RID 2016
Retail in Detail е първото специализирано събитие за бизнеса с бързооборотни стоки в България.
За своето над десетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCGтърговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло. Конференцията се организира съвместно от "Регал", специализирано издание за FMCG бизнеса на "Икономедиа" и института за маркетингови изследвания GfK България.
Целта на събитието е да отразява ключови въпроси, които вълнуват производителите, търговците, дистрибуторите, законодателите, регулаторите и анализаторите в сектора. На Retail in Detail по традиция можете да научите кои са най-актуалните глобални тенденции в ритейла, кои са най-работещите бизнес практики в международен мащаб и в България, как изглеждат явленията и пазарите, представени в цифри и данни.
Основни акценти в програмата:
connected partners - собствени марки, логистика, търговци/производители
connected markets - пазарите в Сърбия, Македония, Румъния
connected data - развитието на технологиите
connected consumers - нагласи на потребителите
connected with society - видове корпоративна социална отговорност
Аудитория:
Позиция
висш мениджмънт (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията:
Производители
Търговска верига
Търговия и дистрибуция
Изследователски агенции
Браншови организации/ фондации
Софтуерни компании
Финансови и банкови услуги
Консултанска дейност
Оборудване
Дата и място
25 октомври, София Ивент Център
Такса за регистрация
Ранна регистрация (до 21 септември включително)
единична цена - 160 лв. без ДДС
остъпка за двама - 10%
отстъпка за 3 и повече - 15%
Редовна регистрация
единична цена 250 лв. без ДДС
остъпка за двама - 10%
отстъпка за 3 и повече - 15%
За своето над десетгодишно съществуване форумът се утвърди като най-значимата платформа за обмяна на опит и контакти не само за FMCGтърговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло. Конференцията се организира съвместно от "Регал", специализирано издание за FMCG бизнеса на "Икономедиа" и института за маркетингови изследвания GfK България.
Целта на събитието е да отразява ключови въпроси, които вълнуват производителите, търговците, дистрибуторите, законодателите, регулаторите и анализаторите в сектора. На Retail in Detail по традиция можете да научите кои са най-актуалните глобални тенденции в ритейла, кои са най-работещите бизнес практики в международен мащаб и в България, как изглеждат явленията и пазарите, представени в цифри и данни.
Основни акценти в програмата:
connected partners - собствени марки, логистика, търговци/производители
connected markets - пазарите в Сърбия, Македония, Румъния
connected data - развитието на технологиите
connected consumers - нагласи на потребителите
connected with society - видове корпоративна социална отговорност
Аудитория:
Позиция
висш мениджмънт (търговски, финансов директор), среден мениджмънт, бранд мениджъри, собственици, съдружник, CEO (изпълнителен директор, управител)
Тип на организацията:
Производители
Търговска верига
Търговия и дистрибуция
Изследователски агенции
Браншови организации/ фондации
Софтуерни компании
Финансови и банкови услуги
Консултанска дейност
Оборудване
Дата и място
25 октомври, София Ивент Център
Такса за регистрация
Ранна регистрация (до 21 септември включително)
единична цена - 160 лв. без ДДС
остъпка за двама - 10%
отстъпка за 3 и повече - 15%
Редовна регистрация
единична цена 250 лв. без ДДС
остъпка за двама - 10%
отстъпка за 3 и повече - 15%
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Боян
РашевУправляващ партньорДенкщат България ООД
Павел
ПенчевПрокуристЕконт Експрес ООД
Ina
IzovaMarketing Project Manager eMAG.bgeMAG
Miroslava
GeorgievaDivision Manager Consumer ExperiencesGfK