9.00-9.30 |
Откриване |
Откриване |
9.00-9.30 |
|
Зала "Алфа" |
Зала "Гама" |
|
9.30-11.00 |
Панел 1 Българският пазар в регионален контекст |
Панел 1 Технологиите, без които не можем |
9.30-11.00 |
|
Модератор: Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България |
Модератор: Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато" |
|
9.30-10.00 |
Пазарни тенденции в Югоизточна Европа и мястото на България в тях |
Безконтактни и мобилни разплащания и ползите за търговците от тях |
9.30-10.00 |
|
Тобиас Шедиви, генерален мениджър "Потребителски панел" за Централна и Източна Европа, Турция, Африка и Близкия Изток, GfK и Йордан Тодоров, мениджър "Потребителски панел" в GfK България
|
Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България |
|
10.00-11.00 |
Дискусия: Успешните стратегии на Балканите – регионално VS локално |
Дискусия: Aктуални IT проекти за ритейл в региона |
10.00-11.00 |
|
Дора Стрезова, изпълнителен директор на "Данон Сердика", Мирослава Симова, изпълнителен директор на "Перно Рикар България", Деница Бачева портфолио мениджър клъстер Адриатика за ваксини - частен пазар, GSK, Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак" за България и Македония, Илиян Ковачев, създател и управляващ директор Ilyan.com |
Христина Биджекова, мениджър корпоративно планиране, "Ай Ти Инвестмънт"АД, за платформата Scoretwice; Диана Муратева, основател и представител на "Апарел Груп" (ESPRIT, Marc O'Polo) и Димитър Илиев, основател и собственик на Navtech Group за внедряване и изграждане на цялостна интегрирана информационна среда в групата компании "Апарел"; Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато", за пилотен проект: модели за анализ на потребителското поведение в "Карфур Албания". |
|
|
Задайте въпроси към участниците в панел 1, зала "Алфа" |
Задайте въпроси към участниците в панел 1, зала "Гама" |
|
11.00-11.30 |
Кафе-пауза |
Кафе пауза |
|
11.30-13.00 |
Панел 2 Потребителят отблизо |
Панел 2 Съединението прави силата |
11.30-13.00 |
|
Модератор: Владислав Танчев, управител за България на LC Waikiki |
Модератор: Боряна Генчева, главен редактор на сп. "Регал" |
|
11.30-12.00 |
Пътеводител в света на пазаруващата българка |
Обединението в търговията с бързооборотни стоки – безалтернативна стратегия за оцеляване |
11.30-12.00 |
|
Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България |
Андрей Дечев, управител и съдружник в "БГ- магазин" |
|
12.00-12.30 |
Потребителски нагласи и очаквания към клиентските програми за лоялност
|
Дискусия: Как да се съюзят хора, които се преживяват като конкуренти |
12.00-13.00 |
|
Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато"
|
|
|
12.30-13.00 |
Billa card и лоялни програми "Билла България"
|
Андрей Дечев, управител и съдружник в "БГ- магазин", Бойка Добрева, директор на дирекция "Търговия" в ЦКС, Мариян Петров, управител на ЦБА България и ЦБА Коме, Кирил Вътев, съучредител и съсобственик на "Тандем - В", Красимир Кумчев, управител на "Агропродукт Груп" и аграрен консултант, Магърдич Хулиян, инициатор, основател и председател на Националното сдружение на малките семейни ферми и преработватели и др. |
|
|
Светозар Игнатов, управление на категориите "Свеж асортимент", "Билла България" |
|
|
|
Задайте въпроси към участниците в панел 2, зала "Алфа" |
Задайте въпроси към участниците в панел 2, зала "Гама" |
|
13.00-14.00 |
Обяд |
|
|
14.00-15.00 |
Панел 3 Български vs международни марки
|
Панел 3 Добри практики |
|
|
Модератор:Таня Косева - Бошова, изпълнителен директор, "Пикадили" |
Модератор: Десислава Желева, директор "Обслужване на клиенти", GfK България |
|
14.00-14.30 |
Продуктова карта на българското потребление |
Powered by METRO: Партньорски решения в подкрепа на независимия бизнес |
14.00-14.30 |
|
Ирена Янкова,мениджър ключови клиенти от сектор "Търговия" в GfK България |
Владимир Данев, директор операции, "Метро кеш енд кери България" |
|
14.30-15.00 |
Потребителски нагласи към българските и вносни храни по места за пазаруване |
Позициониране на търговска марка - правилният микс
|
14.30 -15.00 |
|
Диньо Маджаров, директор "Изследвания", "Прагматика" (Таисия Кръстанова, мениджър изследователски проекти) |
Виктория Станчева, ПР мениджър на "Лидл България" |
|
|
Задайте въпроси към участниците в панел 3, зала "Алфа" |
Задайте въпроси към участниците в панел 3, зала "Гама" |
|
15.00-15.30 |
Кафе-пауза |
|
|
15.30-17.00 |
Панел 4 Експортна ориентация |
Панел 4 Финансов ъгъл
|
15.30-17.00 |
|
Модератор на панела: Антон Стойков, управител на "Карго-партнер" за България
|
Модератор: Владимир Данев, директор операции, "Метро кеш енд кери България" |
|
|
Динамика на българския износ на бързооборотни стоки, съпоставена с динамиката на целевите пазари |
Промоционалният пазар в България - развитие и тенденции |
15.30-16.00 |
|
Веселин Илиев, главен директор Център "Външноикономическо сътрудничество", БСК |
Роналд Луисер, CEO&партньор във FOCUSReserachSouthEast |
|
16.00-17.00 |
Дискусия: Как да изградим успешна експортна стратегия |
Ефективна ценова и промоционална стратегия: 50% по-ниски цени - двойно по-висока печалба |
16.00-16.30 |
|
Модератор на дискусията: Деян Стоименов, управляващ съдружник в "Маркетгейт"
|
Лука де Нард, лидер "Аналитично консултиране", Nielsen |
|
|
Участници: Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг", "Кауфланд България", Яни Драгов, генерален мениджър на "Смарт Капитал" и "Курабийница", Атанас Стойчев, собственик на ЕТ "Атанас Стойчев – Трейдинг", Антон Стойков, управител на "Карго-партнер" за България, Владимир Станков, управител "Булеко 2000" |
Управление на кредитния риск и вземанията в сектора на бързооборотните стоки в България Райна Миткова, управител на "ЕОС Матрикс" ЕООД и председател на Асоциацията на колекторските агенции в България
|
16.30-17.00 |
|
Задайте въпрос към участниците в панел 4, зала "Алфа" |
Задайте въпрос към участниците в панел 4, зала "Гама" |
|
|
|
|