Галя Прокопиева с наградата на "Капитал"
Фотограф: Капитал
Бисер Боев получава наградата на "Икономедиа"
Фотограф: Цветелина Ангелова
Вестник "Капитал" бе отличен като лидер в България след проведено независимо проучване.
На 2 април, на галавечеря в Централния военен клуб в София бяха раздадени първите за България отличия Business Superbrands.
Изборът и оценяването на брандовете е универсален за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Business Superbrands Bulgaria, и чрез представително гласуване в Интернет на широк кръг от бизнес професионалисти.
Членовете на борда не получават материално възнаграждение, не оценяват марка, с която са свързани, нито брандове на свои конкуренти.
Участниците в интернет гласуването са степенували решаващите фактори за успешен бизнес-бранд - качествени продукти/услуги - 82,2 на сто; отлична репутация -62,7 на сто; висококвалифициран персонал - 60,8 на сто; високо ниво на познаваемост - 60,8 на сто; финансова стабилност - 55,4 на сто; иновативни продукти и услуги - 52,4 на сто; силен медиен профил - 41,3 на сто; корпоративна социална отговорност - 30,4 на сто; интернационално присъствие - 29,5 на сто; силна изследователска програма - 24,7 на сто.
"Икономедиа" АД също получи награда за Business Superbrand.
За "Капитал" това е второ отличие, след като в края на 2006 година влезе в първата класация на Superbrands, в който бяха представени най-силните брандове в България в сферата на потребителските стоки и услуги.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга.
Тя отличава и популяризира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар.
Информация за 52 от най-силните бизнес брандове в България е събрана в първата енциклопедия на Business Superbrands.
Изданието е част от глобалната програма Superbrands, която се провежда в 83 държави и представя водещите марки на различните национални пазари и добрите бизнес практики.