Лектори
За Бил Бурман социалните медии отдавна не са просто забавление, а и възможност за бизнес и работа. Той има близо 35 години опит в сферата на подбора на персонал, но по време на рецесията компанията му фалира и той остава без работа. Именно тогава открива социалните мрежи. Първоначално проучва Тwitter, а след това и Facebook, LinkedIn, Instagram, започва да пише блог. Днес е определян като един от най-влиятелните специалисти в подбора на персонал чрез социални медии и водещ експерт в използването на новите технологии в областта на човешките ресурси.
Бил Бурман е известен и като Човека с шапката. Тя се превръща в негов личен бранд почти в самото начало, откакто работи като консултант в областта на подбора на персонал чрез социални медии. Хората започват да го наричат така, понеже лесно се отличава от тълпата по време на едно от първите #tru събития (абревиатура от The Recruiting Unconference, или "Неконференция за подбор на кадри"), които организира през 2009 г.
Съветва редица технологични компании за подбор на персонал, сред които RolePoint, TakeTheInterview, Work4Labs, The Job Post, iGrads. Консултира и много големи организации, като KPMG, Oracle, BBC и Hard Rock Café, по въпросите свързани с приемането на новите технологии в работата им.
Лектор е на редица конференции, а в края на 2014 г. се очаква да се появи и първата му книга, "The Cult Of Work".
В IBM Пьотр Якубовски е отговорен за Smarter Workforce Kenexa решенията за Централна и Източна Европа.
Той има повече от 9 години професионален опит в областта на HR консултирането и подбор на персонала. Започва кариерата си в Hudson Global Resources, където е бил отговорен за бизнес развитието, както и за подбор на персонала и HR проекти. Той напусна компанията през 2007 г. и се връща през 2008 г., когато става Мениджър проекти, фокусирани основно върху IT / HR сферата и пазара на бързооборотни стоки. През 2011 г. се присъединява към Telit, където развива практики за набиране на персоналa.
Пьотр Якубовски е работил като консултант за комапниите PwC и Deloitte, като основната му дейност е в сферата на SSC / BPO проекти.
Пьотр Якубовски е инженер в областта на химията и компютърните науки, и има и юридическо образование.
.
Михаела Йонита управлява HR Business Processes и контактния център в рамките на Coca-Cola Hellenic Business Services Organization (Shared Services), като отговаря за доставката на HR услуги на 22 държави и 3 корпоративни офисa в централна и източна Европа.
Тя има богат опит в управлението на човешки ресурси, операции и управленско консултиране. Има опит и в управлението на проекти и продължителни методологии за подобряване на процесите (Lean & Six Sigma).
Михаела е бакалавър по икономика и притежава MBA диплома от Централноевропейския университет в Будапеща.
Антоанета Георгиева e директор "Човешки ресурси и администрация" в Софарма трейдинг от месец септември 2004 г. досега.
Тя има магистърска степен по Бизнес администрация – Стратегическо управление от СУ "Св. Климент Охридски" и магистърска степен по Упраление и развитие на човешките ресурси от НБУ.
Антоанета Георгиева е избрана за "HR мениджър на годината" през 2009 г. от Magazine HR.
Член е на Българската асоциация за управление на хора от 2011 г.
Стефан Амлинг е старши вицепрезидент и главен оперативен директор Човешки ресурси на SAP от началото на 2013 г.
Освен оперативните отговорности, той ръководи и стратегическа програма за трансформация на служителите в компанията и на свързаните с развитие на таланта бизнес умения. Преди това, през 2012 г. Стефан Амлинг е имал водеща роля в промяната на глобалните бизнес услуги на SAP.
От 2008 до 2011 Stephan е ръководил Business Transformation Services (BTS) за DACH (Германия, Австрия, Швейцария) и EMEA (Европа, Близкия Изток, Африка).
Стефан Амлинг започва професионалната си кариера в IBM като системен инженер и търговски представител. По-късно се присъединява към Accenture, където специализира информационно трансформиране за ИТ директори и широкомащабни технологично базирани програми за бизнес трансформация в сектора на пътуванията и транспорта.
Преди да се присъедини към SAP, Стефан Амлинг е работил с Booz & Ко (FKA Booz Allen Hamilton) като консултант. Негови клиенти са световните туристически и транспортни компании.
Стефан Амлинг е завършил компютърни науки и бизнес администрация в Berufsakademie в Щутгарт.
.
Зорница Янкова е кънтри HR мениджър на Hewlett Packard за България от юни 2011г. На тази позиция тя отговаря за двете поделения на HP в България - HP Bulgaria GTM и HP Global Delivery Bulgaria Center, които имат повече от 3800 служители на различни позиции.
Зорница има магистърска степен по организационна психология и е сертфицирана от Обществото по управление на човешките ресурси (Society of Human Resources Management) в САЩ, като получава сертификат за старши професионалист в сферата на човешките ресурси (Senior Professional in Human Resources Certification) през 2005 г. Била е успешно ресертифицирана през 2008 и 2011 г.
Зорница има повече от 12 години опит в областта на човешките ресурси. Тя започва кариерата си в България като мениджър "Човешки ресирси" във VM Finance group през 1999 г. Допълнителен опит придобива като HR мениджър в OMV и Melexis. Била е отговорна за планиране на работната сила, привличане, развитие и управление на таланти, системи за възнаграждения и придобивки, отношения със служителите.
През 2005 г. Зорница заминава за САЩ, където работи като бизнес аналитик за Autodesk, ръководейки проекти за оптимизиране на човешките ресурси и повишаване на ефективността. През 2009 г. се връща в България и заема позицията директор "Човешки ресурси" за Югоизточна Европа.в Аурубис.
Зорница е член на Обществото по управление на човешките ресурси в САЩ (SHRM), Асоциацията за човешки ресурси на Северна Калифорния (NCHRA) и Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР).
Има силен интерес в областите развитие на човешките ресурси, коучинг и менторство, повишаване на ефективността.
Иван Папазов е старши мениджър и ръководи отдел "Планиране, подбор и системи за възнаграждение" в УниКредит Булбанк. Притежава над 13 години опит в управлението на човешките ресурси. Магистър е по "Управление на човешките ресурси" и бакалавър по "Финанси".
Заемал е различни експертни и ръководни позиции свързани с: организация и планиране на човешките ресурси, подбор, оценяване и развитие, бил е и бизнес партньор" Човешки ресурси".
В момента ръководи отдела, който отговаря за бюджета, подбора и възнагражденията и придобивките в УниКредит Булбанк.
.
Диана Радева е главен експерт "Подбор и обучение по Добра производствена практика" в дирекция "Човешки ресурси" на Актавис Дупница. Отговорностите й са свързани с подбор на служители и поддържане и развитие на една от системите по качество – обучението по Добра производствена практика. Работи в компанията от 18 години. Професионалният й път е преминал през функциите производство, лаборатории на качествен контрол и осигуряване на качеството, където е заемала различни длъжности. От 2009 г. е част от екипа на дирекция "Човешки ресурси".
Диана е завършила Висшия Химико-технологичен yниверситет в гр. София с квалификация инженер-химик. Има завършена квалификационна програма за Обучител към Училището по мениджмънт, НБУ; курс към Фармацевтичния факултет на Медицински университет - София по "Фармация за нефармацевти" и други допълнителни обучения, свързани със системи по качество. В момента се обучава в магистърска програма по "Управление и развитие на човешките ресурси" в Нов български университет.
Павел Петров e методолог "Системи за управление на човешки ресурси" в ТехноЛогика.
Завършил е специалности "Управление на човешките ресурси" и" Финанси".
От 2001-ва година работи в сферата на управление на човешките ресурси - 7 г. във функционален HR отдел, а последните 6 г. - като методолог "Системи за управление на човешки ресурси" на HeRMeS®. Отговаря за развитието на модулите, свързани с управлението на човешкия капитал.
.
Румяна Петрова е консултант в ТехноЛогика. Има 4 годишен опит във внедряване на системата за УЧР HeRMeS® V при български и международни клиенти от различни сектори на икономиката. Отговаря за модулите от пакети "Управление на човешкия капитал" и "Подбор" .
Занимавала се е и с анализ на добрите практики, динамиката и тенденциите в развитието на УЧР в организациите в международна бизнес школа "Трансбизнес-Е". Румяна е магистър по "Стопанско управление" и "Управление на човешките ресурси" и преподава "Информационни системи и аналитични методи в УЧР" във Философски факултет на СУ "Св. Климент Охридски".
Милен Иванов е предприемач в бизнеса с HR услуги за последните 12 години. Той е основател и част от Съвета на директорите на Horizons, основател и председател на CEO CLUB България.
Бил е регионален директор за югоизточна Европа на Джордан Шепърд Executive Search и представител на Human Synergistic Diagnostics за България.
В момента той развива технологичен стартъп за събития и вътрешна комуникация - Sponsia.
Миглена Узунова-Цекова има четиринадесет години опит в управлението на човешките ресурси. Започва кариерата си през 1997г.от тогавашната банка "Биохим" по международен проект с ABN AMRO Bank, а през 2000г. влиза в екипа на Дирекция "Управление на човешките ресурси".
От 2002г. работи в Мобилтел ЕАД. Започва като Началник отдел "Подбор и наемане на персонал", а от 2007г. е Директор "Човешки ресурси" на телекома. HR-екипът й е многократно отличаван за успешно реализирани проекти в различни функционални области на управлевнието на хора в организацията. Компанията получава признание за инвестициите си в човешкия капитал и ангажираността на служителите си от бизнес форуми, медии, организации с нестопанска цел.
Миглена Узунова-Цекова е завършила магистратура по "Английска филология" в Софийския университет, а по-късно е специализирала "Масови комуникации". Има MBA диплома от Erasmus University, Rotterdam, както и допълнителни международни квалификационни курсове в областта на управлението на човешките ресурси.
През 2008г. се сертифицира по мениджмънт програмата на School of Industrial and Labor Relations, Cornell University, USA със специалност "Стратегическо управление на човешките ресурси".
През 2008г. е избрана за член на Управителния съвет на Българската Асоциация за управление на хора, където остава два мандата. В този период успешно реализира два нови проекта – HR Академия и HR Училище за младши специалисти. От 2013г. е член на Комисията за сертифициране на HR професионалисти към Асоциацията.