Бъдещето на ритейла: Успешни стратегии за електронна търговия
Първата годишна конференция "Бъдещето на ритейла: Успешни стратегии за електронна търговия" има амбицията да се превърне във водещо събитие, което да се фокусира върху най-важните тенденции в развитието на електронната търговия и дигиталните иновации.
Новите технологии променят ежедневно потребителските навици и моделите на пазаруване. В резултат на това все по-голям брой предприемачи пренасят своя бизнес и онлайн, а водещи ритейл търговците се обръщат към интернет в търсене на нови клиенти и нови начини да растат.
Конференцията ще представи практически съвети и ще покаже ценен опит, както за тези, които вече използват новите технологии в своя бизнес, така и за всички останали, които тепърва ще изграждат своето място в електронната търговия.
Аудитория: 250+ участници
търговски компании
търговци на дребно
дигитални иноватори
бранд мениджъри
маркетинг, реклама, ПР, проучвания
експерти бизнес развитие
производители
Кога и къде
14 април 2016, София Ивент Център
Уъркшоп 1: "3 Основни стъпки за стартиране на онлайн магазин"
Основните теми са:
- избор на подходяща платформа
- дефиниране на инвентара и ценообразуване
- излизане на пазара и маркетиране
Модератори:
Петър Илиев, главен технически директор и управляващ директор, CloudCart Bulgaria
Ивелина Манова, управляващ директор, Accella Digital
Всеки участник ще получи БОНУС – 6-месечен абонаментен план за CloudCart’s Advanced и ваучер на стойност от 90 лв за Google AdWords
Продължителност: 1 час и 30 минути
Уъркшоп 2: Google Brandlab
Основната тема ще бъде решенията, които Google предлага за това как да се създават онлайн стратегии и как продуктите на Google са свързани с дигиталния маркетинг
Модератор:
Николай Бонев, главен стратег, Google България
Продължителност: 1 час и 30 минути
*Уъркшопите са част от конференцията и достъпът до тях е безплатен. Регистрацията е затворена, защото местата са изчерпани.
-----------------------
Ранна цена за регистрация преди 13 март: 120 лв без ДДС
Регистрация след 13 март: 180 лв без ДДС
Новите технологии променят ежедневно потребителските навици и моделите на пазаруване. В резултат на това все по-голям брой предприемачи пренасят своя бизнес и онлайн, а водещи ритейл търговците се обръщат към интернет в търсене на нови клиенти и нови начини да растат.
Конференцията ще представи практически съвети и ще покаже ценен опит, както за тези, които вече използват новите технологии в своя бизнес, така и за всички останали, които тепърва ще изграждат своето място в електронната търговия.
Аудитория: 250+ участници
търговски компании
търговци на дребно
дигитални иноватори
бранд мениджъри
маркетинг, реклама, ПР, проучвания
експерти бизнес развитие
производители
Кога и къде
14 април 2016, София Ивент Център
Уъркшоп 1: "3 Основни стъпки за стартиране на онлайн магазин"
Основните теми са:
- избор на подходяща платформа
- дефиниране на инвентара и ценообразуване
- излизане на пазара и маркетиране
Модератори:
Петър Илиев, главен технически директор и управляващ директор, CloudCart Bulgaria
Ивелина Манова, управляващ директор, Accella Digital
Всеки участник ще получи БОНУС – 6-месечен абонаментен план за CloudCart’s Advanced и ваучер на стойност от 90 лв за Google AdWords
Продължителност: 1 час и 30 минути
Уъркшоп 2: Google Brandlab
Основната тема ще бъде решенията, които Google предлага за това как да се създават онлайн стратегии и как продуктите на Google са свързани с дигиталния маркетинг
Модератор:
Николай Бонев, главен стратег, Google България
Продължителност: 1 час и 30 минути
*Уъркшопите са част от конференцията и достъпът до тях е безплатен. Регистрацията е затворена, защото местата са изчерпани.
-----------------------
Ранна цена за регистрация преди 13 март: 120 лв без ДДС
Регистрация след 13 март: 180 лв без ДДС