Партньори
Европейската комисия е изпълнителният орган на ЕС и представя интересите на Европа и ЕС като цяло, а не интересите на отделните страни.
Комисията има офиси и във всички страни от ЕС – така наречените "представителства".
Основните задачи на Комисията са да:
определя цели и приоритети за действие
предлага законодателство на Парламента и Съвета
управлява и прилага политиките на ЕС и бюджета
налага спазването на европейското право (заедно със Съда на ЕС)
представя ЕС извън Европа (при преговори по търговски споразумения между ЕС и други страни и т.н.).
Европейската комисия има 33 генерални дирекции, специализирани в отделни области и политики. Така например, седмицата на е-уменията е инициатива, водена от ГД Предприятия и промишленост на ЕК.
Още за Европейската комисия: ec.europa.eu/about/index_bg.htm
Световната банка е жизненоважен източник на финансова и техническа помощ за развиващите се страни по целия свят. Нашата мисия е да се борим с бедността с ентусиазъм и професионализъм за постигането на трайни резултати и да помогнем на хората да помогнат на себе си и на заобикалящата ги околна среда, като предоставяме ресурси, споделяме знание, изграждаме капацитет и създаваме партньорства в публичния и частния сектор.
Групата на Световната банка не е търговска банка в класическия смисъл. Съставена е от пет свързани по между си институции, собственост на 186 страни-членки, които работят в областта на развитието: Международна банка за реконструкция и развитие – (IBRD), Международна агенция за развитие - (IDA), Международна финансова корпорация - (IFC), Агенция за многостранно гарантиране на инвестициите - (MIGA), Международен център за решаване на инвестиционни спорове -(ICSID).
www.worldbank.bg
VIVACOM е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти - от мобилни и фиксирани гласови услуги, високоскоростен Интернет достъп чрез VIVACOM NET, услуги за пренос на данни през мобилни и фиксирани мрежи и висококачествена цифрова телевизия до индивидуални телекомуникационни решения, направени по поръчка на клиента. Марката VIVACOM е създадена така, че да отразява стремежа на компанията да предоставя на потребителите по-добри услуги чрез ефективни решения, иновативно мислене, динамично развитие, честни взаимоотношения и вдъхновяващи предложения. Телекомът се бори за въвеждането и прилагането на най-добрите европейски практики, за да може да предложи на клиентите си комплексна услуга с най-високо качество на достъпна цена. Компанията подкрепя усилията на държавните институции за въвеждане на нови правила в телекомуникационния сектор, които да отговарят на европейските практики, и дава пример за честни практики, ориентирани изключително към клиента.
www.vivacom.bg/
.
Основана през 1975 г., Майкрософт (Nasdaq "MSFT") е световен лидер в развитието на софтуер, услуги и решения, които помагат на хората и на бизнеса за пълна реализация на техните възможности. През 1999 г. Майкрософт откри свой офис в България.Това, което постоянно ни мотивира и вдъхновява е начинът, по който клиентите ни използват нашия софтуер, за да откриват креативни решения на проблемите в работата си, да разработват откривателски идеи или просто да поддържат постоянна връзка с това, което е наистина важно за тях.
По този начин управляваме и бизнеса си, като имаме дългосрочен ангажимент към нашата мисия да подкрепяме клиентите си да открият и реализират пълноценно своите възможности. Майкрософт постоянно обновява и подобрява продуктите си, за да отговаря на потребностите на потребителите.
Нашите ценности:
Майкрософт е коректен и отговорен бизнес партньор. Отношенията на компанията с представителите на бизнеса, обществото и държавните институции са ръководени от от желанието на компанията да подпомага социално-икономическото развитие и да даде възможност на хората по целия свят да реализират потенциала си. Отговорностите на Майкрософт като глобален корпоративен гражданин намират пряко отражение в корпоративните мисия и ценности, постоянно се доказват в бизнес практиките на компанията и се реализират ежедневно от хиляди служители на Майкрософт по целия свят.
www.microsoft.com/bg/bg/default.aspx
Intel е световен лидер в компютърните иновации. Компанията проектира и изгражда ключовите технологии, които служат за основа на компютърните устройства по света. Intel вярва, че за да се стимулират иновациите и икономическия растеж, всеки има нужда от добро образование, силни общности и здрава планета. С тази цел, Intel предприема директен колаборативен подход, за да направи промяна – било то чрез обучение на учители, доброволчество в местни организации, или чрез проектиране на енергийно-ефективни продукти. Например, програмата Intel® Teach Program, по която са обучени повече от 10 милиона учители в 70 държави, включително над 4 милиона в региона Европа, Близкия Изток и Африка, предлага професионално развитие за учители по всички предмети от 1ви до 12ти клас, като им помага да интегрират технологии в своите уроци и да насърчават студентите при решаване на задачи, критично мислене и умения за сътрудничество. В България Intel подписа Меморандум за разбирателство с Министерството на образованието, младежта и науката за обучението на 11000 учители по програмата Intel Teach program. За допълнителна информация за инициативите на Intel в сферата на образованието, моля посетете www.intel.com/about/corporateresponsibility/education/index.htm
.
Българската асоциация по информационни технологии (БАИТ) е най-голямата, представителна и влиятелна браншова организация в сферата на информационните и комуникационни технологии в България.
Създадена през 1995 г., към момента в нея пряко членуват 100 фирми от всички сектори на информационните и комуникационните технологии - хардуер, софтуер, системна интеграция, мрежи, телекомуникации, доставчици на Интернет услуги и др. В асоциацията членуват и представителствата на повечето водещи световни производители в България.
Участието на БАИТ в проекта "Европейска седмица на е-уменията 2012 г." дава възможност да продължи диалога и съвместните действия на държавна администрация, образователни институции и бизнес по посока на е-обучението, подготовката да кадри, съответстващи на изискванията на бизнеса, формирането на модерната работна сила.
БАИТ активно ще продължи да подкрепя стратегията за развитието на е-уменията на национално и европейско ниво. Ще продължи да фокусира общественото внимание върху ползите от е-уменията и ИКТ образованието за намиране на добра работа и реализирането на успешна кариера, върху приноса на новите технологии за иновативността, конкурентоспособността и растежа на компаниите, върху социалните промени, водещи до зелени и устойчиви икономики.
www.bait.bg/
Регистрирана през януари 1991 г. като бизнес-консултантска компания и издателска къща на водещи юридически издания. Сиела е компания вече с почти 20 годишна история. Сега е утвърдена като едно от водещите издателства и разработчик на информационни системи в областта на правото и бизнеса.
Сиела има разработени 15 информационни продукта, поддържащи актуални и в архив нормативни документи и текстовете на българското законодателство, административни процедури, европейско законодателство, българското законодателство в превод на английски и руски език, както и продукти специализирани в отделни области – информационно обслужване със законодателните рамки, регламентиращи областите образование, енергетика, строителство, счетоводство, външнотърговски режим, медии и новини.
От 2006 г. Сиела Норма става производител и доставчик на софтуерни услуги. 2006 – 2007 г. компанията създава "Национален Образователен Портал" под шапката на МОН. През 2007 г. Сиела успешно изпълнява проект "Развиване и опериране на главната интеграционна система на електронния сектор" като част от създаването на електронно правителство в Република България. През 2008 г. система за "Гласово разпознаване на българския език" е разработена съвместно от Сиела с учените от БАН.
Сиела Норма е ангажирана с всички големи проекти на Българското електронно правителство, в това число и с Интеграционната система за Електронно правителство, порталът на Националния Търговски регистър, дигитално въвеждане на Националния Търговски регистър, Портал и база данни, отнасящи се до решения на Българските съдилища, Система за мениджмънт на човешките ресурси, Система за съдиите и др.
ciela.net/
Центърът за управление и професионално обучение АД (ЦУПО) е частно дружество, което разработва и организира курсове за повишаване на професионалната квалификация и преквалификация за индустриални предприятия в страната.
Курсовете се провеждат съгласно притежаваната лицензия в съответствие със Закона за професионално образование и обучение в секторите рудодобив, строителство и геодезия, транспортна инфраструктура, информационни и комуникационни технологии, туризъм,електротехника и енергетика, стопанско управление и администрация. Дружеството провежда целогодишно курсове за придобиване и повишаване на квалификацията в над 40 професии и 70 специалности.
Паралелно с професионалната квалификация ЦУПО организира ефективни курсове и семинари за изграждане и усъвършенстване на ключови компетенции, езиково обучение, развитие на лидерски умения, работа в екип.
ЦУПО е специализирано в извършването на консултантски финансови и счетоводни услуги, бизнес развитие и управление на проекти.
www.cmvt-bg.org
.
Basscom е асоциацията на българските софтуерни компании. Нейната мисия е да представя конкурентните предимства на фирмите и дългогодишните традиции в разработването на софтуерни продукти в България, както и да насърчава прилагането на най-добрите практики. Качеството и степента на зрялост на членовете на Basscom ги правят предпочитани партньори и конкурентни изпълнители на множество международни проекти. БАСКОМ се ангажира с представяне на българската софтуерна индустрия, подобряване на качеството на ИТ образованието и навлизане на ИТ продуктите във всички индустриални отрасли.
Членовете на Basscom вярват, че българската софтуерна индустрия може да бъде двигател за растеж на българската икономика и конкурентен играч на международния пазар.
www.basscom.org/
Special Events Group е новата марка на добре известните лидери в областта на събитията. Тя включва Kongresstechnik (осигуряване на техническо оборудване) и Scenio (занимаваща се със сценичен дизайн и изработка на сцени), които са вече много популярни на пазара, както и новите фирми - Next Level (отдаване под наем на мебели за специални събития) и Novo 20 (подготовка на събития, пост-продукция, 3D и вътрешен дизайн).
www.ktbg.bg
.
PRoPR Агенция е бутикова консултанска компания, която осигурява високо професионални услуги в сферата на комуникациите и връзките с обществеността. Агенцията залага на личната връзка и дългосрочното партньорство. Това дава възможност да се вниква в дълбочина в индивидуалните особености на всеки отделен случай и да бъде създадена напълно различна и персонифицирана дългосрочна комуникационна стратегия за всеки един партньор.
Връзките с медиите са областта, в която PRoPR е в стихията си. Една от причините е биографията на някои от основните членове на екипа. Основател и генерален мениджър на Агенцията е Ивет Добромирова.
PRoPR покрива широк спектър от услуги в областта на корпоративната комуникация, кризисната комуникация, онлайн комуникация, корпоративна социална отговорност и др.
pr-o-pr.com