Лектори
партньор и член на управленския екип, Hostettler, Kramarsch & Partner
Д-р Йенс Уве Крамер се присъединява към Hostettler, Kramarsch & Partner като партньор и член на управленския екип през септември 2012 г.
След като завършва социални науки (специализирайки емпирични социални изследвания) в Хумболтовия университет в Берлин и след научната му работа в Изследователския център по социални науки в Берлин, той започва консултантската си кариера като съдружник в консултантска фирма, специализирайки в управление на възнагражденията. В началото на новото хилядолетие се насочва към консултиране в областта на международния HR мениджмънт и работи за глобална консултантска компания в Дюселдорф и Брюксел.
От 2005 г. насам Йенс Уве Крамер заема различни позиции в сферата на управлението на човешките ресурси в Deutsche Telekom и T-Mobile International, където отговаря за Западна и Югоизточна Европа. През 2010 се присъединява към SAP като Глобален ръководител за възнагражденията на висшия мениджмънт (Global Head of Executive Rewards) и отговаря за възнагражденията на членовете на управителния съвет и висшия мениджмънт в групата.
Йенс Уве Крамер е автор на многобройни специализирани статии в областта на управление на възнагражденията, включително за заплатите в Източна Европа и търговски организации.
Vice President HR Commercial and Global, KLM & Air France
Лукас ван Веес, МВА, МВТ има бакалавърска степен по туризъм и отдих (от Университета в Бреда) и магистърски степени по социални науки (от Университета в Тилбург), телекомуникации (от Техническия университет Делфт) и бизнес науки ( от IMD бизнес училище в Лузана). Работил е за Philips, Shell и KPN на HR, мениджърски и търговски позиции. От 2001 г. е Vice President HR Commercial and Global в KLM, които през 2004 г. се сливат с Air France.
Ван Веес е съавтор или редактор на четири книги и е публикувал няколко (международни) статии за Personnel Journal, International Journal of Career Management и Journal of Management Development. Неговата част от European book, описваща HR практики в 13 европейски страни, е публикувана в края на 2008 г. от Routledge, Taylor & Francis (ISBN 978-0-415-44761-4).
Лукас ван Веес е член на Борда на Холандската асоциация за управление на персонала (NVP) и, от страна на NVP, е делегат в Европейската асоциация за управление на персонала (EAPM), където членуват 28 европейски HR асоциации. Бил е също председател на журито на първите Европейски HR награди на EAPM.
.
директор "Мениджърски възнаграждения, администриране на персонала и данъци", KPMG, Великобритания
Рупал Пател се присъединява към лондонския офис на KPMG през септември 2012 и отговаря за мениджърските възнаграждения в рамките на консултантската практика по възнагражденията. Тя е опитен професионалист, ориентиран към изпълнението и постигането на търговски резултати. Има повече от 10 години опит, натрупан като консултант и вътрешен специалист. Клиентите й включват както регистрирани, така и нерегистрирани на фондовата борса глобални компании с фокус върху финансовите услуги. Рупал Пател има задълбочени познания относно най-добрите практики във всички области на системите за възнаграждение.
Преди да се присъедини към KPMG Рупал е била част от екипа за възнагражденията в The Royal Bank of Scotland Group plc, където е работила във всички области на системите за възнаграждения. Тя е консултирала различни заинтересовани страни, включително Комитетът по възнагражденията по отношение на външните въздействия върху глобалната политика по възнагражденията на Royal Bank of Scotland с основен фокус законовите разпоредби, но също така правителствената политика, медиите и заинтересованите страни. Тя е била отговорна за осигуряването на техническа подкрепа и консултиране на екипа за глобални възнаграждения относно управление и формиране на възнагражденията, придобивките и осигуряване на съответствие със законовите разпоредби, като същевременно е съблюдавала за запазване на ефективността и пазарната ориентираност на структурата на възнагражденията.
Преди това Рупал е била Старши мениджър в екипа за Възнаграждения във финансовите услуги в PricewaterhouseCoopers, където е консултирала глобални организации за финансови услуги относно формирането на възнагражденита и бонусните системи.
Рупал е завършила Математика и има магистърска степен по Управление на човешките ресурси. Тя е член на Chartered Institute of Personnel & Development и на Асоциацията на данъчните специалисти.
ръководител на отдела за консултации по възнагражденията, Pedersen & Partners, Виена
Конрад Прамбьок е ръководител на отдела за консултации по възнагражденията в Pedersen & Partners. Базиран във Виена, Австрия, той отговоря за консултиране на компаниите относно всички аспекти на възнагражденията, включително предоставянето на актуална пазарна информация за нивата на заплатите и бонусните схеми за всички индустрии и региони.
Преди да се присъедини към компанията, Прамбьок е заемал няколко ръководни позиции в международни консултантски фирми. Започва кариерата си в германска консултантска компания, работейки в областта на управленското консултиране, а по-късно в австрийския бизнес клон за консултиране в сферата на възнагражденията. През следващите 7 години работи в една от най-добрите австрийски компании за подбор като ръководител на отдела за консултиране по възнагражденията. Той е бил отговорен за всички международни дейности по консултиране относно възнагражденията и е разработил и поддържал международна база данни за възнагражденията в 40 държави.
Конрад Прамбьок има докторска степен по право от Виенския университет.
Освен родния му немски език, говори свободно английски език и има добри основни познания по френски и испански език.
.
изпълнителен директор, Entalent
Борислав Игнатов е изпълнителен директор на Entalent от 2009 г. Преди да основе компанията, той е работил в областта на потребителските продукти. След десет години в сектора на бързооборотните стоки Игнатов се присъединява към екипа на ACE HR Services, първоначално като мениджър "Маркетинг и продажби". По-късно става изпълнителен директор на компаниите Soft Skills Solutions и Teambuilding Adventures.
Борислав Игнатов е магистър по електронна техника и технологии от Техническия университет в София. Има магистърска диплома по бизнес администрация от Нов български университет. Докторант е в катедра "Лидерство" на Военна академия "Г.С.Раковски".
Игнатов е носител на наградата на БАУРЧР за най-добър проект за обучение и развитие за 2010 г. Преподавал е в HR академията на БАУРЧР по темите "Управление на таланта" и "Развитие на лидерството". Бил е лектор в майсторските класове на BBLF и почетен лектор на Junior Achievement® Bulgaria.
.
управляващ съдружник за България и Македония, AIMS Human Capital
Мария Шишкова e управляващ съдружник за България и Македония на AIMS Human Capital - консултантска компания в сферата човешките ресурси и директен подбор за високи управленски длъжности. От 1995 г. компанията провежда проучване на нивата и политиките на възнаграждение, създадено специално за българския пазар.
Шишкова управлява AIMS от създаването на организацията през 1994 г. Тя е специалист в сферата на възнагражденията и допълнителните придобивки, човешките ресурси и подбора за управленски длъжности, коучинга, оценката и развитието на таланта, обученията за лидерски умения, както и индивидуалното и екипно развитие. Има дългогодишна експертиза също в областта на лидерството, търговските умения, обслужването на клиенти, работата в екип.
Завършила е специализирана програма по Coaching към Corporate Coach University, Далас, САЩ, и "Приложна икономика" в университета Delaware в САЩ. Магистър е по английска филология от СУ "Св. Климент Охридски".
Мария Шишкова е активен бизнес професионалист и от 2007 г. ръководи две от най-уважаваните професионални организации в България - Форум на българските бизнес лидери (www.bblf.bg) и Българската асоциация на управленските консултантски организации (www.bamco.bg). Тя е била член на Борда на директорите на Американската търговска камара в България (www.amcham.bg) в продължение на три мандата.
директор "Човешки ресурси, правни и административни въпроси", "Челопеч Майнинг" ЕАД
Петя е магистър по право от Софийския Университет"Св. Cв.Климент Охридски". Специализирала е английско търговско право в Лондон, Великобритания по програма на Британски Съвет, България. Предстои да се дипломира като Магистър по Бизнес администрация от ЕМВА програма на University of Sheffield, Великобритания с магистърска теза на тема "Готовността за промяна в "Челопеч Майнинг".
Петя започва работа в миннодобивната компания "Челопеч Майнинг" ЕАД през 1998 г. По време на дългогодишната си дейност като главен юрисконсулт и член на Съвета на директорите участва в процесите на приватизация, придобиване на концесионни права за находище "Челопеч", както и във всички значими за развитието на дружеството проекти и инициативи.
Като Директор "Човешки ресурси, правни и административни въпроси" от началото на 2011 г.,Петя ръководи дирекция, която обединява отделите "Човешки ресурси и администрация", "Правен" и "Охрана и сигурност". На тази позиция, тя работи активно за изграждане на мотивиран и ангажиран екип от служители, желана и сигурна работна среда. Едно от големите професионални предизвикателства на Петя е наскоро приключилият проект за оценка на длъжности и разработване на структура на заплащане, обхващащ всички дружества на канадската компания "Дънди Прешъс Металс" Инк., собственик на "Челопеч Майнинг" ЕАД.
.
кънтри HR мениджър на Hewlett Packard за България
Зорница Янкова е кънтри HR мениджър на Hewlett Packard за България от юни 2011г. На тази позиция тя отговаря за двете поделения на HP в България - HP Bulgaria GTM и HP Global Delivery Bulgaria Center, които имат повече от 3800 служители на различни позиции.
Зорница има магистърска степен по организационна психология и е сертфицирана от Обществото по управление на човешките ресурси(Society of Human Resources Management) в САЩ, като получава сертификат за старши професионалист в сферата на човешките ресурси (Senior Professional in Human Resources Certification) през 2005 г. Била е успешно ресертифицирана през 2008 и 2011 г.
Зорница има повече от 12 години опит в областта на човешките ресурси. Тя започва кариерата си в България като мениджър "Човешки ресирси" във VM Finance group през 1999 г. Допълнителен опит придобива като HR мениджър в OMV и Melexis. Била е отговорна за планиране на работната сила, привличане, развитие и управление на таланти, системи за възнаграждения и придобивки, отношения със служителите.
През 2005 г. Зорница заминава за САЩ, където работи като бизнес аналитик за Autodesk, ръководейки проекти за оптимизиране на човешките ресурси и повишаване на ефективността. През 2009 г. се връща в България и заема позицията директор "Човешки ресурси" за Югоизточна Европа.в Аурубис.
Зорница е член на Обществото по управление на човешките ресурси в САЩ (SHRM), Асоциацията за човешки ресурси на Северна Калифорния (NCHRA) и Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР).
Има силен интерес в областите развитие на човешките ресурси, коучинг и менторство, повишаване на ефективността.
корпоративен мениджър "Човешки ресурси", ВМ Финанс груп
Верка Алексиева е корпоративен мениджър "Човешки ресурси" на "ВМ Финанс груп" - акционерно дружество, което интегрира в структурата си компании от девет различни сфери. Алексиева ръководи отдел "Управление и развитие на човешките ресурси" от 2009 г.
Верка Алексиева е сертифициран член на CIPD.
Завършила е "Стопанско управление" в УНСС и "Европейска бизнес администрация" в Университета в Хъмбърсайд и Линкълншиър (Великобритания).
Има 15-годишен професионален опит в областта на управлението и развитието на човешките ресурси. Заемала е мениджърски позиции в тази сфера в "Юмикор мед" (1997-2004 г.) и в Българска телекомуникационна компания (2004- 2009 г).
управител на "АВС детски център"
Росица Иванова е управител на "АВС детски център" от неговото създаване през януари 2008 г.
Има педагогически опит в работата с мултинационални клиенти от 1997 г. насам.
Завършила е "Предучилищна педагогика" в Югозападния университет в Благоевград и "Международни икономически отношения" в УНСС, София.
Повече от 10 г. е избирана за базов учител на СУ "Св. Климент Охридски", с чиито преподаватели работи и в момента.
Прeминала е курс на обучение към Американската обучителна академия "Монтесори".
.
мениджър "Човешки ресурси", TESY
Христо Стоянов има повече от 20 години опит в областта на управлението и развитието на човешките ресурси, голяма част от които като ръководител направление. През последните 12 години е заемал позиции в производствени фирми, като от 2003г. е мениджър "Човешки ресурси" в "ТЕСИ".
Има висше образование и е дипломиран инженер по изчислителна техника. Завършил е допълнителни сертификационни курсове в областта на мениджмънта и управление развитието на човешките ресурси. Притежава пълен сертификат УРЧР – ИСП към БАУРЧР, 2006г., както и GCDF сертификат – кариерен консултант, 2007г.
От 2000 г. е член на БАУРЧР, а през 2003 -2010г. е член на Управителния съвет. Награден е с награда на БАУРЧР за "Утвърждаване на професията" – 2002г.
мениджър "Човешки ресурси", "ЕСАБ Електроди"
Десислава Жекова е Мениджър Човешки Ресурси в "ЕСАБ Електроди" АД от началото на 2009 г. Работата й обхваща всички аспекти на управлението на ЧР. Десислава вярва, че системата на възнагражденията е много съществен елемент от цялостната политика на компанията и я обвързва с постигането на бизнес целите на организацията от една страна и с всички останали аспекти на управлението на персонала, от друга страна. Притежава опит в сферата на ЧР от 2001 г. насам в български и международни компании.
Завършила е магистратура по психология в СУ "Кл. Охридски". Предстои й дипломиране в магистърска степен по управление и развитие на ЧР в Нов Български Университет.
Търси баланса между традицията и промяната на практиките в компанията и е благодарна, че работата й в "ЕСАБ Електроди" й дава възможност да участва в управлението на промяната на организацията и й поставя нови и все по-предизвикателни цели.
продуктов мениджър, ConsulTeam Human Capital Bulgaria
Стела Димитрова има магистърска степен по финанси и маркетинг от Икономическия университет във Варна. От 2007 г. тя работи в екипа, който осъществява Проучването на възнагражденията и стимулите в България по методология на Mercer, а от 2010 г. ръководи проекта като цяло.
Стела Димитрова участва в консултантски проекти, свързани с оценка на длъжностите, профили на длъжността, бонусни схеми, оценка на представянето, структура на възнаграждението, проучване на удовлетвореността и др.
Тя е сертифициран експерт по системата за психометричен анализ "Томас Интернешънъл".