Програма

- A +
9.00-9.30 Откриване Откриване  9.00-9.30
  Зала "Алфа" Зала "Гама"  
9.30-11.00 Панел 1 Българският пазар в регионален контекст Панел 1 Технологиите, без които не можем 9.30-11.00
  Модератор: Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България Модератор: Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато"  
9.30-10.00 Пазарни тенденции в Югоизточна Европа и мястото на България в тях Безконтактни и мобилни разплащания и ползите за търговците от тях 9.30-10.00
  Тобиас Шедиви, генерален мениджър "Потребителски панел" за Централна и Източна Европа, Турция, Африка и Близкия Изток, GfK и Йордан Тодоров, мениджър  "Потребителски панел" в GfK България

Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България  
10.00-11.00 Дискусия: Успешните стратегии на Балканите – регионално VS локално Дискусия: Aктуални IT проекти за ритейл в региона 10.00-11.00
  Дора Стрезова, изпълнителен директор на "Данон Сердика", Мирослава Симова, изпълнителен директор на "Перно Рикар България", Деница Бачева портфолио мениджър клъстер Адриатика за ваксини - частен пазар, GSK, Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак" за България и Македония, Илиян Ковачев, създател и управляващ директор Ilyan.com Христина Биджекова, мениджър корпоративно планиране, "Ай Ти Инвестмънт"АД, за платформата Scoretwice;
Диана Муратева, основател и представител на "Апарел Груп" (ESPRIT, Marc O'Polo) и Димитър Илиев, основател и собственик на Navtech Group за внедряване и изграждане на цялостна интегрирана информационна среда в групата компании "Апарел";
Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато", за пилотен проект: модели за анализ на потребителското поведение в "Карфур Албания".
 
 
  Задайте въпроси към участниците в панел 1, зала "Алфа" Задайте въпроси към участниците в панел 1, зала "Гама"  
11.00-11.30 Кафе-пауза Кафе пауза  
11.30-13.00 Панел 2 Потребителят отблизо Панел 2 Съединението прави силата 11.30-13.00
  Модератор: Владислав Танчев, управител за България на LC Waikiki Модератор: Боряна Генчева, главен редактор на сп. "Регал"  
11.30-12.00 Пътеводител в света на пазаруващата българка Обединението в търговията с бързооборотни стоки – безалтернативна стратегия за оцеляване 11.30-12.00
  Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България Андрей Дечев, управител и съдружник в "БГ- магазин"  
12.00-12.30 Потребителски нагласи и очаквания към клиентските програми за лоялност
Дискусия: Как да се съюзят хора, които се преживяват като конкуренти 12.00-13.00
   Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато"
   
12.30-13.00
Billa card и лоялни програми "Билла България"

Андрей Дечев, управител и съдружник в "БГ- магазин", Бойка Добрева, директор на дирекция "Търговия" в ЦКС, Мариян Петров, управител на ЦБА България и ЦБА КомеКирил Вътев, съучредител и съсобственик на  "Тандем - В", Красимир Кумчев, управител на "Агропродукт Груп" и аграрен консултант, Магърдич Хулиян, инициатор, основател и председател на Националното сдружение на малките семейни ферми и преработватели и др.  
  Светозар Игнатов, управление на категориите "Свеж асортимент", "Билла България"    
  Задайте въпроси към участниците в панел 2, зала "Алфа" Задайте въпроси към участниците в панел 2, зала "Гама"  
13.00-14.00 Обяд    
14.00-15.00 Панел 3 Български vs международни марки
Панел 3 Добри практики
  Модератор:Таня Косева - Бошова, изпълнителен директор, "Пикадили" Модератор: Десислава Желева, директор "Обслужване на клиенти", GfK България  
14.00-14.30 Продуктова карта на българското потребление Powered by METRO: Партньорски решения в подкрепа на независимия бизнес 14.00-14.30
  Ирена Янкова,мениджър ключови клиенти от сектор "Търговия" в GfK България Владимир Данев, директор операции, "Метро кеш енд кери България"  
14.30-15.00 Потребителски нагласи към българските и вносни храни по места за пазаруване Позициониране на търговска марка - правилният микс

14.30 -15.00
  Диньо Маджаров, директор "Изследвания", "Прагматика"
(Таисия Кръстанова, мениджър изследователски проекти)
Виктория Станчева, ПР мениджър на "Лидл България"  
  Задайте въпроси към участниците в панел 3, зала "Алфа" Задайте въпроси към участниците в панел 3, зала "Гама"  
15.00-15.30 Кафе-пауза    
15.30-17.00 Панел 4 Експортна ориентация Панел 4 Финансов ъгъл
15.30-17.00
  Модератор на панела: Антон Стойков, управител на "Карго-партнер" за България
Модератор: Владимир Данев, директор операции, "Метро кеш енд кери България"  
  Динамика на българския износ на бързооборотни стоки, съпоставена с динамиката на целевите пазари  Промоционалният пазар в България - развитие и тенденции 15.30-16.00
  Веселин Илиев, главен директор Център "Външноикономическо сътрудничество", БСК Роналд Луисер, CEO&партньор във FOCUSReserachSouthEast  
16.00-17.00 Дискусия: Как да изградим успешна експортна стратегия Ефективна ценова и промоционална стратегия: 50% по-ниски цени - двойно по-висока печалба 16.00-16.30
  Модератор на дискусията: Деян Стоименов, управляващ съдружник в "Маркетгейт"
Лука де Нард, лидер "Аналитично консултиране", Nielsen  
  Участници: Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг", "Кауфланд България", Яни Драгов, генерален мениджър на "Смарт Капитал" и "Курабийница", Атанас Стойчев, собственик на ЕТ "Атанас Стойчев – Трейдинг", Антон Стойков, управител на "Карго-партнер" за България, Владимир Станков, управител "Булеко 2000" Управление на кредитния риск и вземанията в сектора на бързооборотните стоки в България
 Райна Миткова, управител на "ЕОС Матрикс" ЕООД и председател на Асоциацията на колекторските агенции в България
 16.30-17.00
   Задайте въпрос към участниците в панел 4, зала "Алфа"  Задайте въпрос към участниците в панел 4, зала "Гама"  
     

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Анета
Миленова
Marketing coordinatorБилла България

Станко
Йорданов
управителVia Post

Мария
Коларова
Търговски директорПени Маркет България ЕООД

Петя
Балабанова
Мениджър ПроектиcQuest Research and Consulting

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Партньори