Сетивата купуват: сензорен анализ за успешен бранд
От събитието
презентации & снимки
РЕГАЛ в партньорство с Euro Sensolab България организират първия уебинар за сензорен анализ в България.
Euro Sensolab България е специализирана лаборатория за сензорен анализ на храни и напитки, базирана на международния опит на Euro Consultants.
Създаването на успешен продукт в дългосрочен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Чрез сензорния анализ (анализ чрез сетива) се извършва оценка на храни и напитки посредством възприятията: зрение, обоняние, вкус, допир и слух. Той измерва качеството, осезаемо за потребителя. Методът предлага научен поглед към поведението на потребителите и осигуряването на качество и характеристики, които биха направили един продукт предпочитан пред неговия пазарен аналог.
С помощтта на различните видове сензорен анализ можете да:
- елиминирате излишни усилия и разходи по време на разработването, производството и пускането на пазара на продукта
- позиционирате продукта спрямо конкурентите на пазара
- прецените как биха се отразили промени в производствения процес или рецептурата на продукта
- осигурите постоянство в качеството на продукта през целия му срок на годност
- интерпретирате потребителските предпочитания, определяйки поведението и евентуалния избор при покупката на даден продукт
- си осигурите предимство в борбата за лоялни потребители
За кого е подходящ:
- бранд мениджъри,
- маркетинг мениджъри,
- мениджъри качество и контрол и др.
Ползи:
Стратегическото ползване на информацията от сензорния анализ дава отчетливо предимство
на бранда и е предпоставка за вземане на правилните решения в процеса на изграждане или трансформация на продукта.
Euro Sensolab България е специализирана лаборатория за сензорен анализ на храни и напитки, базирана на международния опит на Euro Consultants.
Създаването на успешен продукт в дългосрочен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Чрез сензорния анализ (анализ чрез сетива) се извършва оценка на храни и напитки посредством възприятията: зрение, обоняние, вкус, допир и слух. Той измерва качеството, осезаемо за потребителя. Методът предлага научен поглед към поведението на потребителите и осигуряването на качество и характеристики, които биха направили един продукт предпочитан пред неговия пазарен аналог.
С помощтта на различните видове сензорен анализ можете да:
- елиминирате излишни усилия и разходи по време на разработването, производството и пускането на пазара на продукта
- позиционирате продукта спрямо конкурентите на пазара
- прецените как биха се отразили промени в производствения процес или рецептурата на продукта
- осигурите постоянство в качеството на продукта през целия му срок на годност
- интерпретирате потребителските предпочитания, определяйки поведението и евентуалния избор при покупката на даден продукт
- си осигурите предимство в борбата за лоялни потребители
За кого е подходящ:
- бранд мениджъри,
- маркетинг мениджъри,
- мениджъри качество и контрол и др.
Формат: уебинар - онлайн семинар, който се провежда в уеб пространството. Предлагаме Ви иновативен начин за обогатяване на професионалните Ви компетенции в сферата, като Ви спестим време и без да напускате работното си място. |
Ползи:
Стратегическото ползване на информацията от сензорния анализ дава отчетливо предимство
на бранда и е предпоставка за вземане на правилните решения в процеса на изграждане или трансформация на продукта.
Лектор: Кристина Петева, инж.-технолог "Качество и безопасност на храни", Euro Sensolab България |
Дата на провеждане: 14.30 -16.00 ч., 25 юни 2015 г. |
Начин на провеждане: Участието в този уебинар е безплатно. За да участвате, е необходима само регистрация, както и достъп до компютър с интернет по време на провеждането му. РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК |