Лектори
Познат повече от 20 години като един от световните лидери на фокусирани върху клиента бизнес стратегии, Дон Пепърс е утвърден автор, основател и партньор на Пепърс и Роджерс Груп, световно призната, ориентирана към клиента консултантска клиент-ориентирана и мениджмънт консултантска фирма. Компанията има клиенти на шест континента и Дон лично е консултирал или консултира много световно известни компании, като Microsoft, Bank of America, British Airways, T-Mobile, Merck, HP, Syngenta, USAA, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Absa Bank, and GM и много други.
Като изключително търсен лектор с популярен глас и многобройни последователи в международната бизнес медия, Дон е високо уважаван като стратегически мислител:
- The Times of London включиха Дон в листа си за "Top 50 Business Brains."
- Институт Accenture’s за стратегическа промяна е включил Дон като един от 50-те "най-важни живи бизнес мислители" в света.
- Английският Институт Привилегирован за Маркетинг нарекли Дон "един от най-влияещите мислители в маркетинг и бизнес" .
- С бизнес партньорът си Марта Роджерс, Дон бе избран да говори на Интерактивният Фестивал SXSW през 2013.
- С повече от 150,000 последователи на негови регулярни постове на оригинално съдържание в LinkedIn, Дон е един от най-следените LinkedIn ползватели в днешни дни.
Презентациите за Лидерски умения на Дон Пепърс и специализираните му семинари се фокусират върху проблемите в бизнеса, които много предприятия изпитват, докато се опитват да запазят своите позиции пред конкуренцията. Такива са:
- Създаване на по-силна връзка с клиента, по-добър опит с клиентите и доверие;
- Стимулиране на иновативното мислене и ползите от нови идеи във фирмата;
- Ангажиране на служителите за създаване на по-силна, по-съревнователна фирмена култура;
- Справяне със социалните медии, подкрепа от клиента и увеличаване нивата на бизнес прозрачността;
- Балансиране на дълго- и краткосрочните финансови цели чрез фокусиране върху целите на клиента;
- Използване на научни подходи за създаване на по-добри решения, основани на наличната информация.
В сътрудничество със съавтора д-р Марта Роджърс, Пепърс оставя завещание от международни бестселъри, които са продадени в повече от милион копия на 18 езика. Последната книга на Роджърс и Перърс, деветата им съвместна, е "Екстремно доверие: Честността е конкурентно предимство" (Пингвин 2012).
Преди основаването на "Пепърс и Роджърс", г-н Пепърс заема длъжността Изпълнителен директор на една от 20-те топ агенции за директен маркетинг (Perkins/Butler Direct Marketing, подразделение на Chiat/Day), а "Животът е търговска реч: После купувай" (1995), описва неговите подвизи, като знаменит специалист в привличането на нови бизнеси в рекламната индустрия. Преди стъпването му на "Медисън авеню", работи като икономист в нефтената промишленост и като директор на счетоводството за регионална авиокомпания. Той притежава бакалавърска степен в науката на астронавтиката от "Академията на американските ВВС" и магистърска степен по "Обществени дела" от училището "Уудроу Уилсън" към университета "Принстън". Той е бегач-състезател и щастливо женен баща на пет деца.
Стефан Бумов е Председател на Българска аутсорсинг асоциация, браншова организация, чиято цел е да обединява интересите на компаниите в страната, които предоставят аутсорсинг услуги, да развива конкурентността на средата и да създава допълнителни условия за привличането на чужди инвестиции в сектора.
Стефан Бумов е Генерален директор на Софика Груп ЕАД за България и Македония и Вицепрезидент Операции за Централна и Източна Европа на TeleTech Holdings Inc. Той ръководи Софика и нейния растеж от 30 до над 800 служители от 2007 година насам. Преди да се присъедини към Софика той е заемал ръководни позиции в HP, в това число Търговски директор за България и Мениджър Търговски стратегии и развитие за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка.
Инженер Иван Тотев е роден на 28.10.1975 година в Пловдив. Завършвил е Техническия университет в София, инженер-магистър "Компютърни системи и технологии". През май 2010 година получава магистърска степен от Юридическия факултет на Пловдивския университет "Паисий Хилендарски" по специалността "Публична администрация".
През ноември 2007 година инж. Тотев печели мажоритарните избори за кмет на район "Източен" в Пловдив. На изборите за Народно събрание през 2009 година е водач на листата на ПП ГЕРБ в 16 МИР – Пловдив-град. Депутат в 41-вото Народно събрание в периода юли – август 2009 година. От 12.08.2009 г. до месец октомври 2011 година е областен управител на област Пловдив. От ноември 2009 година е избран за член на Съвета по децентрализация на държавното управление с председател министърът на регионалното развитие и благоустройството. Съветът е създаден като консултативен орган към правителството, който има за задача и да координира изпълнението на Стратегията за децентрализация и програмата към нея.
През октомври 2009 година е избран за представител на Южен Централен район в Комитета за наблюдение по Оперативна програма "Регионално развитие" и Комитета за наблюдение по Оперативна програма "Човешки ресурси". През септември 2011 година е издигнат за кандидат за кмет от ПП ГЕРБ, а на 30.10.2011 година е избран за кмет на Община Пловдив.
.
Кмет на община Бургас
Професионална реализация: 2006 г. Управител на "КБС" ООД – Бургас
1998-2006 г. Изпълнителен директор на "Победа" АД
Образование:
Висше икономическо – Икономически университет – Москва
Професионална диплома по мениджмънт и Професионален сертификат по мениджмънт – Open University и НБУ
Магистър по финансов мениджмънт - СА Свищов
Обществена дейност:
Зам. председател на БТПП – Бургас
Председател на Консултативен бизнес-съвет – Бургас
Председател на Комисията по икономика и инвестиции към Общински съвет Бургас
Регионален представител на КРИБ за Бургаска област
Награди:
"Бург на годината" за 2005 г.
Носител на наградата "Димитър Бракалов" - 2005 г. - за благотворителност и принос за развитието на Бургас
Носител на статуетка "Хермес" на Бургаската търговско промишлената палата за 2004 и 2005 г.
Член на университетското настоятелство на БСУ
Венислав Йотов е започва кариерата си в AIG в България през 1998г. като Изпълнителен Директор. От октомври 2012г. е Управител на клоновете в Румъния и България на AIG Europe Ltd. Преди това е работил в Българо Американския Инвестиционен Фонд, БНП – Дрезднер Банк и Министерство на търговията.
Има Магистърски степени от Техническия университет в София и Университета на Илиной в Урбана Шампейн , САЩ. Специализирал е и в Българо-Френския Институт за маркетинг и мениджмънт "Марком" в София. Владее английски, испански и френски език.
От 2014г. е член на Ушравителния съвет на Американската търговска камара в България, а преди това в продължение на четири години е бил член на Управителния Съвет на Българската Асоциация на Чуждестранните Инвеститори. Бил е Председател на Асоциацията на Застрахователите в България в периода 2003-2005г., а след това и нейн Заместник Председател. Член е на Управителния съвет на Фондация "Лале" от 2008г.
В края на 2013г. AIG Europe Ltd реши да изгради един от своите центрове за споделени услуги в София. В момента центъра работят 350 специалисти обслужващи издаването на полици и ликвидация на застрахователни щети за 17 държави в Европа. Очаква се наетите служители в центъра в София да достигне 550 години в рамките на следващите 18 месеца.
Георги Узунов е регионален директор, отговарящ за Германия и Източна Европа, в Sitel – американска компания с централен офис в Нешвил, една от водещите фирми в аутсорсинг индустрията в световен мащаб. 47-годишният бизнесмен е родом от София, женен е, има син и дъщеря. Завършил е Икономическия институт, сега УНСС. Специализирал е финанси и международни отношения. Свободно владее английски, руски и украински, знае полски и немски, но не като работни езици. Преди Sitel десетина години живее и работи в държави като Румъния, Украйна и Русия. В Sitel започва в средата на 2008 година като директор, отговарящ за София. Тогава в офиса работят 120 души, а днес – над 750. В края на април фирмата отвори втория си офис в България, в град Варна, като плановете са в края на следващата година там да работят около 200 души.
https://www.linkedin.com/pub/george-uzunov/20/539/661
Пламен Цеков има над 15 години опит в IT индустрията в България. Той е главен изпълнителен директор на фирмата за софтуерна разработка и аутсорсинг - Scale Focus. Под негово ръководство компанията се превръща в една от най-бързоразвиващите се български софтуерни фирми. Scale Focus постига приходи за 2013 г. от 5.43 млн. лв., а за 2014 г. има почти 100-процентов прираст (9.55 млн. лв.). Служителите на компанията в момента са над 200 професионалиста. ScaleFocus откри през последните 3 години центрове в 4 европейски града – София, Лондон, Пловдив и Мюнхен. От декември 2014 г. Пламен Цеков е член на управителния съвет на Българска аутсорсинг асоциация (БАА).
.
Жулиета Мандажиева, Адвокат, Съдружник, е специалист в капиталови пазари, банкови и финансови услуги; лицензионни процедури и екологично право. Адв. Мандажиева започва своята практика в известна софийска правна кантора която предоставя правни услуги на дружествата от групата на Алианц в България. По-късно, тя се присъединява към проекта "Регулация на капиталовите пазари в България" под ръководството на финансовата консултантска компания от САЩ "Financial Markets International" и USAID, където участва в подготовката на проекто - наредби, отнасящи се към изискванията за капиталовите пазари. След участието си в проекта, адв. Мандажиева предоставя пълен набор от правни услуги като юрисконсулт в една от най-големите небанкови финансови институции в България "Елана Фонд Мениджмънт" АД, която управлява колективни инвестиционни схеми и индивидуални портфейли.
Впоследствие, адв. Мандажиева осъществява правното обслужване на "БенчМарк Груп" АД (водеща небанкова финансова институция в България), където съдейства за лицензирането на инвестиционен посредник и управляващо дружество, консултира управляваните от тях колективни инвестиционни схеми, дружество със специална инвестиционна цел, и успоредно с това, консултира IPOs на публичните дружества "Софарма Логистика" АД, "Тодоров" АД, "Уеб Медия Груп" АД, както и търгови предложения, облигационни емисии и лицензионни процедури. Също така, адв. Мандажиева консултира преобразуване на дейността на Тишман Интернешънъл в България, включително предоставяне на правни консултации във връзка с вливане на дружество майка в дъщерно дружество и обратно, делистване и разделяне, изготвяне на мерки за оптимизация на пазара и др.
Адв. Жулиета Мандажиева беше лице за контакт на Т&М по възлагането им от РВЕ включващо успешното им участие в конкурса за избиране на стратегически инвеститор, който ще придобие 49% от SPV, създадено съвместно с държавна компания с цел изграждането, експлоатацията и управлението на втората атомна електроцентрала Белене в България.
Адв. Мандажиева е посочена като водещ юрист в банковата и финансовата сфери в Chambers and Partners за Европа.
Маркус Кемпкес се присъединява към KPMG IT Germany през март 2015 г. и е управляващ директор на "КПМГ ИТ Сървис" ООД.
Той специализира в предоставянето на услуги на компании, които използват широко ИТ технологии, като работи по всички стратегически аспекти, включително представяне на пазара, оптимизация на портфейла, човешки ресурси, обединения, съвместни предприятия и придобивания, както и аутсорсинг на дейностите.
Маркус започва професионалната си кариера като софтуерен разработчик и анализатор в сферата на недвижимите имоти. През 90-те години основава и развива собствена компания за ИТ услуги. След това става директор "Технологии" в Sapient, където придобива международен опит в големи софтуерни аутсорсинг проекти в Индия, САЩ и Германия. Маркус е част от екипа на Microsoft в продължение на седем години, където работи като групов мениджър в отдела за консултантски услуги по оптимизиране на продажби и изпълнение на комплексни международни софтуерни проекти. Преди да се присъедини към KPMG, Маркус основава и ръководи Auxo/cloudpartner.de. Auxo предоставя облачна платформа за средни предприятия.
Г-н Кемпкес завършва "Математика и компютърни науки" в Техническия университет в Берлин. Говори немски и английски език.
Мартин Драгоев е завършил е УНСС, специалност Застраховане през 2007г. Успешно е преминал трите нива на CFA Program.
От 2008 до 2012г. е Ръководител "Бизнес банкиране" в Пиреос Банк, Пловдив, където акумулира значителен опит в структуриране и финансиране на инвестиционни проекти в имоти.
В Галакси Инвестмънт Груп работи от 2013г. на позиция Инвестиционен мениджър, като управлява процесите по планиране и реализация на нови инвестиции, идентифициране на потенциални възможности и контакти с международни и местни инвеститори. Галакси Инвестмънт Груп е водещ инвеститор в хотели, офисни сгради, жилищни комплекси, индустриални и търговски площи. Най-новия проект на компанията е за голямо форматни офиси в град Пловдив – Офис Парк Пловдив.
Николай Неов има дългогодишен опит в сферата на бизнес имотите. Започва кариерата си през 2002 в САЩ, където се занимава с пазарни проучвания и анализи. В началото на 2006 година се присъединява към екипа за инвестиционни и корпоративни услуги на Colliers в България. От края на 2007 година Николай активно участва в изграждането и развитието на компания MBL|CBRE, където отговаря за отдел "Офис площи", който за последните 5 години се утвърди като пазарен лидер в този сегмент на имотния пазар в България.
През годините Николай и екипът му успешно работят с множество международни и местни компании. Сред тях са имена като Experian, Pfizer, Lenovo, Actavis, Oracle, Lexmark, Nokia, GE, Renault Nissan, NSN, Cargill, C3, Gameloft в качеството им на наематели, а също така и наемодатели като Soravia, Robul, Erste Group Immorent, Landmark Property Bulgaria и др.
Николай притежава Магистърска степен по Бизнес Администрация от American University във Вашингтон, окръг Колумбия.
Грег Ръсел започва кариерата си в Procter & Gamble, но усъвършенства уменията си в областта на проектирането и изготвянето на програми за трансформация в British Airways. Бил е на управленски позиции в различни компании, между които Rolls-Royce, T-Mobile, Cable & Wireless и Tui. В телекомуникационните компании ръководи умело както в периоди на бърз растеж, така и на спадове. Работил е на високи позиции и в редица частни капиталови организации. В момента е старши вицепрезидент в отдел "Трансформация и услуги" на Unify.
Георги Георгиев е Изпълнителен директор на Адеко България, част от Адеко Груп, основана в Цюрих, Швейцария. В България Адеко е водеща консултантска компания в сферата на човешките ресурси, която предоставя услуги по търсене и подбор, временна заетост, управление на проекти и други специализирани услуги в тази сфера, за водещи международни и IT компании. Адеко има 2 офиса, разположени в най-големите градове на България и работи с най-големите IT и BPO компании в страната.
Георги Георгиев има повече от 14 години опит в управлението на местни и международни компании, сред които: Xerox, Sciant (VMWare) & CableTel. Преди да поеме управлението на Адеко България, заема длъжността Регионален директор (Югоизточна Европа) в Моторола България, както и Изпълнителен директор за България.
Георги Георгиев е член на борда на директорите на Американска търговска камара в България за два поредни мандата – от януари 2008 до януари 2012. Като член на органзацията, Георги Георгиев е ангажиран с редица инициативи за развитие на българската икономика и превръщането на България в привлекателна за бизнеса страна.
Георги Георгиев завършва средното си образование в Калифорния, САЩ. Придобива степен бакалавър по Бизнес администрация и приложна икономика в Американски университет в България, Благоевград.
Георги Стоев е основател и управляващ съдружник в Industry Watch – изследователска и консултантска компания с фокус върху макроикономическото развитие и икономическата политика. Сред най-важните аналитични продукти, разработени от Георги Стоев и екипа на Industry Watch, са IT&BPO Destination Plovdiv, Редовния доклад за цената на труда, Богатството нa домакинствата, Инвестиционна дестинация Пловдив. Георги Стоев е част от кръга икономисти, които през последните 15 години упорито настояват за ниски данъци, про-пазарни реформи и минимално държавно присъствие в стопанството.
Иглика Йорданова се присъединява към екипа на Colliers през 2002 г. Тя има основна заслуга за структурирането на отдел "Търговски площи" и позиционирането на компанията като лидер на пазара на недвижими имоти в България. През последните осем години, Иглика и екипът й са работили ексклузивно по проекти като The Mall, Mall of Sofia, Mall of Plovdiv, Grand Mall, Burgas Plaza, Park Mall. Сред най-значимите им постижения са консултирането на модни гиганти като Inditex, H&M, Peek & Cloppenburg, New Yorker и Carrefour при експанзията им на българския пазар. От 2008 г. насам Иглика активно участва в управлението на Colliers Bulgaria като част от мениджърския екип на компанията.
В началото на 2013 г. Иглика е повишена в позиция Заместник изпълнителен директор, а скоро след това, през юли същата година, става Изпълнителен директор на Colliers. Предишният й професионален опит е в сферата на бързооборотните стоки.
Снежана Райкинска е управител и съосновател на първата агенция за ИТ подбор и подбор за сектора на изнесени бизнес процеси(BPO) в България и Сърбия. Компанията има представителства и в Германия и Румъния. Компанията е работила като изключителен партньор по проекти като подбор и оценка на специалисти за Хюлет Пакард Глобал Деливъри Център България, Съдърланд Глобал Сървисис, Инграм Майкро, Оптимал Пеймънтс, Софика Груп, САП Лабс България, Новел, Квестърс и много други. Компанията има над 5000 успешни назначения в България в секторите ИТ и BPO и над 800 доволни клиенти в страната и чужбина. Снежана Райкинска има бакалавърска степен по Икономка и организация на труда и магистърска степен по Управление на човешките ресурси. Говори свободно английски и испански езици, ползва активно немски и сръбски езици. Към настоящият момент живее и работи в Берлин, Германия, където управлява дъщерното дружество Нейтив Рекруитмънт ГмБХ.