Икономедиа създава събития на ключови за бизнеса теми под бранда на Капитал и Дневник
От края на 2005 година Икономедиа предлага още една платформа за успешна комуникация между бизнеса и институциите, между бизнеса и чуждите инвеститори, между бизнеса и бизнеса.
Аудиторията на събитията под бранда на Капитал и Дневник се състои от изпълнителни директори, управляващи съдружници и мениджъри на водещите компании в България. Конференциите по ключови теми от различните бизнес индустрии са възможност за обмяна на идеи, стратегически опит, иновативни решения, както и за създаване на широк кръг от контакти.
Участниците в събитията, организирани от Икономедиа, получават анализи и прогнози от първа ръка, а също и последните пазарни тенденции за различните бизнес сектори.
Програмата на всяка конференция се разработва след задълбочено проучване и срещи с представители на съответния сектор, така че да е максимално точна и полезна. Високото ниво на събитията се дължи не само на удачно фокусираните теми, но и на прецизния избор на лектори - представители на международни и български компании, създали печеливши бизнес модели.
Събитията на Икономедиа
Лари Хофман на Marketing Innovation Forum 2007
Календар
Пн | Вт | Ср | Чет | Пет | Съб | Нед |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |