Партньори
GLOBUL предоставя на своите клиенти пълния спектър от телекомуникационни услуги: мобилни, фиксирани и пренос на данни, за да гарантира свобода и удоволствие от общуване без ограничения. Към края на юни 2012 г. GLOBUL има 4,4 милиона потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,27% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 93,71% от населението на страната. Компанията предлага своите продукти и услуги в над 430 търговски обекта в страната и непрекъснато инвестира в иновативни решения, за да отговори на постоянно променящите се нужди на клиентите.
www.globul.bg
.
Шведската общност за устойчив бизнес в България е инициатива на Шведския търговски съвет в България и стартира на 18-ти ноември 2011. Общността подкрепя и насърчава идеите за отговорен и устойчив начин за правене на бизнес в България, като се ръководи от опита и добрите практики на местните партньори и представителства на шведски компании. Членовете на Общността се обединяват около принципи, които са в четири основни сфери:
• Принципа за правата на човека
• Принципа за трудови норми
• Принципа за околната среда
• Принципа за борба с корупцията
Общността функционира като платформа за обмен и разпространение на добри практики, както между членовете на Общността, така и с външни партньори.
Членове на Общността са: Atlas Copco Lifton, Ericsson Telecommunications Bulgaria, Ikea, Ognyanovo K, Saab International, Systemair, Volvo Bulgaria.
www.swedishtrade.se
NESTLÉ е най-голямата компания за храни и напитки, лидер в областта на балансираното хранене и активния начин на живот. На българския пазар компанията стъпва през 1994г. и понастоящем Нестле България АД е един от най-големите стратегически инвеститори в хранително-вкусовата индустрия в страната. Нестле България разполага с две фабрики: за производство на шоколадови изделия и бисквити – в София и за сладолед – във Варна.
Компанията предлага на българския потребител широка гама продукти: шоколадови изделия и бисквити, кафе и кафе напитки, кулинарни продукти, сладоледи, бебешки и детски храни, храни за домашни любимци и брандирани решения за топли и студени негазирани напитки - иновативни и цялостни предложения за бизнеса.
Портфолиото на компанията на българския пазар включва широката гама от шоколадови продукти и бисквити с местни и международни марки – шоколадови десерти KIT KAT и LION, бонбони: NESTLÉ, After Eight, Таралежки, Простор, вафли МУРА, бисквити Житен Дар, аериран шоколад LZ, шоколади NESTLÉ и Кума Лиса; кулинарни продукти MAGGI, напитки под стратегическата марка NESCAFÉ, също COFFEE-MATE и прахообразните млека NIDO, сладоледи MAGNUM, BOSS, NIRVANA, и др., зърнени закуски NESTLÉ Fitness, Nesquik и др., храни за домашни любимци с марките FRISKIES, PURINA и др. Бебешките и детските храни са обхванати от бизнеса Nestlé Nutrition, а брандираните решения за топли и студени негазирани напитки - иновативни и цялостни предложения за бизнеса - са в бизнеса Nestlé Professional.
За почти две десетилетия Нестле България се наложи не само като сериозен инвеститор и производител на българския пазар, но и като социална отговорна компания, подкрепяща множество обществено значими каузи и показваща устойчивост на своя модел за правене на бизнес - Създаване на Споделена Стойност (Creating Shared Value), като така създава стойност както за своите акционери, така и за българското общество.
www.nestle.bg
We’re not dreaming of a green office. We’ve been working on it since the day we started.
Още с представянето на първия ECOSYS принтер през 1992 г., KYOCERA доказва капацитета сина новатор. По онова време устойчивото развитие все още е по-скоро в сферата на обсъжданите теми, отколкото на конкретните действия. Протоколът от Киото, например, е приет 5 години по-късно, а влиза в сила едва 13 години след това. През цялото това време KYOCERA е доставчик на принтери, съобразени с принципите за опазване на околната среда.
Още от основаването на компанията през 1959 г. устойчивото развитие заляга като основен принцип на корпоративната философия на корпорацията KYOCERA. Разработката на екологични принтери отговаря на целта на фирмата да намали човешкото влияние въру планетата и по важност се нарежда до други също така забележителни екологични постижения като производството и приложението на фотоволтаични клетки.
С решенията на KYOCERA компаниите работят по-отговорно благодарение на:
- Компонентите с дълъг живот за оптимизиране на печата
- Минимизирането на изразходваната енергия, хартия и други ресурси
- По-малко отпадъци в резултат на технологията ECOSYS и възможността за рециклиране на хардуера
Технологията ECOSYS e въведена на българския пазар през 1997 г. от Контракс EАД.
http://www.kyoceradocumentsolutions.eu/index/environment.html
.
Телерик АД е високотехнологична българска компания и водещ световен доставчик на решения за разработка на настолни, уеб-базирани и мобилни приложения и за автоматизирано тестване, управление на проекти, изготвяне на доклади, както и на система за управление на съдържание и на интегрирана среда за платформено-независима разработка на мобилни приложения.
В компанията работят близо 700 висококвалифицирани специалисти в 11 офиса в цял свят. Телерик има над 100 000 клиенти, сред които са повечето организации в списъка "Fortune 2000", както и водещи образователни, държавни и неправителствени институции в 94 държави по света.
Телерик АД е носител на много световни награди и е отличена сред най-добрите работодатели в Централна и Източна Европа за 2007, 2008, 2009 и 2010 г. Компанията е и работодател №1 за България за 2007 г. и 2010 г.
Телерик АД организира "Академията на Телерик", която предоставя на бъдещи млади софтуерни инженери безплатно качествено професионално обучение, което комбинира съвременни практически умения и теоретични знания, нужни за успешен кариерен старт в софтуерната индустрия.
www.telerik.com/careers
"Дънди Прешъс Металс Инк." е канадска международна минна компания, чиято дейност обхваща придобиване, проучване, разработка и експлоатация на находища на ценни метали.
В България Дънди Прешъс Металс осъществява дейността си чрез дъщерните си дружества "Челопеч Майнинг" ЕАД, което разработва медно-златното находище "Челопеч" и "Болкан Минерал енд Майнинг" ЕАД, което търси и проучва златоносни руди.
Компанията извършва и проучвателни дейности на територията на Сърбия и разработва находища за злато, мед и цинк в Армения.
www.dundeeprecious.com
.
Българо-Скандинавската Търговска Камара е сдружение с нестопанска цел, създадено с основната задача да насърчава и подпомага търговските и икономическите взаимоотношения между България и скандинавските страни (Дания, Исландия, Норвегия, Финландия и Швеция). Основната мисия на асоциацията е да играе ролята на връзка между скандинавските компании с българските държавни и местни институции и бизнес обществото като цяло. Сдружението е създадено през 2009 като "разрастване" на Българо-Шведската Търговска Камара и към момента наброява около 70 членове.
www.bg-nord.org
.
Фондация Лале насърчава социалната отговорност в българското общество и стимулира сътрудничеството между гражданското общество, бизнеса, националните и местни власти с цел подобряване качеството на живот и възможностите за развитие на хората в България като:
- Генерира социални инвестиции от частни лица, бизнеса и публични и частни източници на финансиране;
- Предоставя финансова и техническа подкрепа на граждански организации, които работят за удовлетворяване на социални нужди на обществото на национално ниво;
- Допринася за ефективността, устойчивостта и многообразието на социални програми в България чрез отпускане на целево безвъзмездно финансиране;
- Посредничи чрез предоставяне на професионални съвети, консултации, оценка, наблюдение и проследяване изпълнението на проекти и програми;
- Насърчава прозрачност, отговорност и професионализъм чрез придържане към високи етични стандарти;
- Работи в сътрудничество с други граждански организации на национално и местно ниво за развитие на социалната отговорност и устойчивостта на гражданския сектор в България.
Фондация Лале е инвестирала близо 13 милиона лева в реализирането на повече от 700 проекта на български граждански организации, пряко насочени към добруване на хората.
http://www.tulipfoundation.net
PRoPR Агенция е бутикова консултанска компания, която осигурява високо професионални услуги в сферата на комуникациите и връзките с обществеността. Агенцията залага на личната връзка и дългосрочното партньорство. Това дава възможност да се вниква в дълбочина в индивидуалните особености на всеки отделен случай и да бъде създадена напълно различна и персонифицирана дългосрочна комуникационна стратегия за всеки един партньор.
Връзките с медиите са областта, в която PRoPR е в стихията си. Една от причините е биографията на някои от основните членове на екипа. Основател и генерален мениджър на Агенцията е Ивет Добромирова.
PRoPR покрива широк спектър от услуги в областта на корпоративната комуникация, кризисната комуникация, онлайн комуникация, корпоративна социална отговорност и др.
pr-o-pr.com
Special Events Group е новата марка на добре известните лидери в областта на събитията. Тя включва Kongresstechnik (осигуряване на техническо оборудване) и Scenio (занимаваща се със сценичен дизайн и изработка на сцени), които са вече много популярни на пазара, както и новите фирми - Next Level (отдаване под наем на мебели за специални събития) и Novo 20 (подготовка на събития, пост-продукция , 3D и вътрешен дизайн).
www.ktbg.bg
.