Branding Bulgaria
Образът на една страна – как тя изглежда погледната отвън, е толкова важен, че от него зависи качеството на живот на цели поколения.
Доскоро, ние бяхме част от "Източна Европа" и се възползвахме от позитивите, които това ни даваше. Отстрани изглеждахме като една от страните, които усилено се реформират, за да стигнат по-богатата част от континента, икономиката ни растеше бързо и това доведе тук много инвестиции и, накратко, ни направи по-богати.
Източна Европа обаче вече не съществува. Кризата през последните години промени картата на континента. Да си от западната част, вече не означава само хубави неща – питайте Ирландия и най-вече Гърция. В Източна Европа също има отличници като Естония и по-проблемни държави като Румъния.
В тази нова карта на континента България има уникалната възможност да потърси своето място сред отличниците.
Можем да застанем на новата политическа и икономическа карта на Европа с ново, ясно и потизивно лице.
Но в случая задачата ни не е само комуникационна. Важно е ние самите да знаем точно как трябва да изглежда марката "България", така че да печелим от нея. И само с ясна визия къде искаме да отидем и с много усилия можем да постигнем успех.
Целта на събитието Branding Bulgaria е да започне този разговор. Идеята е резултатът от събитието да не бъде нов маркетингов или рекламен подход, а концепция и изцяло нов начин на мислене и формулиране на най-важните задачи и послания, свързани с изграждането на бранда "България".
Сигурни сме, че образът на България заслужава да бъде пълен и цветен. И ако не започнем да го правим днес, утре той ще продължи да бъде сив и безличен.
Събитието ще се проведе на 1 март 2011 г. в хотел Шератон, София
Такса участие: 200 лв. без ДДС
Краен срок за регистрация: 25 февруари 2011г.
Доскоро, ние бяхме част от "Източна Европа" и се възползвахме от позитивите, които това ни даваше. Отстрани изглеждахме като една от страните, които усилено се реформират, за да стигнат по-богатата част от континента, икономиката ни растеше бързо и това доведе тук много инвестиции и, накратко, ни направи по-богати.
Източна Европа обаче вече не съществува. Кризата през последните години промени картата на континента. Да си от западната част, вече не означава само хубави неща – питайте Ирландия и най-вече Гърция. В Източна Европа също има отличници като Естония и по-проблемни държави като Румъния.
В тази нова карта на континента България има уникалната възможност да потърси своето място сред отличниците.
Можем да застанем на новата политическа и икономическа карта на Европа с ново, ясно и потизивно лице.
Но в случая задачата ни не е само комуникационна. Важно е ние самите да знаем точно как трябва да изглежда марката "България", така че да печелим от нея. И само с ясна визия къде искаме да отидем и с много усилия можем да постигнем успех.
Целта на събитието Branding Bulgaria е да започне този разговор. Идеята е резултатът от събитието да не бъде нов маркетингов или рекламен подход, а концепция и изцяло нов начин на мислене и формулиране на най-важните задачи и послания, свързани с изграждането на бранда "България".
Сигурни сме, че образът на България заслужава да бъде пълен и цветен. И ако не започнем да го правим днес, утре той ще продължи да бъде сив и безличен.
Събитието ще се проведе на 1 март 2011 г. в хотел Шератон, София
Такса участие: 200 лв. без ДДС
Краен срок за регистрация: 25 февруари 2011г.