The battle for the consumer
We believe, that we shall find them, if we take a look at the consumer.
How does he think? How much does he change his habits? What happens to his income? How does he choose to distribute and spend them? Does he save and from what? How to attract, impress and keep him? How can we make him to switch from saving to spending? How does he act as a buyer and how as a consumer? Where do those two roles merge? And what has to be the agenda in the current debate on market power of the retail chains and the attempt to regulate and balance it with the producers?
For us the market power lies with the buyer-consumer. And knowing him is the basis of successful market strategies.
Because of all this the topic of Retail in Detail 2012 is "The battle for the consumer"
The conference, which Regal magazine and GfK Bulgaria organise for seventh year, traditionally will be split in two parallel programmes. This year one will be about B2C and the other about the B2B aspects of the battle. The horizontal division of the agenda will remain "theories" and "practice". Our goal is to develop further RiD as the most significant event in the FMCG sector in Bulgaria. We'd like to make it the best place for meetings and contacts in the sector. We have set aside more time and space, so you can network during the conference. You can use the familiar model for organising your business meetings on the event's website. At a later stage we shall announce if within the programme we shall conduct an open discussion on "Consumers vs. Buyers", as is our idea.
We wait for you on October 25 in Kempinski Hotel Zografski, Sofia
People registered for business meetings
Todor
VajarovCEO KATECH Dr.Kalev technology,Bulgaria
Мария
БояджиеваAccount ManagerACNielsen Bulgaria
Hans
JörgensenCEOAHT cooling systems, Austria
Ангел
ГеоргиевERP ConsultantLLP Dynamics
Retail In Detail 2011
Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.
Retail In Detail 2010
Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.
Retail In Detail 2009
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...
От събитието
презентации & снимкиMore of Retail in Detail |