С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
Вестник "Капитал" е най-силната бизнес марка в България

Галя Прокопиева с наградата на "Капитал"

Фотограф: Капитал

Вестник "Капитал" е най-силната бизнес марка в България

Бисер Боев получава наградата на "Икономедиа"

Фотограф: Цветелина Ангелова

Вестник "Капитал" бе отличен като лидер в България след проведено независимо проучване.

На 2 април, на галавечеря в Централния военен клуб в София бяха раздадени първите за България отличия Business Superbrands.


Изборът и оценяването на брандовете е универсален за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Business Superbrands Bulgaria, и чрез представително гласуване в Интернет на широк кръг от бизнес професионалисти.
Членовете на борда не получават материално възнаграждение, не оценяват марка, с която са свързани, нито брандове на свои конкуренти.

Участниците в интернет гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнес-бранд - качествени продукти/услуги - 82,2 на сто; отлична репутация -62,7 на сто; висококвалифициран персонал - 60,8 на сто; високо ниво на познаваемост - 60,8 на сто; финансова стабилност - 55,4 на сто; иновативни продукти и услуги - 52,4 на сто; силен медиен профил - 41,3 на сто; корпоративна социална отговорност - 30,4 на сто; интернационално присъствие - 29,5 на сто; силна изследователска програма - 24,7 на сто.

"Икономедиа" АД също получи награда за Business Superbrand. 

За "Капитал" това е второ отличие, след като в края на 2006 година влезе в първата класация на Superbrands, в който бяха представени най-силните брандове в България в сферата на потребителските стоки и услуги.

Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга.

Тя отличава и популяризира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар.  
Информация за 52 от най-силните бизнес брандове в България е събрана в първата енциклопедия на Business Superbrands.
Изданието е част от глобалната програма Superbrands, която се провежда в 83 държави и представя водещите марки на различните национални пазари и добрите бизнес практики.

Бюлетин събития

Бюлетин за събитията на Икономедиа:

Абонамент