конкуренцията. Създаване на стойност, таргетиране и позициониране - Използване на маркетинговия микс при оптимална разходна ефективност - Увеличаване на продажбите и изграждане на стабилни връзки с клиентите чрез дигиталните и социални медии - Трансформация на клиентите в лоялни последователи чрез повишаване на ангажираността - Въвеждане на система от показатели за проследяване на пазарния успех Преподавател: Пол Диксън, BA (Hons), DipM, MCIM, Chartered Marketer Бизнес стратегия - Основни компоненти за ефективно развитие и изпълнение на стратегията - Инструменти за стратегически анализ на конкуренти, клиенти, продуктово портфолио и дигитално присъствие на организацията - Прилагане на стратегията за капитализиране на възможностите, избягване на пазарни капани и постигане на растеж - Решаване на реални и практически ориентирани казуси, свързани с бизнес стратегията Женя Лазарова, Ph. D., изпълнителен директор на Neuroeconomics Labs Работен език: английски |