Най-нови практики за ефективен маркетинг: Семинар по поведенческа и невро-икономика
Капитал в сътрудничество с Neuroeconomics Labs - България, организира семинар на тема поведенческа и невро-икономика - новата дисциплина, която навлиза с бързи темпове в маркетинга и рекламата в САЩ и Великобритания.
На семинара, двамата лектори ще представят най-значимите фактори, които оказват влияние върху потребителските възприятия и решения. Ще бъдат представени най-новите добри практики за тестване и оптимизиране на потребителското преживяване чрез измерване на мозъчната активност и проследяване на погледа. Комбинацията от тези технологии дава безпрецедентна досега директна връзка между всеки рекламен материал и начина, по който потребителите реално го усещат и изживяват. Методологията позволява да се проследят ангажираността и емоциите на потребителя обективно, в реално време с точност до милисекунди, и с документирана сигурност кой елемент ги е предизвикал. В допълнение, ще бъдат демонстрирани примери за ефективното приложение на тази методология за оптимизирането на маркетинг послания и рекламни материали.
На семинара могат да вземат участие само хора, получили лични покани.
Аудитория:
- маркетинг мениджъри и директори
- бранд мениджъри
Кога и къде:
18 юни 2015 / 9:00 ч.
Такса за участие:
100 лв. без ДДС
На семинара, двамата лектори ще представят най-значимите фактори, които оказват влияние върху потребителските възприятия и решения. Ще бъдат представени най-новите добри практики за тестване и оптимизиране на потребителското преживяване чрез измерване на мозъчната активност и проследяване на погледа. Комбинацията от тези технологии дава безпрецедентна досега директна връзка между всеки рекламен материал и начина, по който потребителите реално го усещат и изживяват. Методологията позволява да се проследят ангажираността и емоциите на потребителя обективно, в реално време с точност до милисекунди, и с документирана сигурност кой елемент ги е предизвикал. В допълнение, ще бъдат демонстрирани примери за ефективното приложение на тази методология за оптимизирането на маркетинг послания и рекламни материали.
На семинара могат да вземат участие само хора, получили лични покани.
Аудитория:
- маркетинг мениджъри и директори
- бранд мениджъри
Кога и къде:
18 юни 2015 / 9:00 ч.
Такса за участие:
100 лв. без ДДС